MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Pascal 17-02-2020

Vaatwasser besteld via de Outlet van Media Markt. Bij levering bleek de aansluitslang stuk te zijn. Met klantenservice gebeld, of ik zelf contact kon opnemen met de fabrikant van de vaatwasser. De fabrikant kon pas drie weken later een monteur sturen. Terug gebeld met klantenservice, gevraagd om vaatwasser om te ruilen. Na vele telefoontjes met de klantenservice en hun logistieke afdeling geregeld dat ze langs komen om te ruilen. Na vijf dagen komen ze met een wasmachine aanzetten. Niet normaal. Nu vraag ik m'n geld terug, en dan doen ze daar ook moeilijk over. Pfff, wat een service. Not.

Beste Pascal,

Jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met een vaatwasser van onze Outlet.
Wij bedanken je voor de feedback. Hiermee kunnen we onze service verbeteren.

Wij hopen dat wij het probleem hebben opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

John 17-02-2020

Bijna alles op voorraad. Wel zo gemakkelijk als je iets wilt hebben.Webshop duurt altijd een dag.

Beste John,

Dankjewel voor je review.

Leuk om te lezen dat je tevreden bent.

We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels of op onze website.

Mike 16-02-2020

Mooie ruime winkel met veel keus en vriendelijk behulpzaam
Personeel die de tijd voor je neemt bij vragen !

Beste Mike,

Bedankt voor het geven van je review.

Simon 16-02-2020

Oven voorlopig nog niet geleverd terwijl deze wel in voorraad is...

Afgelopen donderdag om 20:17 de oven besteld met de verwachting dat deze vrijdag zou worden geleverd. Hierbij €30 euro extra betaald zodat de oven zou worden geleverd op het tijdstip dat mij het beste uit kwam. Helaas heb ik er achteraan moeten bellen waar de oven bleef en kreeg ik terug dat ik dinsdag (het is nu vrijdag) zou worden gebeld wanneer de oven wel geleverd kon worden. In plaats van 1 dag levertijd is dat oppeens een minimale levertijd van 5 dagen..

Enorm slecht dat word geadverteerd met "Voor 23:30 besteld, morgen in huis" terwijl de daadwerkelijke levering dagen op zich laat wachten.

Beste Simon,

Jammer om te lezen dat de levering niet zo spoedig verliep als dat jij had verwacht.

Toch bedanken wij jou voor de feedback, want hiermee verbeteren wij onze service.

Wij hopen dat de overn inmiddels is geleverd. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Bold Dienstverlening Almere 16-02-2020

Er is veel keus, als je vroeg komt en het nog rustig is dan kan je met de adviseur rustig overleggen en tevens uitgebreide informatie krijgen over zoals in ons geval de aanschaf van een nieuwe laptop. We zijn dan ook uitermate goed en plezierig geholpen dat resulteerde in een aankoop van een nieuwe laptop

Beste,

Super bedankt voor jouw review.

Mark Ratsma 16-02-2020

Werd goed en prettig geholpen door vriendelijk personeel. Ook de ophaalservice was prima geregeld en de man was heel behulpzaam.

Beste Mark,

Super bedankt voor je positieve review.

Jacqueline 16-02-2020

Mijn moeder had een nieuwe huistelefoon nodig en een koptelefoon. Zij is sinds kort bijna doof en hoopt door miiddel van een koptelefoon de tv weer te kunnen horen. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn keus niet bij de MediaMarkt ligt. Dit heeft vooral te maken met hoe je geholpen wordt (onervaren personeel). Ver onder de maat. Maar ...... ik kom op mijn mening terug. Afgelopen zaterdag echt top geholpen. Beide medewerkers namen echt de tijd voor mijn moeder om dingen uit te zoeken. Echt top!!

Beste Jacqueline,

Super bedankt voor je review en feedback.

Altijd leuk om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Echter, jammer om te lezen dat je eerder zo'n ervaring hebt gehad. Daarom nemen wij jouw feedback zeker mee als tip voor de volgende keer.

We hopen je snel weer te verwelkomen.

Frits Bandsma 16-02-2020

Goed en uitgebreid assortiment en ruime keuze
klant vriendelijk geholpen en voorgelicht

Beste Frits,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons assortiment en onze service. Bedankt voor je review.

We hopen je snel weer welkom te heten.

Jan 15-02-2020

Veel keuze uit veel producten. En een online kassabon is een schoot in de roos 👍🏾👍🏾

Beste Jan,

Ludmila 15-02-2020

MediaMarkt has a terrible costumer service.
August/2019 I bought a microwave/oven
In December/2019 it broke.
First MediaMarkt didn't want to send a technician. Luckily I call LG and they send a technician to my house.
After the technician says it need to be replaced and send a official statement to MediaMarkt, it already 2 months and I'm still without a microwave/oven.
I called MediaMarkt almost every week and they say someone from the store will call me to book the delivery, but it never happen.
Now I email to have my money back, let's see how long it gonna take.

Dear Ludmila,

Unfortunate to hear that your microwave/oven broke down in 3 months.
We do thank you for the feedback, as it helps us to better our service in the future.

I hope that we've offered you a solution. If that isn't that case, I'd like to ask you to contact our customerservice via the following link: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Yours Sincerely,

Monique 15-02-2020

ik vind het zo een geweldige winkel!!! Niet alleen qua assortiment, maar ook door het personeel. Ze zijn daar zo behulpzaam, als je wat te vragen hebt staan ze gelijk voor je klaar om je te helpen.

Beste Monique,

Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, ons personeel en het assortiment. Bedankt voor je positieve review.

We hopen je snel weer te zien in een van onze filialen of op onze website.

gerard 15-02-2020

het was voor mij een nieuwe winkel werd er goed en gezellig geholpen en een enorme keus van aallerhande artikelen wat je gewend ben bij mediamarkt.

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw positieve review.

Kees 15-02-2020

Een prachtige winkel . Met kei goede service! En goed en vriendelijk personeel!

Beste Kees,

Groetjes MediaMarkt

Kamer 15-02-2020

We werden ontzettend vriendelijk geholpen, kregen duidelijke uitleg van het apparaat en de medewerkster was heel gezellig

Beste Kamer,

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons personeel en onze service.

We hopen je snel weer te zien.

Mediamark Rotterdam Alexander 15-02-2020

Allereerst werden we goed geadviseerd. Niet alleen voor een dure, maar ook voor een betrekkelijk goedkope aanschaf. Ten tweede was de prijs heel concurrerend. Tot slot, was het een heel overzichtelijke winkel zodat je makkelijk de voor jou belangrijke producent kon vinden.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad in ons filiaal in Rotterdam.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Ben 15-02-2020

super goede hulp bij het uit zoeken van het artikel. top kan niet anders zeggen.

Beste Ben,

Martin 15-02-2020

Het personeel van tv en audio afdeling in Hengelo zijn bekwaam en eerlijk op de antwoorden die je vraag

Beste Martin,

Dankjewel voor je positieve review.

Jetje 15-02-2020

Veel keuze. Goede aanbiedingen
Personeel is heel behulpzaam maar niet opdringerig.

Beste Jetje,

Astrid 15-02-2020

Gemakkelijk, eenvoudig te volgen en fijn dat er tips voor de accessoires gegeven werden. De spullen stonden klaar en werd ook nog super geholpen om het in de auto te zetten.

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review.

Super leuk om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad en dat je tevreden bent over onze service.

We hopen je snel weer te zien.

Ans van der Linden 15-02-2020

Wij worden heel vriendelijk en netjes geholpen door het personeel,zij leggen alles heel duidelijk uit

Beste Ans van der Linden,

Dankjewel voor jouw review.

Michael Gerritsen 15-02-2020

Mooie winkel, die voor mij op 10 minuten rijden zit. Daarnaast is er genoeg parkeerplek. De winkel heeft een ruim assortiment en er is voor elk wat wils. personeel is vriendelijk, behulpzaam en kundig, maar laten je ook lekker rond kijken als je dat liever heb. de prijzen zijn naar kwaliteit. Persoonlijk koop ik apparatuur liever in een winkel dan online.

Beste,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Toon rabou 15-02-2020

We zijn weer heel fijn geholpen
Ook het advies was weer goed
We haden iets verkeerd gekocht omruilen gee probleem

Beste Toon Rabou,

Bedankt voor je positieve review.

Hp 15-02-2020

Ik was op zoek naar een apple watch en zag een hele mooie aanbieding toen we in de mediamarkt waren. De jongen die me geholpen heeft wist me perfect te adviseren en door hem heb ikmeteen ook het scherm laten beveiligen met een protector( was ik zelf echt wel vergeten)

Beste,

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over ons personeel en onze service. Super bedankt voor je review.

We hopen je snel weer welkom te mogen heten.

Arjan 15-02-2020

Wij zijn zeer tevreden over de winkel in Deventer! Klantencontact na diverse bezoeken is zeer goed. Hulpvaardigheid, Kennis van het product dik in orde en ook tijd voor de klant. Iets waar wij achterkwamen na een bezoek in een andere vestiging waar de kennis minimaal was en ook desinteresse van de medewerkers (2×). Deventer is een voorbeeld winkel voor de Mediamarkt!!

Beste Arjan,

Super bedankt voor je review.

Zeer fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad en dat je zo tevreden bent over ons personeel in het filiaal in Deventer. We proberen elke dag te zoeken naar de WOW voor jou. Altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Wytz 15-02-2020

Prima aankoop, ben blij met mijn nieuwe tv. Eindelijk na tien jaar eens een nieuwe