MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 411 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Esther 07-06-2019

Ik heb een camera gekocht, nadat ik al eerder langs was geweest en ik een goede uitleg kreeg over welke camera te kiezen. Bij mijn tweede bezoek ook goed geholpen door een zeer gezellig iemand die Mattie heet.

Jan Kramer 07-06-2019

Deskundig geholpen en goed advies. Vriendelijke medewerkers. Prijs/kwaliteit : uitstekend!

Onat 07-06-2019

Goede service! Mooie winkels en vriendelijk personeel! Laatst was het zo druk, medewerkers zeiden onderling al tegen elkaar: klanten gaan voor! Dus super service!

R Slag 07-06-2019

We zijn vriendelijk geholpen door ervaren personeel. Hij was vriendelijk, behulpzaam en beleefd.
Hij kwam integer over, gaf goede informatie en kon het onderbouwen. Doordat je koopt in een winkel blijven
winkels bestaan en dat is voor het stadsbeeld erg belangrijk.
Mediamarkt geeft goede garantie en je kunt bij vragen nogmaals terecht en wordt hierin vriendelijk geholpen.

Johan de Haan 07-06-2019

Kom al jaren in deze winkel, altijd deskundig advies, ook nu weer! Kabels gekocht voor beter signaal computer.
Werd weer goed geholpen bij mijn keuze.
straks weer naar Hoorn om de mobiel van mijn vrouw op te halen, na reparatie....Ga maar door...enz.

Soerin 07-06-2019

Deze shop krijgt een dikke 8 voor klantenservice.
Had verkeerde product gekocht en werdt heel goed geholpen om de juiste product te vinden. Toppie.

Wessam Hamad 07-06-2019

Ik bevelen deze winkel .
Heel goed service en heel goed kwaliteit met Midia marker kunt u heel goed artikelen keuzen met heel goed kwaliteit

Erick 06-06-2019

Zeer complete electronica winkel. Groot assortiment en vriendelijke medewerkers. Netjes en keurig binnen. Leuke sfeer, als je van gadget of gamen houdt, kan je hier makkelijk uren lang shoppen.
Zeer goede diensten en na aankoop service. Als over garantie gaat, doen ze ook nooit moeilijk. Met eigen Service Center op de 2de verdieping, waar je ook snel en professioneel door de medewerkers geholpen kunnen worden.

Björn boek 06-06-2019

Ik kom vaker bij de mediamarkt en vind hun service altijd goed.ze helpen als er kapot is en hebben mij altijd goed geholpen en hun medewerkers geven goeie informatie en helpen goed.heb nooit problemen gehad,ik ben er tevreden over.

Nel van Santen 06-06-2019

De winkel is schoon, ruime paden om te lopen, goed aangegeven waar de verschillende artikelen staan. Ik vind het een prettige winkel.

Ad 06-06-2019

Leuk personeel, die meedenken en adequaat advies kunnen geven.
Bovendien regelmatig acties zoals nu weer kortingbon.
Ga zomdoor!

JC Hummel 06-06-2019

Mooie winkel en je wordt prettig en goed geholpen en men heeft tijd voor je.

Willem 06-06-2019

Heb wasmachine gekocht online. Dat was een regelrecht drama omdat ik vanwege verhuizing de spullen op een latere datum geleverd wilde krijgen. Ondanks eerdere toezegging door servicedesk lukt dat gewoon niet. Met de bon naar de winkel, die gaven me dezelfde goede korting en konden het gewoon wel regelen. Helemaal top opgelost. Voortaan voor grote dingen altijd naar de fysieke winkel!

Peter 06-06-2019

Wat een eerlijk advies van uw verkoper Herbert, eerst kijken of het mogelijk was op een andere manier aan mijn wens kon voldoen n.l. Met wat er al aanwezig was thuis hij zocht naar een goede oplossing en wilde mij niets “aansmeren” hij is het voorbeeld van een goede klantgerichte verkoper echt Top!! Uiteindeljk wel deze mooie Sonos aangeschaft.

Li 06-06-2019

Op 30 -05 -2019 Miele wasmachine besteld( oude machine had lekkage) bij Mediamarkt(online) voor 23.45 uur (wordt dan de volgende dag bezorgd; zo werd vermeld en dat was fijn dan kon er weer gewassen worden). Kreeg wel bericht dat de bestelling in behandeling was genomen). Daarna niets meer vernomen, zag op de site wel dat inmiddels de prijs van de wasmachine met 59 euro was verhoogd). Omdat ik niets meer vernam over de bezorging, heb ik zelf maar op 4 juni gebeld met de Klantenservice. Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de machine niet leverbaar was en men ook niet wist wanneer dan wel. Men had het blijkbaar niet nodig gevonden mij daarover te informeren maar inmiddels wel de prijs verhoogd voor een niet te leveren product.

Michael Lancee 06-06-2019

Kreeg goede adviezen en hulp bij het uitkiezen van mijn nieuwe telefoon en gaven ook goede uitleg over de nieuwe scherm protector

Lammert S. 06-06-2019

Veel keuze, overzichtelijk per merk en goede beschrijving van de kern eigenschappen van elk model toestel. Mijn vraag over de uitvoering van het door mij gekozen model, werd snel en vakkundig beantwoord door een medewerker van Media Markt, inclusief verwachte levertijden van de diverse uitvoeringen en welke nu op voorraad waren. Kortom: zeer tevreden!

Anna 06-06-2019

Was in mediamarkt Deventer. Werd meteen geholpen door aardige bediende. Hielp mij met I_ pad hoes. Liep mee naar de kassa zodat ik de i_pad er meteen in de gekochte hoes kon laten.

Bonnie 06-06-2019

Zeer vriendelijk geholpen en goede keuze kunnen maken. Ik had meerdere vragen en er werd rustig de tijd voor mij genomen.

Maaike Reindsen 06-06-2019

Ik heb voor Mediamarkt Duiven gekozen vanwege het uitgebreide assortiment. De winkel is goed bereikbaar en er is ruime gratis parkeergelegenheid. De klantvriendelijkheid van de medewerkers is ook prima zonder opdringerig te zijn

Wim 06-06-2019

Was in Mediamarkt Apeldoorn. Ik had er niet bij stilgestaan dat ik beter geen rood bloesje aan kon doen, aangezien ik door drie verschillende klanten werd benaderd voor advies :)

On topic: zeer prettige winkel met behulpzaam personeel

MV-vB 06-06-2019

Het is ideaal shoppen bij de MediaMarkt. Zowel Online als in de winkel kun je het assortiment op je gemak uitgebreid bekijken.

Céline 06-06-2019

Anderhalf jaar geleden een laptop gekocht. Hierover verkeerd geïnformeerd, de batterij zou volgens de verkoopmedewerker 10 uur lang meegaan. In realiteit ging de batterij maximaal 1-1,5 uur mee. Na een paar weken al klachten. In 1 jaar tijd 4 keer terug geweest met de laptop. Nu zou ik een nieuwe laptop moeten krijgen (na de derde keer retourneren) maar nu zegt 'Olliver' van de klantenservice opeens dat het niet meer binnen de garantie valt (terwijl ik 2 jaar garantie heb) in een zeer onbegrijpelijk mailtje en dat de kosten voor eigen rekening vallen. Zonder bewijs, zonder uitleg. Belachelijk. Wat een ongelooflijk slechte winkel, oplichters.

andy schummer 06-06-2019

personeel is klant vriendelijk werd goed geholpen over het product wat ik gekocht heb
ook online kun je de producten vinden

Daphne 06-06-2019

Deze werd mij aangeraden door iemand in de winkle na dat ik mijn telefoon liet zien en dat hij nog geen protector had. Het matte sherm prak mij aan omdat die nogsteeds leesbaar zou zijn met de felle zomer zon, maar na ik de 2 uur gewacht had met drogen zaten er jamergenoeg bubbles onder en ben later terug gegaan om hem te vervangen.