MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 396 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

George te meerman 23-04-2020

Een winkel waar ik altijd slaag voor mijn aankopen goede service en over het algemeen betaalbaar

Esther 23-04-2020

In de winkel werd opgeroepen dat ze gingen sluiten en wij werden toch nog goed geholpen met een product waar we informatie over wilden. Uiteindelijk dus ook het product gekocht.

Beste Esther,

Bedankt voor jouw positieve review! Wij hopen je weer te mogen verwelkomen.

Groet,

Daniel 23-04-2020

Beste winkel van Nederland. Will recommend this shop to everyone in need of electronic products

Petro 23-04-2020

Goede zaak personeel altijd hulpzaam goed service snel geholpen product altijd voorraad

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Wij hopen je weer te mogen verwelkomen :)

Koos Kamphuis 22-04-2020

Prijs en kwaliteit en ook nog eens geholpen door een zeer vriendelijke verkoopster

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Ik wens je veel plezier met de aankoop!

Vriendelijke medewerkers met een glimlach 22-04-2020

ik ging voor een nieuw hoesje kijken voor mijn nieuwe iPad en werd goed geholpen door de medewerkers om het juiste model te vinden en overigens was deze verkoper een aardig persoon, ik ga hier vaker naartoe :)

john 22-04-2020

leuke winkel dicht in de buurt, erg goed geholpen, keurig aan corona protocol gehouden.

Stella 22-04-2020

Mediamarkt is een winkel die kwaliteitsproducten verkoopt en waar je bij aanschaf van een product duidelijk informatie en advies bij krijgt.

Maarten 22-04-2020

Asus laptop speciale aanbieding door mediamarkt zelf opgebouwde laptop waardoor zeer laag geprijsd.
Aangezien ik een eenvoudige windows laptop zocht voor alleen maar internet en mailen leek me dit prima.
Helaas bleek de laptop onvoldoende vermogen om op een normale manier te mailen en te surfen.
Sterker nog, het vermogen was niet afdoende om de eigen mousepad bewegingen bij te houden.
Dit ondanks geheel leeghalen van de laptop en geen zware anti-virus.
De laptop is 2 maal terug gegaan voor reparatie via mediamarkt: alles functioneert naar behoren, niets stuk, traagheid is normaal voor deze laptop aangezien het een basis model is...
Op de vraag of het dan normaal is dat je met een laptop zelfs niet kan internetten bleef het antwoord stoïcijns: er is niets stuk dus het ligt niet aan de laptop.
Ik heb geen hoge verwachtingen van een laptop van deze prijs, maar dacht dat hij het wel op zijn minst zou moeten doen. Over de definitie van doen bleek verschil te bestaan.

Inmiddels naar een computerspeciaalzaak gegaan: prima laptop, technisch goed, alleen de geleverde intel processor is veel te klein om een laptop aan te aansturen. Ook niet met windows 7 (geleverd met 10). Processor vervangen kost meer dan de laptop, andere aanpassingen hebben geen nut. geen oplossing mogelijk helaas.

conclusie:
mediamarkt bouwt een ASUS laptop zelf af als prijsknaller waarmee het een niet-functionerende laptop is geworden. Dood en doodzonde van een nieuw apparaat die verder perfect is. Heel spijtig dat ze zelf niet hun verantwoording nemen en erkennen dat dit gewoon een fout is. Ondanks 2 maal retourneren en overleggen geen enkele ruimte voor verbetering. Ik heb hem nu dus weg gegooid. Hoe zonde.

Beste,

Wij vinden het vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met jouw bestelling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit nogmaals gebeurd en daarom zullen wij zeker jouw feedback meenemen voor de volgende keer.

Graag zouden we deze reviewscore bespreken zodat wij onze service in de toekomst kunnen verbeteren. Daarom vragen we jou om contact op te nemen met onze klantenservice: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

fred 22-04-2020

Werd duidelijk ingelicht betreffende de aankoop van de artikelen en de prijzen.

A.J.M. Boon 22-04-2020

Was even lastig te zien waar afgerekend moest worden en dan slechts één kassa open voor zo'n grote zaak is wel karig,maar ja....corona periode heeft zo ook zijn nadelen.

Beste,

Bedankt voor jouw review! Wel fijn om te horen dat het alsnog is opgelost.

Jeannette Janse van Rensburg 22-04-2020

Want to enjoy your shopping in a safe friendly and helpfull store during this crazy virus time? MediaMarkt Eindhoven is the place to be. We were helped quickly and sufficiently. Store was clearly marked to keep is safe!

Wolf 22-04-2020

Komen hun eigen gemaakte beloftes NIET na. Tv gekocht die na 4 daen stuk was, zouden ze onruilen geen probleem... echter nadat de kapotte tv opgehaald was duurde het 14x bellen en chatten en ook nog eens 15 dagen eer we een nieuwe in huis hadden staan. Was het eerste en gelijk laatste artikel wat daar van daan kwam... jammer

Beste,

Jammer dat je een slechte ervaring hebt met de klantenservice.

Wij hopen dat wij het probleem inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Mariel Van Der Werf 21-04-2020

Ik vindt deze winkel heel goed want prettige mensen die je graag wilt helpen

Jose Huijsmans 21-04-2020

Nadat de bestelling online niet werd geleverd heb ik deze bestelling laten annuleren. Nieuwe bestelling geplaatst en maar besloten deze dan zelf op te halen (niet heel handig in deze corona tijd). Ik had het bestelde echt dringend nodig. Heel vriendelijk ontvangen in de winkel in Bergen op Zoom, ik had het bestelde snel in handen. Medewerkster nam het ook nog voor me op toen de volgende klant binnen mijn 1,5 meter kwam!!!

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

M. Minnee 21-04-2020

Ik kies voor Media Markt vanwege het grote assortiment en de deskundigheid van het personeel. Ik word altijd correct en vriendelijk te woord gestaan. Ook bij retouren, zoals bij mijn laatste bezoek aan de winkel in Alphen aan den Rijn, verliep dit soepel en vriendelijk.

Beste,

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

René 21-04-2020

Goede hulp. Ook tijdens Corana tijd. Rare tijden voor iedereen. Ze houden rekening met afstand en aantal bezoekers in de winkel. Het aangeven van de goedkoopste te zijn is niet conform de waarheid. Mocht een product op internet voordeliger zijn kunnen ze hier niet in meegaan.

Beste,

Bedankt voor jouw review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Online en winkel aankopen hebben verschillende prijzen.

Ronald 21-04-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding, winkelvloer is lekker ruim opgezet waardoor je je gemakkelijk aan de 1,5 meter regel kan houden. Heel prettig zeker in deze periode.

Anouk 21-04-2020

Na telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice mbt tot een aantal vragen over een speakerset die wij wilden bestellen, hebben mijn vriend en ik een uurtje overlegd. We wilden deze speakerset na dit overleg gaan bestellen, maar de prijs was ineens met 50 euro verhoogd op de site. Ik heb naar aanleiding hiervan opnieuw contact gezocht met de klantenservice waarbij een medewerker mij vertelden dat de dagprijs was veranderd. Ik heb gevraagd hoe dit kan binnen dezelfde dag, maar haar antwoord bleef hetzelfde, er kon niks meer aan gedaan worden. Voor een speakerset die aanvankelijk al 200 euro was en toen werd verhoogd met afgerond 50 euro, werd dat bedrag ons te veel. We gaan daarom niet meer bestellen bij de media markt. Ik kan begrijpen dat prijzen dagelijks kunnen veranderen, maar op dezelfde dag terwijl mijn gekozen product zich al in het winkelmandje bevond, vind ik dit niet netjes. Gemiste kans om het op te lossen.

Beste,

Jammer dat je een slechte ervaring hebt met de klantenservice.

Dexter 21-04-2020

Mediamarkt ziet er al aardig mooi uit zo naar de verbouwing. Waarom ik voor de winkel heb gekozen is het ruime assortiment en vakkundig personeel, ben goed geholpen door een jongen van Oppo, daarna is de afhandeling gedaan door verkoper xxxx, die maakt er een mooi feest van daarom een 10!! . Ik vind de site zeer onduidelijk weinig product informatie

Beste Dexter,

Bedankt voor jouw review, wij waarderen dit enorm!
Hopende je weer te mogen verwelkomen :)

Groet,

Jente 21-04-2020

Goeie uitleg/advies en ik ben fijn geholpen! wij hebben echt helemaal geen verstand van smartphones, deze uitleg was heel fijn

Staf van der Heijden 21-04-2020

Mijn mening is tweeledig. Op mijn vraag naar technische mogelijkheden van een product had medewerker geen antwoord. De moeite die hij deed om er achter te komen was prima maar uiteindelijk moest ik terug omdat het product niet aan de verwachtingen voldeed.
Verder was het jammer dat ik geen show exemplaar van een receiver kon kopen terwijl er geen voorraad is.

Beste,

Vervelend om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal en daarom adviseer ik je om contact met ons op te nemen via de volgende link:

Mercies Meakieme 21-04-2020

ik vond het heel goed. de tv werkt goed je kan er alles mee doen en het werkt perfect. ik heb het ook helemaal zelf ingesteld en het was zo makkelijk. ik hou heel erg van het beeld en het kwaliteit. we hebben heel erg veel gespaard voor deze tv want we hadden niet zo veel geld. ik heb het voor mijn dochter gekocht en ze is er heel blij mee.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Ik wens je veel plezier van je aakoop.

Rashid 21-04-2020

Goed product, en goede service. Ik had een televisie gekocht, en helaas was de verkeerde geleverd. Gelukkig heb ik die zonder problemen geruild

Freddy 21-04-2020

Een grote keuze in artikel van jouw gading en in diverse merken, alles overzichtelijk opgesteld.

Beste Freddy,

Bedankt voor jouw positieve review! Wij waarderen dit enorm.