MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

5,2

Nico Alkmaar 15-03-2020

Goede presentatie van de artikelen waarvoor je komt. Geduldig personeel, neemt tijd voor uitleg. Deskundige helpdesk voor het instellen van de nieuwe mobiele telefoon.

Beste Nico,

Jacob Venema 15-03-2020

De manier waar je hartelijk te woord gestaan wordt door deskundigen personeel, daarom koop ik hier ook heel graag.

Beste Jacob,

Eddy Clements 15-03-2020

Plezierige winkel met deskundig en vriendelijk personeel
Ruim assortiment en overzichtelijk opgesteld in de winkel

Beste Eddy,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven over ons winkelpersoneel en assortiment.

Fs 14-03-2020

Mooie zaak en een grote sortering en leuke voordelen alles bij de hand en goede uitleg van de producten

Yuen 14-03-2020

Zoonlief (9 jaar) heeft deze van zijn zakgeld gekocht.. extra feature de afstandsbediening is zeker een +. Hij is er erg blij mee. Voelt iets licht en vanwege de vele mogelijkheden ook kans dat hij iets minder lang meegaat.. neemt niet het plezier weg en juist door vele mogelijkheden nog leuker. Zeker een aanrader

Beste Yuen,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven.

Leuk om te horen dat je zoon zo tevreden is over het product. Mocht er ooit een probleem zijn, neem dan contact op met onze klantenservice dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen. Dit kan via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Pier Miedema 14-03-2020

Gekozen vanwege de ruime keus en aanbiedingen. We zijn uitstekend geholpen. De levering is vlot gegaan. De verkoper had kennis van zaken en stelde de juiste vragen ook over verschillende aansluitmogelijkheden en het erbij passende ophangsysteem voor de TV.

Beste Pier,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven.

Leuk om te horen dat je in de winkel ze goed bent geholpen met het uitzoeken van de juiste TV en muurbeugel.

Peter Staarthof 14-03-2020

Heel veel aankopen gedaan , mijn ervaring is dat garantie en service gewoon goed is, problemen worden goed opgelost en voor mij is mediamarkt een uitje uit.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw enthousiaste review!

Fijn om te horen dat wij jou zo'n goede servuice hebben kunnen verlenen.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

kempadoo 14-03-2020

mediamarkt is een winkel waar je alles van Electronica kan halen voor een redelijke prijs je word heel goed geholpen en er worden adviezen gegeven op de juiste gebieden van je koop . Het is altijd vol en leuk om ervan te genieten. Ik raad een ieder heen te gaan

Beste,

Bedank voor het delen van jou review.

Wij hopen ieder zo'n fijne tijd in onze winkel te geven, want bij MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal.

W.P. Vellinga 14-03-2020

Overzichtelijk winkel met groot assortiment en deskundig advies. Personeel is geduldig en wil de werking goed uitleggen.

Beste W.P. Vellinga,

Bedank voor het delen van jou review.

Dirk en Anda den Haan-van Noorel 14-03-2020

Vanmorgen zijn we, met onze via internet aangekochte laptop naar de Mediamarkt in Ede gegaan omdat we met geen mogelijkheid het apenstaartje aan de gang kregen. We werden geholpen door een allervriendelijkst jongeman die ons meteen kon vertellen wat we hieraan konden doen. Ook heeft hij het voor ons nog even op schrift gezet omdat hij ook begreep dat wij als 70+ dit misschien ook snel weer vergeten waren. Snel nog wat andere uitleg over de laptop tussendoor, kortom alle lof voor de fantastische klantenservice medewerker uit Ede.

Beste Dirk en Anda,

Bedankt voor jullie enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over ons winkelpersoneel. Wij zijn altijd berijd om dat extra stapje te willen zetten.

We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in Ede.

Bert 14-03-2020

makkelijk alles te vinden, vriendelijk personeel, vakkennis en alle keuze in artikelen.

Beste Bert,

Piet.v.d.Coevering 13-03-2020

Bij de aanschaf van een klein artikel , een batterij voor de rookmelder, ben ik heel snel geholpen. Na een eerste verwijzing op mijn verzoek, een medewerker aangesproken die heel snel het gewenste artikel voor mij pakte. Heel bedankt Media Markt!!

Beste Piet,

Bedankt voor het delen van jouw review. Fijn om te horen dat wij jou hebben kunnen helpen aan de juiste batterijen.

? 13-03-2020

We kregen een goede uitleg over de werking van dit apparaat.
Rustig en vriendelijk was de verkoopster.

P. Janssen 13-03-2020

Goed assortiment. Vriendelijke medewerkers. Snelle afhandeling bij de kassa.

Beste P. Janssen,

Peter 12-03-2020

Er wordt alle tijd genomen om iets uit te leggen of te adviseren. Ook wordt goed rekening gehouden met de wensen, dus niet verwijzen naar duurdere alternatieven.

Beste Peter,

Bedankt voor het delen van jouw review. Wij proberen altijd het beste product te vinden dat bij jou past.

Irene 12-03-2020

Vriendelijk en deskundig advies van de medewerker. Kennis van het product en er werd een duidelijke demonstratie gegeven.

Beste Irene,

Jeanet 12-03-2020

Zwolle is voor ons het dichtstbijzijnde. Super uitleg gehad over de verschillende stofzuigers. De medewerker was heel erg vriendelijk en dacht goed mee.
De stofzuiger bevalt heel goed!

Beste Jeanet,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat onze medewerkers in Zwolle je goed hebben kunnen helpen aan de gewenste stofzuiger.

Geert 12-03-2020

je gaat naar de Media markt Arnhem voor een tostie ijzer, niet op voorraad. kan gebeuren maar dan word er gevraagd waarom nu en weet je dat niet eerder? er zijn mensen die graag iets willen zien in plaats van alles online te kopen en ik had hem GELIJK nodig! schandalige vraag en als je dan vraagd of hij wilt bellen naar vestiging Duiven gaat dat ook niet van harte, wel gedaan uiterlijk. en daar opgehaald. verder alles goed gekomen maar de vraag of ik niet eerder wist dat ik er een nodig had gaat mij echt te ver.(reden prive) wil ik graag toelichten als het moet!!

Beste Geert,

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met ons winkelpersoneel. Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Daarom nemen wij jouw feedback zeker mee als tip.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Brussee Theo 12-03-2020

Geweldige winkel, heel overzichtelijk, zeer behulpzaam en klantvriendelijk.
Ook fijn om de ontwikkeling van de producten te volgen.

Beste Theo,

paul v. s. 12-03-2020

het is een super mooie cd van Frans Bauer daarom een 9 , en de winkel geeft inspiratie om naar andere artikelen te kijken wat ik ook heb gedaan en er staan nog 2 artikelen in de planning , en mijn vrouw heeft ook nog een artikel op het oog maar voor 3 artikelen moeten we eerst even sparen . ik raad alle mensen aan loop naar binnen en kijk is rustig rond er is altijd wel iets in huis wat vervangen moet of kan worden .

Beste Paul,

Bedankt voor jouw enthousiaste review!

Fijn om te lezen dat we jou hebben kunnen helpen aan een CD van Frans Bauer.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

resoort 12-03-2020

Helemaal super, heel fijn te woord gestaan.
snelle service, goede uitleg en overzichtelijk.

Aad hofman 12-03-2020

Je vind alles in deze winkel hoop acties en de verkopers helpen goed bij je aankoop die je doet

Beste Aad,

Jan 12-03-2020

Levering viel een beetje tegen.
Na reparatie nieuw beschermfolie moeten kopen. Had verwacht dat het garantie zou zijn.

Beste Jan,

Bedankt voor je Feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. We nemen jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Patrick 12-03-2020

Fantastische winkel. Groot en heel veel keuze. Deskundig personeel. Enige minpuntje, hetgeen waar ik voor kwam, daar was het demomodel van kapot. Moest het dus na enige uitleg van de verkoper op de gok kopen.

Beste Patrick,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw review te delen.

Jammer om te lezen dat het showmodel defect was. Wij zullen deze feedback meenemen als tip.

Georg 11-03-2020

Vriendelijk personeel zowel in de winkel als bij de kassa. Punt van aandacht in de winkel, is duidelijker aangeven dat je alleen op de begane grond moet afrekenen. Het product wat ik nodig had, bevond zich op de kelderverdieping. Met de auto is de enige Mediamarkt in Enschede moeilijk bereikbaar en er is weinig parkeergelegenheid.

Beste Georg,

Bedankt voor je review, dit helpt om onze service te verbeteren.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkelpersoneel. Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Daarom nemen wij jouw feedback zeker mee als tip.