MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Nico 072 03-10-2019

Ruim assortiment, uitstekende parkeergelegenheid, producten duidelijk te vinden . Winkelvoorraad op internet vooraf te raadplegen.

Max 02-10-2019

Grote collectie in een goed ingerichte winkel.
Goed advies en snelle levering en een vakkundige plaatsing

J van Stelten 02-10-2019

In deze shop vind je eigenlijk alles wat je denkt nodig heb. Vriendelijk personeel en kundig. Prettig winkelen.

Wilma 02-10-2019

Ik ben netjes , rustig en met duidelijke uitleg geholpen bij Media Markt.
De verkoper was duidelijk en ondanks de drukte toch rustig in zijn uitleg van het product en dat voelt goed.

Danae Boon 02-10-2019

Erg goeie verkoper, wist waar hij het over had en wilde graag helpen. Echter had ik soms wel het idee dat het hem meer om het verkopen ging dan wat het juiste product voor ons was. Voor de rest was er een fijne sfeer in de winkel en waren er veel kassa's open waardoor we snel konden afrekenen. Een fijne ervaring dus!

Leo Goormachtig 02-10-2019

de media markt in Middelburg is gemakkelijk bereikbaar en gratis parkeren er is een zee van ruimte,net zo als in de winkel er straalt een rust van uit evenals het personeel deskundig en vriendelijk. Het artikel wat ik heb gekocht was prima zoals alijd Deze zaak is een aanrader!!!

Leo Goormachtig 02-10-2019

Joep van Dooren 02-10-2019

Plezierig contact, ook in de oriënterende fase. Geven duidelijk aan welke overwegingen je kunt make bij de aankoop van het product. Zijn daar niet dwingend in. Proberen je niet een duurder product te verkopen, maar willen dat het product bij jouw wensen past. Prima!

Willem Knol 02-10-2019

Snel en goed geholpen.
Er word naar je geluisterd, en dat is een goed gevoel.

R. de Bondt 01-10-2019

Door de uitermate prettige, kundige en klantgerichte benadering van de verkoper naar de klant, hebben wij het product gekocht. Dit kom je niet vaak tegen.
De verkoper heeft zijn uiterste best gedaan om ons het gevoel te geven om het juiste product en bij het juiste bedrijf te kopen. Dit is hem gelukt.

Anna 01-10-2019

In de eerste plaats wil ik u complimenteren op wat voor afdeling je ook komt, uw personeel is altijd vriendelijk en geduldig is. En ondanks dat ze altijd bezig zijn hun werk neer leggen om ons te woord te staan. En dat ik zeker blij bent met uw uitgebreide assortiment. En waarom zeg ik dat! Wegens de veranderingen in deze maatschappij moet je mee gaan wat inhoud dat je je van alles laat aanbevelen. Maar media markt heeft gelukkig van alles in huis en wat kapot gaat kan je alle onderdelen vervangen.

Youri 01-10-2019

Voordeel van Mediamarkt vind ik het grote assortiment en voorraad wat zij beheren.
Als ik iets wil bestellen / ophalen in de winkel, kijk ik van te voren even op de website of het product aanwezig is in de winkel.
Zo kom je niet voor verrassingen te staan en mede dankzij de up-to-date voorraadbeheer werkt het systeem erg goed!

Spasieba 01-10-2019

Siemens droger gekocht tijdens actie.
Moet eerlijk zeggen dat de verkoper in de winkel (Apeldoorn) er niet veel verstand van had,
maar gelukkig wist ik precies wat ik wou hebben, prijs wat doorslaggevend.
Gratis bezorgd door 2 nette kerels van Dynalogic.

m spanjaard 30-09-2019

ze nemen de tijd voor je,duidelijke uitleg als je wat te vragen hebt. Ben er zeer tevreden over.

Winfried 30-09-2019

Directe en goede ondersteuning van personeel na falende laptop. Was binnen één uur weer online en had alles werkend. Toffe service. Wachttijd bij de balie is wel lang, maar ze nemen dan ook de tijd voor je.

Norbert de Kramer 30-09-2019

Goede uitleg van de verkoper. Heeft verschillende type printers laten zien en afhankelijk van mijn gebruik tot goed advies gekomen.

Jeffrey 30-09-2019

Wordt altijd goed geholpen bij mediamarkt Cruquius ,winkel ziet er ook altijd netjes uit.

Henry 30-09-2019

Ik ben goed geholpen , en duidelijke uitleg gehad van de verkoper. Tevreden met mijn aankoop

H. Groen 30-09-2019

De medewerker nam de tijd voor deskundige uitleg bij de aanschaf van een mobiele telefoon. Naast informatie over de telefoon gaf hij ook aan wat de abonnement mogelijkheden waren. Daardoor kon ik extra korting op de telefoon krijgen (had een Simonly abonnement). Dus de medewerker dacht actief mee en probeerden het voor mij, als kant, zo duidelijk en gunstig mogelijk te maken.

Petra 29-09-2019

Een mooie ruime winkel waarin we snel kon vinden waar we moesten zijn door de duidelijke bewegwijzering.
We kwamen voor twee artikelen. Een scheerapparaat, dat we niet konden vinden in het schap (in het schap eronder genummerde dozen; een heel handig en werkbaar systeem, maar die wij zochten was hoogstwaarschijnlijk niet op voorraad.) We hebben ongeveer 8 minuten gewacht tot we een vrije medewerker zagen, die was er niet.... toen zijn we naar een andere afdeling gegaan.
E-reader; ook weer snelgevonden, maar de weinige voorraad eronder stond doorelkaar (geen genummerde dozen). De vrije medewerker die wij aanspraken verwees ons naar een collega omdat hij niet van die afdeling was. We hebben ong 10 minuten gewacht tot er een medewerker vrij was. Deze heeft ons heel goed en vriendelijk geholpen. De gezochte E-reader was er!

Adil 29-09-2019

Wat een slechte en trage service. Ik kom er nooit meer terug. Ik heb een koelkast en een wasmachine besteld,die ik de volgende dag thuis zou ontvangen. Ik heb een week lang zonder enige berichtgeving voor niets zitten wachten. Een paar keer de klantenservice gebeld, die blijken nergens van af te weten en weten ze zelf ook niet wat ze daar aan het doen zijn.Uiteindelijk de bestelling geannuleerd. Laatste keer dat ik er iets koop of bestel.
Mediamarkt: shame on you

davy 29-09-2019

ik heb FIFA 20 gepre- orderd er staat 27-9 per direct thuisbezorgd. nu paar dagen verder nogsteeds niet binnen 4x de klantenservice gebeld komen niet verder dan elke keer een ander smoesje. naar de winkel geweest weer een ander smoesje. hele slechte klote service. ik zal hier nooit meer iets gaan halen.

Guus 29-09-2019

Had een online bestelling gedaan en hierna nog contact gehad met de webservice ( medewerker chat) hier gevraagd of het ophaalpunt beneden in de winkel was( Tilburgse winkel) of boven., Dit was beneden werd mij verteld.
Helaas bleek dit niet zo te zijn., Medewerker in de winkel ( 5 minuten voor sluit) was uiteindelijk zo vriendelijk om de bestelling boven te halen en deze aan mij af te leveren

jaspers 29-09-2019

leuke winkel en goede servies het is een goede en klant vriendelijke winkel en ze nemen veel tijd voor je en goede uitleg

F. Chartier (Nijmegen) 29-09-2019

FIFA 20 preordered 25/09 met release datum 27/09 geleverd in mijn brievenbus de 27. Had laat s' middags mijn verzendbevestiging hetzelfde dag gehad dus ik dacht zal niet geleverd zijn. Toch wel.