MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Piekte katuin 18-05-2019

Fijne winkel om te shoppen ruim en overzichtelijk
Betaalbare prijzen .
En fantastische behulpzame geduldig personeel
Een dingetje vind ik een nadeel is er iets stuk dan duurd het .te lang voor je het terug krijgt .

Louis 17-05-2019

Ruime keuze in produkt. Hulpvaardig personeel. Snelle afhandeling bij de kassa en clubkaart werkt perfect

JolandavdB 17-05-2019

We werden goed in de winkel geholpen. Duidelijk advies en we waren snel aan de beurt. Personeel is door de kleding snel herkenbaar.

Van den wijngaard 17-05-2019

Vakkundig personeel, persoonlijke hulp bij vragen. Altijd goed advies bij je wensen.

P. Bijl-Tesselaar 17-05-2019

Ik vind het een geweldige winkel, goed personeel en ruime aanbod van spullen

M. Ros 17-05-2019

Deze shop heeft een zeer bekwame verkoopster, en het advies was ook prima. De afhandeling van de betaling was ook zeer professioneel, afgehandeld door de verkoopster. Prima shop dus.

Gezinus 17-05-2019

Op zoek naar een goede speaker voor het streamen van mijn muziek uitgekomen bij mediamarkt. Het brede assortiment sprak mij hier direct aan. Om een goede keuze te maken heb ik bij de verkoper advies gevraagd die mij heel vriendelijk te woord stond en al mijn vragen vakkundig wist te beantwoorden. Na zijn advies stelde hij voor de verschillen ook te beluisteren en nam hier uitgebreid de tijd voor. Geen verkoop praatje maar objectief mee denken. Uiteindelijk een goede keuze gemaakt en met een goed gevoel naar buiten gelopen.

Erwin van Coeverden 17-05-2019

De shop waar je heerlijk kunt shoppen. Wordt er hebberig van en je ziet zoveel de nieuwste gadgets, en media-apparatuur. Daarnaast erg vertrouwd omdat de service super oké is bij zowel aankoop, retouren en defecten. Erg belangrijk hoor! Zo doorgaan

Mevr C.M Balsala 17-05-2019

Werd snel door klant vriedelijke jongeman.. alle geduld echt TOP en ook mij alles over de mobile uitgelegd..

Amar 17-05-2019

Geweldige winkel, altijd klantvriendelijk en snel. Je kan altijd rekenen op degelijke kwaliteit eb wordt altijd geholpen op een goeie manier mocht dit niet het geval zijn.

Marjon 17-05-2019

Laatste tijd vaak bij de mediamarkt in Emmen geweest. Voor zowel aankopen (Samsung J4+, PS4, sealen van de gsm), als voor garantiegevallen. Telkens worden wij super geholpen door zeer ervaren mensen. Enige minpuntje; of het is zo erg druk en is er personeel tekort, of er staan 5 verkopers gezellig bij elkaar te kletsen, die het niet opvallen dat je iets wilt kopen.
Ook de garantieservice is zeer goed. Tot nu toe steeds de problemen met de switch opgelost en van de Xbox, die na 7 maanden stuk ging, volledig het aankoopbedrag terug ontvangen.

A. Bor 17-05-2019

Een hele keurige en nette winkel met een scale van artikelen. Heel vriendelijk en kundig personeel.

Jeroen 17-05-2019

Prima geholpen iedere keer weer.fijne uitleg t.b.v. aankoop.zeker een aanrader

Jos 17-05-2019

Goede prijs en kwaliteit verhouding.
Goede concurerende artikelen met een vakkundige medewerker

seager 17-05-2019

Leeuwarden heeft meer als andere vestiging , Drachten maar 5km bij mij vandaan is. Het personeel in Leeuwarden is net iets vlotter en beter op de hoogte .

ali dogansoy 17-05-2019

Heel simpel en makkelijk webschop prachtig zo snel je kan gelijk je producten vinden , er is altijd weekenddeals wat ik vaak gebruik van maak met een woord toppie

Britt Van Middelkoop 17-05-2019

De werknemers in de winkel zijn erg vriendelijk, ze willen je overal mee helpen en bij de kassa nemen ze de tijd voor je. Ook is het erg fijn als je ziet dat collega’s een grapje met elkaar maken. Dan weet je dat de sfeer erg aangenaam is daar

Bas 17-05-2019

Uitstekend geholpen. Wel even moeten wachten door de drukte, maar dankzij de medewerker nog wat kunnen besparen door mijn huidige abonnement open te breken. Uitstekend meegedacht!

Luca hegeman 17-05-2019

Ik vind mediamarkt altijd een fijne winkel omdat vrijwel alles op display staat en je snel geholpen word als je vragen hebt

Casper 17-05-2019

Online bestelling lag netjes klaar. Dus ook online bestellen en afhalen op locatie is prima geregeld bij Mediamarkt.

Schwikie 17-05-2019

Tol service helemaal goed geholpen met vragen die we hadden goed ingerichte winkel

Erwin 17-05-2019

Snelle en nette service
De manier waar mee je geholpen wordt ze gevengoede tekst en uitleg

J.G. Dekker 17-05-2019

Korrekte en aangename behandeling bij aanschaf tablet. Vragen werden beantwoord en ook gevraagd of ik nog andere vragen(wensen) had.

Donny 17-05-2019

Tv was geheel ingesteld en was makkelijk te instaleren. Kon gelijk in gebruik genomen worden. Prima product

John 17-05-2019

Wordt er goed en adequaat geholpen. Service is goed. Winkelpersoneel is leuk en terzake kundig.