MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Biato 12-02-2020

Van een vorig jaar gekocht scheerapparaat was een van de koppen stuk. Viel nog binnen de garantie. Ik kon meteen een nieuw scheerapparaat uitkiezen zonder enige discussie. TOP
Officiële reactie van MediaMarkt 25-03-2020

Beste Biato,

Bedankt voor jouw positieve review. Wij proberen iedere dag te zoeken naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Mhrdevos01 12-02-2020

Ik was niet tevreden over een koptelefoon die ik heb gekocht. Dus ik heb hem geretouneerd. Een aardige mevrouw hielp mij en ik stond binnen een half uur met een betere koptelefoon en het overgebleven geld buiten. Echt top!

Beste,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en ons personeel.

We hopen je snel weer te verwelkomen.

Evelyne 12-02-2020

Prima winkel, enorme keuze, hulpvaardig personeel. Liefst naar toe gaan op rustige momenten dan heeft het personeel alle tijd voor je. Geweldig parkeerterrein.

Beste Evelyne,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Annelore 12-02-2020

Ik bestelde een maand geleden een artikel in de solden. Om ecologische redenen heb ik het speciaal in de winkel laten leveren. Na 2 mails en 2 telefoons is het artikel nog altijd niet opgestuurd. Ze kunnen mij geen garantie of duidelijkheid geven over de levertijd van het artikel. Wel lieten ze me weten dat het sneller geleverd wordt als je het thuis laat leveren ipv in de winkel, lekker milieu vriendelijk...

Beste Annelore,

Bedankt voor jouw feedback, hiermee kunnen wij onze service verbeteren in de toekomst.

Jammer om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten op de levering in de winkel.
Wij hopen dat wij het probleem hebben opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Bastiaan 12-02-2020

In deze winkel wordt je snel geholpen en de klant is altijd koning. geen lange wachttijden.

Beste Bastiaan,

Leroy 12-02-2020

Ik vindt de winkel er overzichtelijk!!
De medewerksers zijn altijd er vriendelijk met een goede kennis vande producten waar bij ze staan om te verkopen .. ben altijd tevreden zodra ik de winkel verlaat . nog nooit een vraag niet goed beantwoord gekregen .. ze hadden altijd goede kennis en informatie voor.mijn vragen

Beste Leroy,

Bedankt voor je positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en ons winkelpersoneel.

We hopen je snel weer welkom te heten.

Marjolein 12-02-2020

Erg blij met de service, klantvriendelijkheid en jet meedenken. Dank jullie wel locatie Arnhem!

Beste Marjolein,

Bedankt voor je review.

Boomsma 12-02-2020

Goed advies en duidelijke uitleg waarom tussen de keuze van verschillende telefoons te kiezen aan een digibeet

Beste Boomsma,

Bedankt voor je review en dat je de tijd hebt genomen om de review te plaatsen.

Veerbeek 11-02-2020

Bij vestiging Duiven een wasmachine en wasdroger gekocht, om het snel te leveren werd het online besteld en zou het via Etten Leur geleverd worden. De wasmachine ontvangen, geen wasdroger. Na enige telefoontjes was het advies ga naar de vestiging in Duiven laat de online bestelling annuleren en neem bestel dan vanuit Duiven de wasdroger. Het enige dat u wel moet doen is betalen in Duiven en binnen 14 dagen heeft u het geld van de online aankoop teruggestort op uw rekening. Tot op heden, bijna 2 maand wacht ik nog op mijn geld, Ben al 3x naar Duiven geweest en heb meer dan 10x gebeld. Standaard antwoord, wij noteren de klacht maar niet want dan moet u nog langer op het geld wachten want de replay komt dan weer onderop de stapel.
Ben benieuwd of ik mijn geld nog wel terugontvang, ga binnenkort naar de winkel en ga niet weg voordat het geld is bijgeschreven op de bankrekening.

Beste Veerbeek,

Vervelend om te horen dat je deze ervaring bij ons hebt gehad.

Ik hoop dat je inmiddels het geld terug hebt mogen ontvangen. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Cor Vane 11-02-2020

Kundig personeel, beleefd en goed humeur,
Prima prijzen, met verrassing 5 euro verjaardags korting .
Is toch leuk, dik tevreden dus als klant.

Beste Cor Vane,

Marten 11-02-2020

Groot assortiment en goede prijs/kwaliteit verhouding! Kortom een aanrader, voor je het weet koop je er meer dan gedacht!!

Beste Marten,

Dankjewel voor het plaatsen van je review en dat je de tijd ervoor hebt genomen.

Sven 11-02-2020

Mediamarkt doetinchem ga zo door!

Prima advies voor elke afdeling, ze weten waar ze het over hebben en smeren je niet iets duurs aan omdat het beter zou zijn. Ik ben tevreden naar huis gegaan!

Beste Sven,

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad. Bedankt voor je review.

Media Markt

willy 11-02-2020

mediamarkt hier kom ik altijd als ik iets nodig heb,daar hebben ze goede info: wat je wil kopen over je koop artikelen, leggen goed uit hoe het werkt, hoe het aangesloten kan worden. geduldige verkopers, en als het niet voorradig is ,kan het gratis bezorgd worden, en gratis geinstalleerd worden.

Beste Willy,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en ons personeel. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

Y 11-02-2020

Op zaterdag begaf wasautomaat het. Bij Mediamarkt online een nieuwe en gelijktijdig een wasdroger besteld omdat deze op zondag zouden worden geleverd en aangesloten zouden worden. Op afgesproken tijd op zondag is alles netjes afgelverd en boven geplaatst alleen de heren gaven aan dat ze de apparaten niet uitpakten en aansluiten omdat service team van Media Markt dit zouden doen. Direkt contact gezocht met Media Markt. Telefoniste ging doorgeven aan betreffende afdeling. Tot op heden, dinsdag, nog niets vernomen. Wederom contact opgenomen met Media Markt. Wederom uitgelegd waarop we de mededeling kregen dat we geduld moesten hebben..... Je besteld niet voor niets een wasautomaat op zaterdag met levering op zondag. We kunnen niet zonder wasautomaat. Apparaten zijn nu zojuist uitgepakt en aangesloten met behulp van een buurman! Slechte service en terugkoppeling van Media Markt!!!!

Beste,

Jammer om te horen dat je deze ervaring met onze service hebt gehad. Toch bedanken wij jou voor deze feedback zodat wij onze service kunnen verbeteren in de toekomst.

Wij nemen jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Jan 11-02-2020

Media markt heeft slechte service, 5 maal terug geweest voor een klacht, werd iedere keer terug gestuurd en maar van alles proberen.
Na 5 maal terug zijn geweest werd het apparaat toch teruggestuurd dan krijg je te horen het valt buiten garantie en er werd een prijsopgave van 180 euro gemaakt een koffie apparaat van Philips .van 400 euro .er is geen enkele tegemoetkoming van de media markt terwijl we binnen garantie tijd zijn terug geweest.
We moeten het afschrijven en maar een nieuw kopen.? Maar niet meer bij de mediamarkt.
Ik vind dat een slechte service en onkundig personeel aan de service balie

Beste Jan,

Bedankt voor jouw feedback. Hiermee kunnen we onze service verbeteren in de toekomst.

Wij hopen dat wij het probleem hebben kunnen oplossen. Zo niet, vraag ik je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat er al is gebeurd en of wij dit eventueel nog kunnen oplossen. Dit kan via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

André 11-02-2020

Ik ben even naar de winkel gereden voor een paar connectoren om mijn tv op mijn geluidsinstallatie aan te sluiten. Ik hoefde zo geen verzendkosten te betalen en niet te wachten of thuis te zijn voor de aflevering. Ik heb hierna mijn tv direct op de muziekinstallatie aangesloten. Inkopen zoals men vroeger deed .

Beste Andre,

Bedankt voor het geven van je review.

Lars 11-02-2020

Super service and good prices. I was in doubt about which Sonos speakers to buy. But the staff was very helpful. I am sure I will shop in Mediamarket Heerlen again.

Dear Lars,

Thankyou for your review.

Greetings,

Saskia 10-02-2020

Uitgebreide keus voor de goedkoopste prijs! Ik ga altijd naar de Mediamarkt :-)

Beste Saskia,

Bedankt voor jouw positieve review.

Diepa 10-02-2020

Ik ben naar de mediamarkt tijdens mijn werk pauze gegaan omdat mijn zoon voor zijn verjaardag een koptelefoon van het merk JBL wilde. Wauw wat een keuze. Goed geprijsd en een ruime collectie. Ik ben snel en goed geholpen. Ik ben het niet anders gewend. Bij media markt is de klant de koning.

Beste Diepa,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met onze service en ons personeel.

We hopen je snel weer welkom te heten.

Van der Molen 10-02-2020

Medewerkers van MediaMarkt geven altijd heldere en goede adviezen over het product wat je eventueel wilt gaan kopen.
Wij komen niet zo vaak bij de MediaMarkt, maar omdat het iedere keer ons opvalt hoe je word geholpen en wat voor uitleg dat je krijgt, verneem je dat ze goed kundig personeel in huis hebben.
In korte tijd wat gewinkeld daar en komen zeker gezien prijs kwaliteits verhouding weer terug voor volgende aankopen!

Beste van der Molen,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Mieke 10-02-2020

Duidelijk aangegeven diverse afdelingen
Brede paden
Bij de kassa goed systeem overzichtelijk om de stroom mensen te leiden
Vriendelijk en behulpzaam personeel

Beste Mieke,

Bedankt voor je positieve review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en ons personeel.

We hopen je snel weer te mogen ontvangen.

Jerome 10-02-2020

Prima winkel met veel divers aanbod. Altijd goede garantie en de producten zijn van goede kwaliteit.

Beste Jerome,

En goede spullen
Officiële reactie van MediaMarkt 25-03-2020

Beste Anthon van Bunnik,

Bedankt voor je positieve review.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Daarnaast fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service.

Wij hopen jou snel weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen of op de website.

Mediamarkt

Anita 10-02-2020

De verkoper luisterde goed naar onze wensen mbt een nieuwe wasmachine en droger. Gaf daarna een goed advies, zonder opdringerig te zijn of onzin-verhalen. Op de technische vragen van mijn man, kwamen geen rare antwoorden. Deze verkoper wist waar hij over sprak.

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review.

Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en ons personeel. We proberen elke dag te zoeken naar de WOW voor jou. Altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Hank46 10-02-2020

In de vestiging in The Wall Utrecht zeer vriendelijk ontvangen en meteen de desbetreffende locatie in de winkel duidelijk aangewezen gekregen. Binnen 5 minuten had ik mijn optical van 1,5 meter gevonden. Zo kun je efficiënt je aankoop doen, zeker als je weinig tijd hebt. Chapeau!

Beste Hank,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad in ons filiaal in Utrecht.

We hopen je snel weer te zien.