MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

J wouters 18-10-2019

ik vind deze winkel fijn omdat, ruime keus is. verschillende prijsklasse en ik heb nog nooit gehad dat er een artikel die ik wilde hebben er niet was. ook kan het personeel is vriendelijk en staat voor je klaar

Marja Brand 18-10-2019

Tja ben gewoon Fan van jullie winkel.
Leuk personeel.Goede tips.En supervriendelijk .En hele goede uitleg.

Zijderveld 18-10-2019

De goede service en adviezen, het personeel is behulpzaam en altijd bereid om je te helpen

ans 18-10-2019

leuk geholpen niks was te veel gevraagd. De verkoper heeft goed advies gegeven.

Walfrida 18-10-2019

Steeds met verschillende artikelen groot en klein ,een goed en vooral vriendelijk advies en afhandeling.
Van koelkast , printer koptelefoon Etc. Een winkel om terug te komen.

Mieke 18-10-2019

Heb 3 maanden geleden een telefoon hoesje gekocht, deze was wat beschadigd bij het sluitslotje, kreeg metteen mijn geld terug en ben een nieuwe gaan kopen. Perfecte service!

Jacqueline 18-10-2019

Wat ik zo fijn vind aan de MediaMArkt is dat de producten overzichtelijk zijn uitgestald, maar wat boven alles uitspringt is de manier waarop medewerkers je helpen. Ze zijn vrolijk, bekwaam en behulpzaam en dat geeft je altijd een gevoel dat je meer dan welkom bent. Ook als er wat mis gaat word je goed en deskundig geholpen. Petje af voor het management en de medewerkers!

Gerard Plaggenmarsch 17-10-2019

Gekozen voor media markt i.v.m. ruime aanbod van telefoontjes in verschillende prijsklasse. Goed en deskundig geholpen en tevreden met het artikel.

KJ 17-10-2019

Eerst op internet gezocht naar apparaat van mijn keuze. Daarna in de winkel geweest voor de reële look-and-feel.
En gekocht.

A 17-10-2019

Goede service, snel geholpen, goede ligging vooraan in de stad, vriendelijk en vakkundig personeel.

J.J.R* 17-10-2019

Goede uitleg gehad, ook op vragen die ik niet zelf kon vinden werd gelijk online naar antwoord gezocht.
Duidelijk en vriendelijke hulp!

Jef Engelen 17-10-2019

Thuis op de web-site had ik een keuze gemaakt van 3 printers.
In de winkel een uitstekend gesprek met de verkoper gehad, waarbij de verschillen tussen de 3 werden besproken en waarbij ik een goed advies kreeg, welke voor mij de beste zou zijn.

Mario 17-10-2019

Werd goed en prettig geholpen, ze stonden niet meteen bij maar lieten ons eerst rustig kijken

Bert 17-10-2019

Afgelopen maandag (14-10-2019) acer laptop gekocht bij mediamarkt Hoorn laptop met 12 maanden gratis office 365 personal. Thuis de laptop geinstalleerd op office na. Waar is de code voor de 12 maanden office? Mediamarkt gebeld en kreeg als antwoord wij geven geen telefonische ondersteuning u moet terug naar de winkel. Dinsdag naar de winkel in Hoorn gegaan nou daar worden ze ook niet gehinderd door enige kennis . Wisten van niks (terwijl de betreffende verkoper het drie keer gezegd had) onverichterzake weg. Woensdag acer en Microsoft gebeld maar die stuurden mij uiteindelijk toch weer terug naar de leverancier dus de Mediamarkt. Koop hier nooit meer wat wel veel keus maar je moet niet bij ze aankomen met een probleem zogenaamde drempelgarantie bah!

R Bruggeman 16-10-2019

Prima apparaat.

Zeker een aanrader om aan te schaffen.

Gekocht bij media markt met ruime keuze aan artikelen en goede service door medewerkers.

Harry 15-10-2019

Afgelopen zondag naar mediamarkt Ekkersrijt te Eindhoven gegaan om een wasmachine te kopen.
Netjes en snel geholpen door medewerker aldaar, wasmachine uitgezocht (een die op voorraad stond)zodat die snel geleverd kon worden.(je kunt niet zonder)
Aflever dag is dinsdag geworden(tussen 8 uur en 22 uur) , ik wordt gebeld door bezorger dat machine om 19:40 geleverd wordt, maar hij zegt er al bij: ik denk dat u hem niet wilt meneer, er zit nogal schade op de voorzijde...……….
Meteen gebeld naar Mediamarkt met dit verhaal, ze zeggen me de machine gewoon te nemen en een klacht in te dienen(beetje raar).
De bezorger is hier om 19:40 zoals afgesproken, die wilde de wasmachine niet hier laten en dat snap ik ook, zat echt zoveel schade op dat ik die niet eens wilde.
Met mijn factuur naar Mediamarkt gereden en verhaal uitgelegd, verkoper deed meteen zijn best om te kijken wat die kon doen (dit alles duurde 45 minuten tot een uur) de machine was op voorraad maar kon dag later niet meer geleverd worden.
Ik zeg dan geef mijn geld maar terug en doe er maar iets van een tegoedbon ofzo bij voor de moeite, om een beetje tegemoet te komen ( heeft me alles bij elkaar toch tijd zat en een extra rit Eindhoven gekost)
Dat konden ze niet doen, alleen het geld teruggeven....
WAARDELOOS.

ik ben er immers voor thuisgebleven , en daarna weer terug gereden naar Eindhoven,

maria anna 15-10-2019

Het personeel vind ik zo super snel, efficiënt, vriendelijk en duidelijk, zeer belangrijk voor mij, een 75+er die niet zoveel over elektronica weet. Een zeer goede service als iets niet lukt, niet zo duidelijk is of niet goed werkt. Vandaar dat ik kies voor Mediamarkt, scheelt me een heleboel gedoe.

Erik Timmerman 13-10-2019

Aankoop gedaan in het nieuwe filiaal in Leidschenhage.
Keurige winkel.
Alleen jammer dat het zeer jonge personeel ,door het minder beheersen van de Nederlandse taal , niet altijd alles begrijpen. Mijn inziens zijn ze niet goed genoeg opgeleid .
Door hun leeftijd is de vriendelijkheid ook vaak ver te zoeken.
Door de prijsverhoudingen blijf ik mijn aankopen bij Mediamarkt doen.
Het wordt wel tijd dat hier eindelijk iets aan gedaan word.
Dus eigenlijk beveel ik Mediamarkt niet aan. Maar ja, de prijs blijft de doorslag geven.

Richard 13-10-2019

Goed geholpen door de medewerker, die een eerlijk advies gaf.
I-pad is een super apparaat.

Carla 13-10-2019

Wij zijn in de Mediamarkt Tilburg SUPER goed geholpen door Thomas, had echt kennis van zaken waardoor het voor ons een stuk makkelijker was om een goede keuze te maken.

Gblk 13-10-2019

Online besteld en direct klaar om op te halen bij pickup point. An de winkel. Snel, eenvoudig en vriendelijk geholpen.

Pjotr 12-10-2019

Ik heb een Google Chromecast via internet in mijn winkelwagentje gedaan voor € 35. Bij de bestelling op vrijdagavond via internet ging het direct fout. Ik was nog geen Mediamarkt Clublid en heb me daarvoor aangemeld. De acceptatie aanmelding
werd niet door Mediamarkt bevestigd. Op zaterdag wilde ik uiteindelijk mijn winkelwagentje afrekenen maar was de prijs gewijzigd naar € 39. Ik heb 3 mensen van Mediamarkt aan de telefoon gehad maar er werd gezegd dat ik maar direct had moeten afrekenen. Daarom heb ik afgezien van de bestelling. Later wilde ik alsnog via de site bestellen. Er waren Google Chromecasts aanwezig maar ik moest dan wel 2 uur wachten op bevestiging. Ik ben naar de winkel gegaan en mijn verbazing was des te groter: er stond een bak met wel 200 chromecasts. Wat een omslachtige manier om aan te geven dat er chromecasts aanwezig zijn. Door zowel de prijswijziging en de slechte manier van voorraadweergave raad ik deze winkel niet aan.

wim 10-10-2019

Bestelt op 7 november op 10 november nog geen enkele bericht. Bellen dus: werd wel vriendelijk geholpen maar doorverwezen(wel met een nr dat niet meer bestaat) naar PostNL. Het pakketje is retour gezonden naar het depot in Goes. Post geeft aan dat het bezorgadres nummer 121 zou zijn terwijl dit 125 moet zijn. Dit staat ook goed in systeem van Media Markt. Op het verzoek dit te wijzigen bij postnl krijg ik te horen dat dat niet gaat, Eenmaal retour gezonden is automatisch annuleren van de order en wachten tot je geld wordt teruggestort. Raar proces ben inmiddels 4 dagen bezig en vele telefoontjes verder en niemand kan iets doen behalve annuleren en advies opnieuw bestellen. Dat laatste zal ik niet meer doen

E. Huizing 10-10-2019

goed en prettig geholpen met deskundig advies.
Ook de prijs was goed en beter dan bij de concurent

Corian 09-10-2019

Wij hebben speciaal gekozen voor filiaal Ekkersrijt vanwege vriendelijke en persoonlijke verkopers en personeel en de rust van het winkelen aldaar