MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Piewin 30-05-2019

De snelheid waarmee de goederen geleverd worden en de kundigheid van het personeel

JRR 30-05-2019

Fijne winkel.
Overzichtelijk en ruime voorraad.
Komen hier al jaren.
Goede service en behandeling.

K 30-05-2019

Ik werd goed en vriendelijk geholpen. Uitleg over de geplande aankoop was duidelijk. Jammer dat niet alles in de winkel te krijgen was.

Deyan Borisov 30-05-2019

In Mediamarkt you can find everything. This is my favorite shop for electronics in Netherland. If dont have time to go to shop you can always bye online and on next day its gonna be on your adress. Absolutely corect shop! If something is broken or with some defects they'll change it directly with new product without problems.

patricia 29-05-2019

Duidelijke site. hulpvaardige mensen in de winkel die weten waar zij het over hebben.

Angie_Design 29-05-2019

Vorige vrijdag ben ik bij de MediaMarkt in Rotterdam geweest. Ik was opzoek naar een specifieke camera lens. Na wat vragen bij de afdeling werd ik netjes geholpen en kreeg ik wat extra informatie. Top zaak!

Berg 29-05-2019

Mooie winkel en veel artikelen en goed personeel. Kon makkelijk vinden wat ik zocht.

Willeke 29-05-2019

Super vriendelijke personeel
Netjes
Geen lange wachtrij
Goeie service
Ruime keuze
Snelle service

José 29-05-2019

Vriendelijke bediening maar ondanks dat er op de computer dingen nagekeken werden over de telefoon kwam er geen goed antwoord uit de bus.

Bianca 29-05-2019

Ben heel tevreden over mediamarkt Hengelo , vooral over de afdeling fotografie , daar kun je met al je vragen terecht , gewoon top

Henk 29-05-2019

Goed overzichtelijk en klant vriendelijk en goede uitleg over het product dat ik gekocht heb

RICHARD 29-05-2019

een behulpzame medewerker gehad helaas moesten we lang wachten omdat mijn artikel niet gevonden kon worden. Dus uiteindelijk showmodel gekregen..wel jammer dat er geen korting afging

Roshni 29-05-2019

Op zoek gaan naar een nieuwe laptop vond ik moeilijk. De eerste dag was mijn keus niet in voorraad. Vervolgens ben ik na twee dagen weer geweest. De medewerker heeft mij goed geholpen. Tenslotte ook aan de servicebalie heeft de vriendelijke jongeman die mij aan mijn ogen herkende top service gegeven. Dank hiervoor!

Monsternouse 29-05-2019

Fijne winkel om ff in te snuffelen en dan toch maar wat halen
Fijne gast vrijheid en hulp

Diana 29-05-2019

Gemakkelijk overzichtelijk kijken of het opvoorrad is ophaalservice top gewoon

Kees 29-05-2019

Het doet zijn werk goed! Ik gebruik het zelf als baardtrimmer, Waar die eigenlijk niet voor bedoeld is.

Mike Bolhaar 29-05-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen vanwege de snelle hulp die er word aangeboden wanneer je in het rondt kijkt. Vragen etc. worden netjes beantwoord! Ik bevel deze winkel zeker aan!

Natascha 29-05-2019

Ik heb online een Apple watch besteld. Dit verliep niet zoals we gehoopt hadden. Uiteindelijk zijn we naar de Mediamarkt in Doetinchem gegaan. Hier zijn we uitermate goed geholpen. Ze hebben alles voor ons opgelost. Hier zijn we super blij mee. Een 10 voor het personeel in Doetinchem.

Samantha 29-05-2019

Ik vind het een mooie en overzichtelijke winkel. Heel vriendelijk personeel en ook mensen die verstand van het product hebben dat ze verkopen. Top

Paradox 29-05-2019

Snel en goed advies van de medewerker en het product was op voorraad wat ook zeer fijn is!

Daphne 29-05-2019

In eerste instantie werden wij geholpen door een meneer die erg opdringerig was en met vergelijkingen kwam die nergens op sloegen. Na een rondje door de winkel en nog even na te denken over onze eventuele aankoop van de tv toch nog even terug gegaan naar die afdeling. Daar werden we toen geholpen door een andere man die precies aanvoelde waar wij wel of niet van gediend waren. Geen poespas. Dit is wat we wel willen en dit is wat we niet willen. Goed geluisterd door de verkoper dus we hebben toen toch nog besloten om de tv te kopen!

Martin 29-05-2019

Mijn Smartphone is vastgelopen (softwareprobleem), nu wordt garantie afgewezen, omdat het toestel gebogen zou zijn.
Ik moet nu eerst belachelijk veel reparatiekosten betalen voor een nieuw display die niet eens stuk is, voordat ze het probleem binnen de garantie willen verhelpen.
Ik koop nooit weer wat bij de mediamarkt en beveel deze winkel dan ook niet aan.

Jerry A 29-05-2019

Wij werden op een manier geholpen of de de koning en koningin waren, aardig , vriendelijk en duidelijk in zijn uitleg.
Lang geleden dat we zo ergens zijn geholpen. petje af voor deze jongeman.

Sonja 29-05-2019

Winkel ziet er netjes uit, personeel geeft goed advies en neemt hiervoor de tijd, ook als het druk is. Personeel op de verschillende afdelingen hebben verstand van zaken en mijn ervaring is dat men het artikel adviseert dat passend is, ondanks dat dit niet altijd het duurste is. Bij de klantenservice is de wachttijd soms wat lang.

FamB 29-05-2019

Vriendelijk en behulpzaam winkelpersoneel. Ook via de webshop alles makkelijk vindbaar en snelle levering. Top!