MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Anke 25-07-2019

Ik ben erg tevreden met de oscillerende torenventilator!😀 De quiet set van Honeywell is echt still. Het geluid is aangenaam om het de hele dag aan te hebben. Inderdaad een aanrader!

harry palmen 25-07-2019

bij mediamarktkrijg je goed advies en de prijzen zijn ok.
ze hebben en goede webshop, en een goede garantie service.
ik ben er tevreden over.

wim 24-07-2019

mooie en overzichtige winkel met attent personeel. enorm keuzeaanbod. goede parkeergelegenheid

bakker 24-07-2019

personeel heel klant vriendelijk maar vindt het jammer dat media markt niet meer aan gratis services doet zoals plaatsen instellen en ophangen doe dat bij de prijs in krijgen jullie nog veel meer tevreden klanten.

linda 24-07-2019

ik werd vriendelijk geholpen, ik kreeg uitleg over mijn product. en ook over de het gebruik van het kindvriendelijk product.
want ik wilde iets voor mijn kleindochter kopen wat geen spam bevatte.

wilfried 24-07-2019

goed geholpen toen wij opzoek gingen naar een huis telefoon set kregen ook een goede uitleg van de mogelijk heden

Jimmy 24-07-2019

Altijd op zoek naar de Wow??!!! Mediamarkt probeer eerst maar eens je beloftes na te komen. Nu al een week aan het bellen en mailen maar tot op heden nog steeds geen sonos one boxen ontvangen. Volgens mij ziet Mediamarkt een klantenservice ook anders dan dat ik hem zie, krijg alleen maar mensen aan de lijn die sorry kunnen zeggen en nee sorry meneer ik kan helaas niets voor u betekenen. Het ergste is dan ook nog dat ze je telefonisch toezeggen dat als je de boxen los besteld ze morgen wel in huis hebt, dit omdat het ze niet lukt in het nieuwe magazijn om ze samen te verpakken als duopack. Deze goedgelovige sul doet dit natuurlijk en besteld gelijk 2 losse sonos one boxen. Tot op heden (dat is al een dag later) nog niet eens de verzendbevestiging ontvangen.
Mediamarkt, zo ga je niet met klanten om. Roep niet hoog van de toren als je iets simpels al niet na kunt komen en wat heb je aan een klantenservice die alleen een voorraadsysteem in kunnen zien en verder niets??
Als dit niet snel opgelost wordt is dit de eerste maar ook zeker de laatste keer geweest dat ik ook maar iets bestel bij jullie

Tim 24-07-2019

Hierbij mijn klacht omtrent de afhandeling van mijn support aanvraag bij Mediamarkt & LG.

Heb op 25 November 2018 een 55 inch LG TV gekocht via de mediamarkt online shop.

Kijk op 23/24 Mei 2019 nog een film, zet de TV uit, ga naar bed, om de volgende dag er achter te komen dat er een klein scheurtje in het LCD scherm zit, intern in de LG TV.
Dit gaf 1 blauwe pixel lijn schade van boven naar beneden.

Heb hier contact over opgenomen op 25 Mei 2019, per facebook.
Hier foto’s voor aangeboden, in de hoop dat het probleem zo spoedig mogelijk opgelost kon worden.
De website geeft aan binnen een uur te reageren, toch bij elke reactie die ik geef op vragen, mocht ik langer dan 24 uur wachten op een tegen reactie.
Het verzoek kwam om contact op te nemen met LG, welke een monteur op locatie zou sturen om het probleem op te lossen.
Uiteraard zoals Mediamarkt wenst, contact op genomen, het zelfde qua uitleg gegeven, met ook foto’s.
Krijg binnen 24 uur een mail van CE Repair, een bedrijf dat LG in dienst heeft om reparaties uit te voeren.
Met een offerte voor 691 euro, vanwege “Extern onheil”
Hier ben ik het uiteraard niet mee eens, contact opgenomen met LG, of ik nog meer foto’s kon aanleveren, waarin in uiteraard dus nog meer foto’s aanlever, er is duidelijk te zien is dat er geen externe schade is aan het product, dat het niet mijn toedoen is dat de TV opeens schade heeft.
Uiteindelijk nog 3x contact met LG moeten opnemen, waarin ze opeens een week nodig hebben om bij de zelfde conclusie terug te komen, namelijk dat de schade door mijzelf is aangebracht, heb vele excuses vernomen, zoals bijvoorbeeld dat de schade mogelijk is ontstaan door het plaatsen van de TV (6 MAANDEN TERUG).
Het zou geen fabricage fout zijn, en in principe komt het er op neer dat LG producten perfect zijn en niet stuk kunnen tenzij de klant het zelf zou veroorzaken.

Heb hierop uiteraard contact op genomen met de leverancier van het product, de Mediamarkt.
Telefonisch contact op genomen op 7 Juni 2019, met de vraag de TV te repareren.
Kreeg die zelfde dag de mail met incident nummer: 190607-021179.
Heb hier uitgebreid nogmaals het problemen beschreven, en foto’s mee gezonden.
Er zou contact met mij worden opgenomen, om een afspraak in te plannen.
Op 11 Juni 2019 nogmaals met mediamarkt contact opgenomen, met de vraag wanneer ik het telefoontje mag verwachten, deze mevrouw kon mijn eerder contact in het systeem niet terug vinden, ook RMA 190607-021179 was niet bekend in het systeem.
Ze gaf tevens aan dat Mediamarkt hun eigen reparatie centrum had, dat ik niet hoef te reageren op de mail van CE Repair, dit is een dienst van LG, niet van de Mediamarkt.
Omdat mevrouw de aanmelding en ook RMA nummer niet kon vinden, had ze een nieuw incident ingeschoten, onder ticket: 191611-008516.
Heb op dat ticket nummer geen reactie gegeven, in de aanname dat 190607-021179 gewoon netjes opgepakt gaat worden.
Toch op 18 Juni 2019 maar weer telefonisch contact opgenomen, want ik hoor maar niks, iemand aan de lijn die het proces wel voor me in werking zou zetten, onder ticket 190607-021179, want dit was gewoon zichtbaar in het systeem…….
Kreeg ik weer een mail onder het eerste beschreven ticket nummer: 190607-021179, met de vraag voor informatie en fotos, exact de zelfde mail die ik op 7 Juni 2019 al van een antwoord voorzien had.
Heb op deze mail een reactie gegeven dat men moest kijken naar mijn eerder verzonden mail van 7 Juni 2019.

Uiteindelijk op 20 Juni 2019 weer een telefoontje naar de Mediamarkt, excuses maar vanwege het vele contact kan ik me niet helemaal meer heugen waar dit gesprek naartoe ging, mogelijk iets in de richting van dat ik geduld moet houden, dat er aan gewerkt word.

Op dit moment kookt mijn bloed, mediamarkt schijnt niet te kunnen handelen, en alles loopt volgensmij door elkaar.
Tevens verschijnen er in de media aardig wat informatie over problemen in hun warenhuis, en de klanten soms weken of maanden moeten wachten op hun levering.
Mijn vermoeden gaat er naar uit dat ik in deze zelfde mand ben gevallen.

Tot mijn grote verbazing krijg ik op 28 Juni 2019 een mail van de Mediamarkt.
Hierin staat beschreven:

“Een reparatie kan tot twintig werkdagen duren.
Op dit moment zit je reparatie op de zevende werkdag.
Zodra er een update is van je reparatie zal je dat per mail ontvangen.”

Mijn eerste gedachte is uiteraard, de TV staat nog bij mij thuis, dus welke TV is nu in reparatie?
Op dit moment is die ene pixel lijn uitgelopen tot een 2cm brede pixel streep, tevens is het interne kleine scheurtje iets groter waardoor ook horizontaal boven in het scherm pixel lijnen defect zijn.
Vooralsnog kijken we nog steeds TV, en na 2 maand op deze manier TV te kijken, valt het al bijna niet meer op dat het toestel defect is.

Toch ben ik heel erg benieuwd wat de Mediamarkt precies aan het doen is, en tot welke realisatie ze zullen komen op de 20ste werkdag.
Mede vanwege het feit dat we niet helemaal zonder TV zitten, en het feit dat ik al zo vaak contact heb moeten opnemen, laat ik het even rusten tot de 20ste werkdag.

Ik nam op de 19e werkdag (16 Juli) toch nog telefonisch contact op met de vraag hoever het staat met de reparatie.
Het bleef lang stil aan de andere kant, met dan toch de vraag op de 20ste werkdag contact op te nemen als mediamarkt niet zelf al contact met me had opgenomen.
Uiteraard kwam er geen contact vanuit de mediamarkt, dus heb op de 21ste werkdag (18 Juli) nogmaals contact op genomen, kreeg een mevrouw aan de lijn, waarin ik mijn beklag nogmaals heb gedaan, ook heb aangekaart dat ik het gek vind dat de reparatie in gang is als het toestel nog bij mij thuis staat.
Heb aangekaart dat ik een ontbinding van het verkoop contract wil, omdat de mediamarkt niet schijnt te willen meewerken.
Ik wil mijn volledige aankoop bedrag terug, ik wil geen zaken meer doen met de Mediamarkt, en wil ook zeker geen LG TV meer in huis.

Deze mevrouw geeft aan dat ze het er mee eens is dat er niet meteen een offerte naar voren mag komen, als niet 100% vast staat dat de schade door mij is aangebracht, maar dat ik als klant op z’n minst de mogelijkheid moet geven tot het repareren van het toestel.
Blijkbaar zou mediamarkt trouwens, wel LG inschakelen, om op locatie langs te komen. (in tegenstelling tot wat de vorige collega had aangegeven.)
Mevrouw zou een PRIO zetten op deze case, zodat ik z.s.m. van support word voorzien.
Na nu een weekendje wachten, vandaag 23 Juli 2019, is er nog steeds geen contact opgenomen, en zit ik nu 2 maanden met een kapotte TV, die binnen de 6 maanden stuk is gegaan.

Heb me uiteraard goed ingelezen, zo mede gaat de wet er vanuit dat het toestel al een defect had als deze binnen 6 maanden defect gaat. (https://www.consumentenbo...-binnen-garantietermijn).
Toch wat je ook zegt, mediamarkt wil blijkbaar niet handelen.

Heb in mijn optiek meer dan genoeg informatie geboden in de vorm van tekst en fotos, krijg al een zenuw inzinking als ik terug denk aan al het telefonisch contact, en heb zeker de mogelijkheid gegeven contact met mij op te nemen om het product ter plekke na te kijken en/of het product op te halen.

Mochten ze de TV nu toch nog komen ophalen, dan zit ik waarschijnlijk nog een maand zonder, en zou ik in totaal 3 maanden met een defecte TV zitten, dat is 50% van de tijd dat ik de TV daadwerkelijk werkende had.

Zit dan ook een beetje met mijn handen in het haar, en weet geen andere uitweg dan dit verhaal via sociaal media en bepaalde fora te verspreiden.
Leuk zo’n Blackfriday actie, maar zo zie je maar weer, goedkoop is soms duurkoop.
Mocht ik geen reactie vernemen met 24 Juli 2019 18:00 uur, dan zal ik dit bericht plaatsen op tweakers en elk ander fora wat ik me kan bedenken.
Denk dat deze 24 Juli 18:00 uur genoeg tijd moet zijn, om binnen de 24 uur response tijd te zitten die Mediamarkt graag wenst te waarborgen.

Door het plaatsen van dit bericht, kan iedereen wel begrijpen dat de Mediamarkt mij dus niet van een reactie voorzien heeft.

Anoniem 24-07-2019

Goede service van Maureen! Ze nam de tijd om alles goed uit te leggen en goede tips te geven, erg gewaardeerd

John 24-07-2019

Ik koop al mijn producten bij mediamark omdat je er een goede uitleg krijgt en je er niets wordt opgedrongen.

Rinus 24-07-2019

Wist niet goed welke ventilator we nodig hadden. In winkel op het goede spoor gezet. Nu thuis zeer tevreden met onze keus.
Zeker niet de duurste, maar juist een voor onze situatie. top verkoper

Jacques 24-07-2019

Zeer snel en vriendelijk geholpen bij het upgraden van mijn aankoop. Er werd niet gevraagd naar een mogelijke oorzaak. Ik werd meteen op mijn verzoek geholpen.

Alex van Dam 23-07-2019

We zijn zeer goed geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe droger. Bespreking over hoe en wat qua product en natuurlijk de levering van de droger. Gelijkertijd nemen ze dan ook de oude mee. Super service.

Zwijndrecht 23-07-2019

Erg slechte service, staat op de site voor 23.30 uur besteld morgen in huis, zijn er leveringsproblemen na 3 dagen nog geen nieuwe wasmachine, gebeld. Geen idee hoe lang het gaat duren. De hele order geannuleerd wordt er een deel toch geleverd. Omdat het al met de vervoerder mee was. U kunt het annuleren aan de deur, ja niet als de bezorgers van post NL willen dat je achter de deur ligt en gelijk open doet, dus pakket bij de buren afgeleverd, geen retour aan de deur voor ons. Wil ik het pakket terug sturen moet ik dus 6.95 verzendkosten betalen voor iets wat ik ten eerste niet meer nodig had door jullie slechte service voor 23.30 uur besteld over 2 weken in huis. Ten 2e was dit artikel geannuleerd en toch verzonden en dan ten 3e moet ik zelf de verzendkosten betalen.
Ronduit belachelijk en zeer slechte service.

Naomi Verhoeven 23-07-2019

Ik vind de mediamarkt een erg fijne overzichtelijke winkel waar de medewerkers je goed helpen en advies kunnen geven. Daarom ga ik altijd naar de mediamarkt in eindhoven!

Monique Witzand 23-07-2019

Ik heb nu al 2x bij de Mediamarkt voor mijn doen grote uitgaven gedaan.
Ik heb mijn zusje een stofzuiger kado gedaan.
Voor mezelf van het vakantiegeld een mooi Spiegelreflex gekocht.
Beide keren goed voorgelicht door jullie vakkundig personeel.
Dus prettig om in Apeldoorn bij jullie te shoppen terwijl ik ook naar Deventer kan gaan.
Maar door jullie vriendelijk en vakkundig personeel blijf ik komen in jullie winkel.

Annemieke 23-07-2019

Adverteren met vandaag besteld, morgen geleverd en dan vervolgens pas dagen laten leveren dat is geen stijl.
Als ik dat van te voren geweten had, had ik het product voor een tientje meer bij de concurrent gekocht die het twee dagen laten zou leveren. Dat was nog sneller geweest dan de Mediamarkt nu gedaan heeft.

Joeri 23-07-2019

26-6 -19 Klant besteld tv met uitpakservice (€15)
2-7-19 Tv wordt geleverd zonder uitpakservice
3-7-19 Klant schrijft een klacht
7-7-19 Klant ontvang tegemoetkoming (€50 voor het ongemak)
8-7-19 Klant reageert verbaasd dat er geen nieuwe uitpakafspraak is gemaakt en is naar alle omstandigheden van het roostervrij moeten nemen en het uitpakken van en het aansluiten van de tv solo met zeer veel risico al een week zonder tv heeft moeten zitten en hier alleen maar op hoort, spijtig en heel vervelend (begrijpelijk) maar de frustratie hiervan wordt door de klant aangegeven en verzoekt voor een compensatie van €150 (ook vanwege het ontzettend moeizame contact met de klantenservice.
10-7-2019 Klant herhaalt de mail want er komt geen reactie, klant probeert het ook via facebook messenger (waar bij staat reageren gemiddeld binnen 1 uur)
23-7-2019 Klant besluit na twee weken (het bijna vergeten te zijn) omdat er simpelweg geen reactie komt, nogmaals de mail als reminder toe te zenden. Bovendien besluit klant te bellen met de klantenservice, een uiterst vriendelijke medewerkster gesproken te hebben, hele verhaal toegelicht, ja spijtig vervelend excuses (vriendelijk maar koop ik weinig voor) Ik ga het even overleggen, ik met een sprankje hoop op een fatsoenlijk antwoord na bijna 1 maand te krijgen krijg wederom een domper. "Het geval wil dat de afdeling die hiermee bezig is ontzettend druk is en omdat u een reminder gestuurd heeft vandaag beland uw mail en vraag weer onderaan de stapel. Ik blijf even stil, ik zeg je maakt een grapje toch? Nee zo werkt het nu eenmaal dus en ik kan niet zeggen wanneer u iets hoort. Ik bedank de vriendelijke medewerkster, ik geef aan dat ik natuurlijk niet persoonlijk boos ben maar eigenlijk meer op mediamarkt en op de directeur die hun zakken vullen en producten aan de klant brengen maar vervolgens daarna geen verdere verantwoordelijkheid meer pakken. Toch vreemd dat de bezetting aan verkopers in de winkel nooit schaars is en de aftersales (als het geld binnen is) het toch altijd superdruk heeft en je altijd maar in de wacht moet staan.
Mediamarkt aub pak je verantwoordelijkheid in deze.................

Johnny 23-07-2019

Jammer dat jullie je service voorwaarden van voor 23:30 besteld morgen in huis niet na komen. Slechte service heel heel slecht zo jammer dit

andrei 23-07-2019

Great service, and friendly staff. They always have great promotions or discounts.

Wilco 23-07-2019

Erg fijne winkel!! 1 minpuntje, achterin bij de tv's iets wat rommelig opgezet.

Danny 22-07-2019

Allereerst ben ik enorm vriendelijk en kundig te woord gestaan. Ben super goed geholpen en het product was op voorraad. Mijn vrouw nu enorm blij kunnen maken met het cadeau! Super gedaan Mediamarkt Almere!

Teswina 22-07-2019

Ben erg teleurgesteld in de MediaMarkt want ze beloven dingen en komen het niet na. En ze komen met smoesjes van hier tot Tokio

Goeie service 22-07-2019

Één goeie service bij media markt, allemaal even vriendelijk. Ze willen je graag helpen.

AKR 22-07-2019

Gewoon goed geholpen, een eerlijk advies door medewerker Steen. Een kei van een medewerker voor Mediamarkt Groningen. Om trots op te zijn Media Markt