MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

MV-vB 06-06-2019

Het is ideaal shoppen bij de MediaMarkt. Zowel Online als in de winkel kun je het assortiment op je gemak uitgebreid bekijken.

Céline 06-06-2019

Anderhalf jaar geleden een laptop gekocht. Hierover verkeerd geïnformeerd, de batterij zou volgens de verkoopmedewerker 10 uur lang meegaan. In realiteit ging de batterij maximaal 1-1,5 uur mee. Na een paar weken al klachten. In 1 jaar tijd 4 keer terug geweest met de laptop. Nu zou ik een nieuwe laptop moeten krijgen (na de derde keer retourneren) maar nu zegt 'Olliver' van de klantenservice opeens dat het niet meer binnen de garantie valt (terwijl ik 2 jaar garantie heb) in een zeer onbegrijpelijk mailtje en dat de kosten voor eigen rekening vallen. Zonder bewijs, zonder uitleg. Belachelijk. Wat een ongelooflijk slechte winkel, oplichters.

andy schummer 06-06-2019

personeel is klant vriendelijk werd goed geholpen over het product wat ik gekocht heb
ook online kun je de producten vinden

Daphne 06-06-2019

Deze werd mij aangeraden door iemand in de winkle na dat ik mijn telefoon liet zien en dat hij nog geen protector had. Het matte sherm prak mij aan omdat die nogsteeds leesbaar zou zijn met de felle zomer zon, maar na ik de 2 uur gewacht had met drogen zaten er jamergenoeg bubbles onder en ben later terug gegaan om hem te vervangen.

Marian 06-06-2019

Prima geholpen
Alles verliep zonder problemen
Bestellen snel in huis.
Zou het iedereen aan bevelem

Diana 06-06-2019

Mooie overzichtelijke winkel.
Alles wat je zoekt is goed te vinden.
Op elke afdeling is er binnen zeer korte tijd een werknemer die je duidelijk en begrijpbaar alles over je product kan vertellen.

GV 06-06-2019

Advies bij aankoop prima.
Bij afrekenen aan de kassa veeeeel te lange wachttijd. 8 kassa's waarvan er maar 1 open was. En dat maak ik meer mee bij MM helaas.

Wessel 06-06-2019

Goeie service en wordt altijd goed uitgelegt als je iets wilt weten ook is er heel heel heel veel keuze aan spullen en hebben ze het bijna altijd

Bimbi 06-06-2019

Het personeel was zeer behulpzaam bij het maken van de juiste keuze. Het product is dan ook reeds in gebruik en voldoet aan alle eisen.

Mansveld 06-06-2019

Zeer tevreden over het personeel. Ze zijn erg vriendelijk.En zijn erg hulp zaan om te helpen wat om een wasmachine te kopen

Daniel 06-06-2019

Goed product voor die prijs.
Jammer dat je voor andere merken voor hetzelfde product 3 x zo veel betaald.

Saad 06-06-2019

De winkel is overzichtelijk ingericht. De medewerker heeft me vriendelijk en deskundig geholpen. Bij de kassa was ik meteen aan de beurt.

gert welmers 06-06-2019

ik ben naar de media markt gegaan om dat de side genoeg info gaf en duidelijk en overzichtelijk is daar bij vriendelijke personeel en goed geholpen vornamelijk niet opdringerig wat pretig winkeld en daar door meden oook besluitgenomen om daar te kopen

'm van ree 05-06-2019

Zeer uitgebreid assortiment.
Erg klantvriendelijk en zeer goede kennis van het product. Ook vergelijken ze producten wat ik waardeer zodat je niet snel een miskoop maakt.

Simone 05-06-2019

Loop afstand van mn huis....Grote assortiment...En de service heb ik maar 1 woord voor.... WOW !!!!!!

Snezana 05-06-2019

Good shop with loads of things to choose from, but service can be a little faster and to be more acknowledged.

Andrew Lansheuvel 05-06-2019

Leuke winkel, ik kan er bijna alles vinden wat ik nodig heb .Van computer - tv - speakers - keukenmachines.
Grote variatie van goederen waardoor je minder winkels hoeft te bezoeken . Producten staan goed gecatorigistreed .

Marcel 05-06-2019

Ruim opgezette winkel met vriendelijke medewerkers die me prima de weg hebben gewezen en vervolgens ook goed geadviseerd hebben.

Franco 05-06-2019

Concurrerende prijzen echter personeel helaas niet in staat goed advies te geven door te weinig kennis, daarlangs van de 3 producten die we hadden uitgezocht waren 2 niet (meer) op voorraad en de printer was de laatste ( verkoop exemplaar).
Kan beter Mediamarkt

ian 05-06-2019

het is een super fijn winkel.ik ben altijd blij als ik daar komt.en ook goede prijs en zo

Laneesha 05-06-2019

Werknemer nam de tijd om een duidelijke uitleg te geven,dacht goed mee en liet me meerdere opties zien, top service!

Richard 05-06-2019

Ruim assortiment van goedkoop naar duur in de winkel uitgestald, waardoor vergelijken erg gemakkelijk is. Verder goede service en vriendelijk personeel.

Anja 05-06-2019

Werd heel goed geholpen de medewerker was goed geïnformeerd over mijn telefoon

André 05-06-2019

Altijd duidelijke gegevens op de website over de producten zodat het makkelijk wordt een keuze te maken. In de winkel is het dan nog maar een peuleschil om een keuze te maken. Tegekijkertijd ook een goede check of de verkoper wel weet wat hij verkoopt door vragen te stellen over het product. Het een en ander maakt dat ik altijd graag bij Mediamarkt koop.

Ron 05-06-2019

Super goed geholpen, met fantastische en duidelijke uitleg. Zeer netjes en met geduld . Was een fijne ervaring om vaker de mediamarkt in Amersfoort te bezoeken