MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

jessica 28-03-2019

super geholpen vriendelijk personeel ik raad deze winkel echt zeer zeker aan vrienden familie

Natas 28-03-2019

Wachttijd voordat er een medewerker beschikbaar was duurde even. De behulpzaamheid en kennis van de medewerker was goed. Vanwege de wachttijd niet hoger dan een 8.

Yvonne 28-03-2019

ik Vind het een fijne winkel, gratis parkeren, goed bereikbaar en je wordt heel fijn geholpen door de medewerkers.

Brian 28-03-2019

Rustige, overzichtelijke en fijne winkel. Vriendelijk en voldoende personeel.
Ik ga zeker terug voor een volgende aankoop.

Firas 28-03-2019

Heel veel ardig mensen en behulpzaam als was goed en ik ben blij om nog een keer te bezoeken

Gg 28-03-2019

Grote winkel, veel keus en ook nog concurerende prijzen. Prima geholpen zonder dat men opdringerig was.

koos 28-03-2019

We hebben rustig rond kunnen kijken, kregen desgevraagd prima informatie over een artikel, dat we ongetwijfeld gaan aanschaffen en hebben ook het kabeltje gevonden (met de hulp van een van de medewerkers), waarvoor we binnen kwamen. Met een supertevreden gevoel weer naar huis gegaan en uitkijkend naar het volgende bezoek!

Ferry 28-03-2019

Goed geholpen! Product op de site was 50% goedkoper op de website dan in de winkel, toch voor die prijs mee gekregen, top service!

J 28-03-2019

Prima winkel, alleen mogen medewerkers iets minder hun best doen om bijverkoop te stimuleren.

Myrthe Doornbos 28-03-2019

Ben goed geholpen met het uitkiezen van de telefoon en hebben me geholpem met een abbonement!

Bo de Pree 28-03-2019

Ik ben in mediamarkt heerlen echt super goed geholpen met het uitzoeken van een camera.

Er werd heel goed geluisterd naar wat ik wilde en professioneel advies gegeven!

Thanks ik ga hiermee zeer mooie foto's maken.

klaas 28-03-2019

Netjes ingericht, behulpzaam en kundig personeel, overzichtelijk. Goed geadviseerd.

W van Noord 28-03-2019

Personeel is heel hulpvaardig en vriendelijk , er wordt echt tijd genomen om je te informeren en te helpen

Harry J 28-03-2019

Keurig, correct en vriendelijk geholpen nadat we via de MediaMarkt-site ons volledig hadden voorbereid/ingelezen.

Antoon Van Den elst 28-03-2019

Ik vind het een mooie winkel niet duur en natuurlijk klantvriendelijk daarom mag ik graag naar de mediamarkt hengelo topzaak

Retsevlis 28-03-2019

Mediamarkt heeft de beste prijs en voldoende voorraad. Dat is belangrijk. En dan het aanbod...... de keuze os reuze👍

k Bosch 28-03-2019

Ruime keuze , vriendelijke verkoper met snor , geen dwingende verkoop maar biedt aan , wat de klant vraagt.
Voor mijn aankoop bij Expert crabbenhof Dordrecht langs gegaan , de verkoper daar bood alleen dure machines aan de goedkopere waren rommel ,moet extra betalen voor bezorgen ,plus oude machine afvoeren en voor eerst verdieping , dus geen zaken. Deze zaken zullen er bij M.M. ook berekend worden , maar zijn in de totaalprijs inbegrepen. Alleen een chagerijnige Budget energie verkoopster toen ze de boel berekende (duurder dan nu) en ik van een nieuw contract afzag en volgens haar , haar kostbare tijd verspilde.
Bosch

Trix 28-03-2019

Wat een vriendelijk en behulpzaam personeel. We kochten een nieuwe telefoon en wilden de gegevens graag overgezet hebben. Daar moesten we 35 Euro voor betalen maar dat was het dubbel en dwars waard. Terwijl Rob bezig was voor ons alles te regelen kwam er een andere medewerker met koffie!. Nog even later kwam er iemand die ons abonnement controleerde en nog een leuk bedrag van de telefoon kon afhalen omdat we het abonnement verlengden. Waren de medewerkers niet zo attent geweest dan had ons dat veel Euro's extra gekost. Ook mijn oude telefoon werd in orde gemaakt voor mijn man die de telefoon overnam. Klasse. Het heeft even tijd gekost maar dat was het zeker waard.
deze medewerkers verdienen een compliment. Hier kom je weer terug.

Maarten 28-03-2019

Deze shop was het dichtst in de buurt. Hij was wat klein maar waar ik voor ging hadden ze ook. Dus het was goed

F.Drobnic 28-03-2019

winkel als online zijn gewoon zoals je verwacht.gewoon goed!
personeel doet moeite om je te helpen

H de Wit 28-03-2019

Een gebruikte printer werd als nieuw verkocht. Om dat te ontdekken, weer naar de winkel te rijden om een nieuwe te halen heeft mij de hele middag gekost.

Richard 28-03-2019

Ik ben erg te tevreden met mijn aankoop. Ik ben goed geholpen door de personeel en alles werd goed uitgelegd. Verder kregen ik alle gegevens ook nog op mail zoals de bon. Kortom klant vriendelijk en duidelijk.

Bjorn van Hilten 28-03-2019

Prettige zaak met goed personeel, het is jammer dat de collectie dvd's en blurays afneemt.

Wim 28-03-2019

Uiterst vriendelijke en efficiënte hulp. Dit tot en met het afhandelen aan de kassa. Assortiment is groot. Ik voel me er welkom zonder druk tot kopen.

C.J.Kolart 28-03-2019

wij hebben deze tv gekocht speciaal voor in de tourcaravan en doet het prima zijn goed geholpen door het personeel in middelburg