MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

AJM Boon 22-05-2019

Op dinsdag namiddag heb ik de kleurencartridge 302 gehaald, maar niemand was bij de kassa. Voor mij stond reeds een klant te wachten, dus dan maar geroepen "KASSA…." en ja hoor dat kreeg direct gehoor. Helaas gaf hij mij niet een ticket met code inzake "Pak je koffer weken" hetgeen ik wel vandaag kreeg bij de aankoop van de cartridge 302 zwart!

Jurjen O 22-05-2019

Zodra ik al de winkel binnen kwam, werd ik al gelijk vriendelijk begroet door het personeel van Media Markt Bergen op Zoom. Ik kwam naar de winkel toe voor een externe hardeschrijf die ik voor mijn PlayStation 4 wilde gaan gebruiken. Ik kwam uiteindelijk bij een product uit van seagate, Die overigens voor zijn kwaliteit een hele mooie prijs heeft. Maar ik wist niet of ik deze hiervoor kon gebruiken... gelukkig kwam een vrouwelijke werkneemster naar me toe en heeft me hier heel goed bij geholpen met de vragen die ik had! En heeft voor mij gelijk een factuur voor gemaakt. Rond uit top! De website van mediamarkt is ook lekker overzichtelijk! En als je mediamarkt member bent is zelfs de verzend koste gratis! Goede kwaliteit en goed service!

Corry Pronk 22-05-2019

We werden heel goed geholpen zonder opdringerig te zijn. De verkoper had verstand van zaken.

Dirk 22-05-2019

Duidelijke uitleg van de medewerker over de aankoop van een MacBook (en welk model). Ook advies over de mogelijkheden en het nut van de benodigde accessoires. Tip was het computer startklaarpakket (en de voordelen bij eventuele dode pixels in het scherm).

Voordelen en nadelen tegen elkaar afgewogen en de aankoop gedaan!

Prima geholpen bij de Media Markt!

Ben N 22-05-2019

Vind het er prettig winkelen, als je vragen hebt staan ze je te woord en uiterst netjes en beleefd

Liz 22-05-2019

Ik ben in de winkel geweest om voor mijn oma nieuwe telefoons te kopen, medewerker was erg aardig en hielp goed mee door onderbouwing te geven welke telefoon wel en niet goed waren. Tevens goed meegedacht in de telefoon waar ik naar aan het kijken was dat de hoorntjes geen kleur hadden wat vaak voor bejaarde mensen wel handig is. Al met al dus een top hulp van deze medewerker.

Ruben 22-05-2019

We hebben een artikel retour gebracht. Vriendelijk geholpen aan de balie. Eenmaal in de winkel zijn we snel en vakkundig geholpen met een nieuw artikel. Komen er zeker terug

Erik 22-05-2019

Mediamarkt heeft een ruime sortering aan producten, daarom ga ik ik als eerste altijd daarnaar toe. Ik kijk altijd voordat ik ga even op de webshop om een eerste keuze te maken. In de winkel (zoetermeer) werd ik direct van advies voorzien, waardoor ik snel klaar was.

Oguzhan 22-05-2019

Hallo ik ben ****ben 22 jaar, echter ben ik van Turks kom af en zelf ervaar ik de Media Markt altijd als een paradijs.
Vind zelf dat er een goed beleid is met aankoop van je producten en de bemoedigende werknemers die ervoor zorgen dat alles discreet en ordelijk blijft zo wel op de site als in de winkel.

N 21-05-2019

Goeie service gehad bij MediaMarkt Groningen. Kwam voor een soundbar voor onder mijn tv. Soundbar keuze perfect en ben goed geholpen, ik was alleen graag geattendeerd op het feit dat mijn huidige tv een HDMI-ARC aansluiting dient te zitten om de soundbar op de tv aan te sluiten. Gelukkig is m’n huidige tv nodig aan vervanging toe dus ik zal de acties weer goed in de gaten houden.

Robin 21-05-2019

Ruime parkeermogelijkheden , groot assortiment en behulpzaam personeel.Vaak acties met scherpe prijzen , van budget spullen tot top kwaliteit.

W.Prins 21-05-2019

In meerdere media markten geweest, maar woon sinds kort, in Assen en daar geweldig geholpen door ****, een jonge gast met passie, maar ook objectief en duidelijk in zijn advisering waar je echt wat aan hebt

Natasja 21-05-2019

Er is een groot assortiment en de prijs is ook goed. Het personeel is vriendelijk en ze weten waar ze over praten.

Stadman 21-05-2019

Keurig geholpen en goed advies. Ook na een kleine fout werd dit de volgende dag , met excuses, keurig en snel opgelost.

Javier 21-05-2019

Het is een makkelijke manier van het product kopen wat je uitzoekt. Het assortiment is groot. Je kan de tijd nemen die je hebt ervoor. Snel of langzaam. Wil je uitleg, dan kan dat door te vragen, omdat er altijd wel iemand is die daar voor jou is. En het is en blijft altijd wel leuk om ff deze winkel in te lopen. Ook al koop je niks. Het is en blijft toch altijd wel ff Mediamarkt inlopen. Hihihi. En de verbouwing is vet...

Tevreden Sony koper 21-05-2019

Heel goed geholpen door een medewerker van de Mediamarkt. Goede voorlichting gehad, duidelijke en begrijpelijke taal gebruikt en daardoor een keuze kunnen maken waar ik heel erg blij mee ben !

H kartouw 21-05-2019

De winkel zeer goed overzichtelijk, alle gangpaden goed breed, ook voor minder valide klanten. En goede hulp van personeel, en de zeer vakkundige hulp.

Jordy 21-05-2019

Werd snel en adequaat geholpen. Daarnaast vriendelijkheid vond ik ook erg belangrijk, dat is immers de reden waarom ik weer voor mediamarkt zou kiezen. Paar simpele vragen werden goed beantwoord waardoor ik nu met een goed product thuis zit!

Toch best vriendelijk 21-05-2019

Ik heb nog nooit gebruik hoeven te maken met de garantie van mijn oortjes, Maar mijn nieuwe oortjes waren echt niet wat ik had gedacht eerst. Uiteindelijk ben ik heel snel en vriendelijk geholpen door de mensen die mijn product terugnamen en waarmee ik heb afgerekend. Toch best vriendelijk.

Astrid van Meel 21-05-2019

Goede service en op iedere afdeling is het personeel gespecialiseerd in een merk. Bij de telefoon afdeling makkelijk een abonnement afsluiten.

Juttawdw 21-05-2019

Vriendelijk en zeer kundig personeel, wisten veel over de producten en de verschillen.

danielle 21-05-2019

Ik ben tevreden met mediamarkt omdat ze altijd goed te woord staan, uitgebreid uitleg en advies over een product geven en eventueel mogelijkheden tot cursussen.

Erik van Mierlo 21-05-2019

Fijne winkel. Alles is erg makkelijk te vinden en brede gangpaden. Personeel helpt met alles. Aanrader.

Michel Van Gemert 21-05-2019

Ik ben goed geadviseerd en erg vriendelijk personeel wat ook de tijd voor je neemt.

Els Donkers, Waalre 21-05-2019

Motivatie is de uitgebreide keuze, daarnaast troffen wij een perfecte deskundige en enthousiaste verkoper die in staat was ons ook nog naast de droger, waar we voor kwamen, ons ook nog wasmachine wist te verkopen.