MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Ronald De leeuw 26-05-2020

Ik heb de mediamarkt gekozen omdat ik altijd goed en met een gedegen advies geholpen wordt. En mocht je nog in dubio staan tussen verschillende producten verstellen ze ook nog werd het verschil is tussen de producten voordelen tegenover de nadelen. Bij het betalen aan de kassa wordt je vriendelijk geholpen waardoor je niet na hoeft te denken of je nog een keer terug zou komen om een ander product te kopen.

Wesley 26-05-2020

Ik ben zeer goed geholpen op de game afdeling.
Deze jonge man nam alle tijd voor mij.

Hierna naar de kassa gegaan met een spel wat ik eigenlijk al had besteld en op kon halen bij het pick up point.
Dit spel kon ik netjes afrekenen bij de kassa en met mijn ordernummer werd de prijs gecorrigeerd.

Ike 26-05-2020

Heel goede surves aardige mensen groote winkel snel dat wat ik nodig had gevonden

Jacob 26-05-2020

Ik vind de mediamarkt in Breda een erg fijne winkel. Het is er vrij ruim en de producten zijn makkelijk te vinden.

We moesten even wachten in de rij vanwege de coronamaatregelen, fijn dat een winkel daar zo serieus mee om gaat!

JOHN 26-05-2020

Direct geholpen , en goede uitleg gekregen .
Exact dezelfde spullen welke ik nodig had

Gyula Gyongyosi 26-05-2020

Snel service. Uitstekende behulp van medewerkers wanneer ik info over een product nodig heb gehad. Goed uitgevoerd regels i.v.m. coronavirus.

Marli 26-05-2020

Ondanks de Corona-regels snel geholpen bij de Media Markt. Alles was duidelijk aangegeven, het product dat ik nodig had was op voorraad en medewerkers waren vriendelijk.

R.W. 26-05-2020

Een goede 7.
Ondanks deze rare corona tijden proberen we er toch maar het beste van te maken. Ik was echter toch getuige van een drukke winkel waarbij het personeel onderbezet bleek. Na 35 minuten wachten ben ik zelf maar kijken en voelen voor een nieuwe telefoon. Dit ging met de smartphone in de hand eigenlijk wel goed.
De voorraad zit altijd wel goed bij MediaMarkt.

Bert 26-05-2020

Rommelige winkel, smalle looppaden ivm corona, verkopers zijn veelal bezig met elkaar !
Ik heb voor deze winkel gekozen omdat er geen andere vergelijkbare winkel in de buurt is !!

G. Schoen 26-05-2020

Mediamarkt in Heerhugowaard geweest. Wordt er altijd vriendelijk geholpen en alle vragen, die ik heb, kan ik er stellen en worden ook stuk voor stuk behandeld.
We hadden een bepaalde TV in ons achterhoofd maar na het uitleg van het 1 en ander, veranderde wij van voorkeur en zijn nu heel blij met wij, uiteindelijk, gekocht hebben.
Top winkel.

Rotterdammer 26-05-2020

Ik vond een product het tegen een zeer redelijke prijs die ik niet online kon bestellen Omdat de voorraden uitgeput waren maar mediamarkt het biedt een andere optie, u kunt het bestellen en als het het dichtst bij u in de buurt voorraad heeft kunt u het daar afhalen
top service.

Willem Persoon 26-05-2020

Ondanks dat ik een minimale aankoop deed, had de verkoper alle tijd voor mij om e.e.a. uit te leggen.

Marianne 26-05-2020

Genoeg parkeerruimte, vriendelijke verkopers, genoeg keuze, goed advies. Het enige is dat je niet altijd snel wordt geholpen, maar dan is ook een pluspunt want de verkopers en verkoopsters nemen goed de tijd voor je en laten je niet weggaan met een gevoel van dat je niet goed bent geholpen.

Xandra 26-05-2020

We zijn Erg goed geholpen. Het was zwaarder dus de medewerker heeft het naar een afhaalpunt gebracht en in mijn auto gezet

Ger. K 26-05-2020

Ik ben al een tijdje lid van de Mediamarkt.
Fijne bediening, zelfs in de corona tijdperk.
Goede ervaring met de service zowel in de winkel als bij de reparatie afdeling.

Ali 26-05-2020

Filiaal Amsterdam Noord is mijn favoriete MM-shop omdat, zij altijd alles "toevallig" op voorraad hebben. Het is nog niet voorgekomen dat ze iets moesten bestellen omdat het niet meer aanwezig was in de winkel. Het is duidelijk dat het personeel goed is getraind en zijn ook zeker zeer vriendelijk. Als er iets niet klopt met je aankoop, wordt je heel snel geholpen. Ik koop van klein tot groot letterlijk alles daar dus kom er heel vaak. Zeker een aanrader. Dus filiaal MM-Noord! :)

Jeanny de Wit 25-05-2020

We zijn uitmuntend geholpen. De verkoopster heeft ons heel duidelijk verteld wat we wilden weten. We zijn dan ook heel snel tot kopen overgegaan. Binnen ong.10 minuten stonden we buiten met onze dyson. Heel gelukkige mensen. Laat de zomer nu maar komen.

Peter K. 25-05-2020

Wat moet je nog meer zeggen over MM? Een winkel met voldoende aanbod en een diversiteit aan producten. Voor de mainstream producten kan je er zeker terecht. Ook aanvullende service bieden ze voldoende mogelijkheden.

Wil je meer de high end hifi of meer inbouwapparatuur voor huishoudelijke apparaten kunnen nog doorontwikkelen. Vooral dat laatste kunnen ze meer bereiken. Zeker omdat keukenzaken alleen de standaard apparaten hebben. Hier zou MM de meer luxere inbouwapparatuur kunnen aanbieden, zeker omdat vaak 5 nieuwe apparaten worden gekocht.

Cindy 25-05-2020

Wat een geweldige hulpvaardige ervaring vandaag bij mediamarkt. Mobiel gekocht bij de afhandeling bood de medewerker aan om samen te kijken of de prijs nog lager kon als de aanbieding. Dat kon, perfect dat wil iedereen toch? Heel tevreden met de aankoop van een Samsung Galaxy a51 met bijpassende cover en protectglas voor het scherm

Aly schöller 25-05-2020

Je wordt er goed geholpen door het personeel ze zijn niet opdringent maar ze zien wel dat je informatie wild hebben ze helpen je heel goed

Mieke 25-05-2020

Heel duidelijke site, waar ik snel kon vinden wat ik nodig had met uitgebreide specificaties.

Frans 24-05-2020

Vlug geholpen en goed geadviseerd over nieuwe tv. over in bedrijf nemen tv en alle instellingen op papier gezet. top
daarna contact gehad met man van ziggo en Extra CI+ Module besteld.

Hazem 24-05-2020

Top product voor mooie prijzen daarnast snelheid levering. Ik heb alle keuken apparaten van mediamatkt gekocht en ze zijn allemal top kwaliteit

Monique Stephan-Zandbergen 24-05-2020

Prima geholpen door Nico, goede uitleg.
Tevens ook nog goede tips gegeven over het ontkalken van het koffiezetapparaat .

Kevin van der Wielen 24-05-2020

Ik hou altijd er van om naar Mediamarkt te gaan, gister nog had ik een tv gekocht bij de Mediamarkt in Eindhoven centrum, echter de tv zelf hadden ze nog maar 1 over en bleek ook een al open doos te zijn geweest en kreeg ook korting er voor, alleen was het zo dat niet alles wat er in de tv doos in hoor bij, er zat geen gebruiksaanwijzing boekje bij en geen netsnoer bij, beetje jammer.