MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Peter Beving 24-10-2019

Ik had al eerder goede ervaringen met Mediamarkt op het gebied van elektronika en digitale apparatuur. Je wordt door het personeel uitstekend geadviseerd en verder geholpen. Betreft in dit geval MediaMarkt Amersfoort. Grote keuze en goed overzicht van de artikelen. TOP! Reden waarom ik lid ben geworden.

Peter 24-10-2019

Vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel. Goede kwaliteit. Prima geregeld met parkeerkosten vergoeden :)

R. S 24-10-2019

Ik vind het erg nadelig dat je niet gewoon de betreffende vestiging kunt bellen, maar standaard naar het hoofdkantoor wordt doorverbonden, ook vind ik het erg vervelend dat je de personen die je telefonisch te woord staan niet goed kunt verstaan en zei jou vaak niet, ik moest bijvoorbeeld heel vaak mijn vraag, email adres etc herhalen en meerdere keren spellen..
Daar in tegen is het personeel op de werkvloer erg vriendelijk en behulpzaam, toonden begrip voor mijn vervelende situatie en dachten goed mee in de oplossing. Na bezorging bleek bij het uitpakken door de bezorgers dat er onder de verpakking beschadigingen zaten, na de mail met foto's te hebben gestuurd, heb ik nog geen reactie ontvangen voor een passende oplossing, ik snap dat zulke dingen tijd kosten, maar ik had tocht graag na 2 dagen wachten gehoord waar ik aan toe was..

Henri 23-10-2019

Erg behulpzaam en vriendelijk personeel!
Medewerker gaf eigen Apple watch af om te kijken en te proberen. Het model waar mijn dochter voor kwam, lag niet in de winkel.
We hebben het horloge gekocht.

margreet68 23-10-2019

Je wordt er leuk en vriendelijk geholpen en ze nemen de tijd voor voor je
ze staan niet te kijken als je een rare vraag steld
en als je ze je nodig.heb staan ze klaar voor je.

sam 23-10-2019

vriendelijke verkopers in de winkel goede producten en ook goed aan spreken met u env

Carlos Verhaegen 23-10-2019

Ben naar de Media Markt bij me in de buurt geweest. Werd erg goed geholpen en gaven goed uitleg over verschillende speakers. De verkoper liep zelfs helemaal mee met de speaker naar de auto, omdat ik mijn handen vol had aanmijn zoontje. super service!!

Ellen de Jongh 23-10-2019

Wat een slechte service. Afzuigkap besteld 1,5 maand moeten wachten. Loze beloftes, kosten moeten maken en dan willen ze je afschepen met een tegoedbon van 25 euro. Wat een hoop gemiste kansen.

Koos Vrolijk 23-10-2019

Geweldige winkel die alles heeft wat ik nodig heb/had voor mijn multimedia apparatuur. Alleen bij sommige items is het soms wat moeilijk goede uitleg te krijgen, vooral op zaterdag.

w.j 22-10-2019

ruime nieuwe indeling van de winkel en overzichtelijk, snel en prettig geholpen.

BenFysio 22-10-2019

Maandag 20 okt. bij de Mediamarkt een Sony Bravia gekocht met een Sony soundbar,een Sony wandsteun,alsmede installatieservice.
Perfect geholpen door een jonge verkoper, die uitstekend mijn vragen beantwoordde.Bij vragen welke hij niet kon beantwoorden schakelde hij een seniorverkoper in, hetgeen ik zeer professioneel vond.
Mijn ervaringen op die dag waren, hoewel ik vaker bij de Mediamarkt koop, zeer prettig.

Willy 22-10-2019

Enorm grote winkel met heel veel spullen zodat je lekker alles kunt bekijken. Heb een smartphone gekocht en kreeg uitgebreide toelichting van een vriendelijke medewerker. Zelfs nog korting kunnen bedingen omdat een gerenommeerde webshop de telefoon goedkoper aanbood.

Aankoop of geen aankoop. 22-10-2019

Artikel in de winkel besteld en betaald op zaterdag ,was niet op voorraad dus werd via internet besteld.maandag kreeg ik bericht dat ik t artikel geannuleerd had.Was blijkbaar iets mis gegaan aan de kassa .Gebeld,maar kon dat niet zo oplossen. Ik moest naar de vestiging komen om t te veranderen.Daar kreeg ik mijn geld retour. En kon t opnieuw bestellen en op de vestiging afhalen. Al met al een heel gedoe en onnodige kosten voor mij. Voor ik mijn aankoop heb duurt t 5 tot 6 dagen,dat is een beetje ongehoord. Wel even een pluim voor t balie personeelslid, die mij netjes geholpen heeft .

Teleurgestelde klant 22-10-2019

Zeer slechte ervaring bij Media Markt bij bestelling vrieskast. Op de website staat vermeld indien voor half 12 besteld, levering de volgende dag. Helaas is de vriezer na 2 dagen nog steeds niet bezorgd en de reactie van de medewerkster was dat het nog wel enige dagen kon duren i.v.m. drukte door de btw actie ! Wellicht handig om voortaan een extra bezorgdienst in te plannen Media Markt. Ik heb mijn bestelling dus geannuleerd en koop de vriezer bij een bedrijf dat wel een goede service kent !

Peter 22-10-2019

Verschrikkelijk. Wasdroger gekocht, zou volgende dag bezorgd worden. Extra 30 euro betaald zodat het in een (alsnog 4 uur lange) tijdslot bezorgd zou worden. Hele dag zitten wachten: niets ontvangen, zelfs geen bericht, niks. Klantenservice gebeld, die zeiden 'ach, het is druk, kan gebeuren meneer.' Volgende dag nog niets binnen, maar kon wel een nieuwe bezorgdag kiezen. Echter, alleen de hele dag, geen tijdslot. Ik belde klantenservice om weer een tijdslot voor levering te verkrijgen. De medewerkster, Nadia, meende dat ik in dat geval opnieuw zou moeten bestellen en annuleerde daarop mijn bestelling. Ze bleef daarna herhalen dat ik dit aan haar verzocht had. Dat was niet wat ik wilde. Ik wilde een tijdslot voor levering, zoals het originele tijdslot waarin zij ondanks mijn extra betaling niet haddrn geleverd. Inmiddels bij een andere partij een wasdroger besteld, volgende dag in huis, 2 uur tijdslot, en goedkoper. Van Mediamarkt alleen een bericht dat 'ze het jammer vinden dat ik mijn bestelling heb geannuleerd, terwijl ik dat dus niet wilde. Tevens nog een mooie twist - zelfs fatsoenlijk annuleren kunnen ze niet want klantenservice vertelde me dat er waarschijnlijk straks alsnog een wasdroger voor mijn deur staat die ik dan aan de deur moet weigeren, en dan kost het nog een week voordat ik mijn geld terug heb. Als mosterd na de maaltijd nog een excuus gekregen van ze, maar dat komt me al veel te laat. Hou je VERRE van MediaMarkt, vooral als het om witgoedbezorging gaat!! Ik zal hier nóóit meer iets bestellen.

MH 22-10-2019

Het is af en toe wat lastig de juiste prijs bij het artikel te vinden maar personeel helpt daar snel en goed mee

Jo 22-10-2019

ik was op zoek naar een behuizing voor een externe ssd die ik wilde aan mijn iMac, kwam er niet uit wegens het toch wel grote aanbod dat de Mediamarkt hier in bied, na lang zoeken toch maar hulp gehaald. Nadat de verkoper naar mijn wensen geluisterd had heeft hij mij een behuizing aangeraden met een Usb C aansluiting. Na het monteren van mijn ssd en het aansluiten op mijn iMac bleek dat een gouden keuze te zijn, waarvoor mijn dank aan de verkoper voor zijn accurate advies.

Sjoerd 22-10-2019

Een geweldige winkel! Ik ben hier een tijd terug geweest en gevraagd of ze nog een google chromecast op voorraad hadden. Helaas was deze uitverkocht. Paar dagen later teruggekomen en hij was er weer. Toen ben ik op een vriendelijke manier geholpen en ik vond het prettig dat de medewerker mee liep om te kijken of ze er inderdaad weer waren, zoals gezegd. Vervolgens vroeg hij of ik verder nog wat nodig had en hierbij advies of informatie nodig had, erg netjes en ben heel tevreden weer weggegaan. Een aanrader deze vestiging!

jan van oostveen 22-10-2019

ik zou deze winkel zeker aanbevelen ben er zeer prettig en deskundig geholpen
als ik iets nodig heb ga ik zeker terug

Marcel.Liauw A Fong 22-10-2019

Mediamarkt Zaandam ! Afgelopen zondag 20-10-2019 stond ik de rij voor het kopen van een telefoon. Omdat ik een verjaardagskorting had ,moest ik ook mijn clubkaart laten zien. Had wel de korting op mijn mobiel staan. Ging even uit de rij voor het zoeken naar mijn clubkaart. Ging daarna terug naar de kassa. Wat schetst mijn verbazing dat de manager zei dat ik weer in de lange rij moest staan. De dame aan de kassa wilde wel gelijk helpen,maar mocht niet. Slechte service van de manager en uiteraard van de Media Markt.

Jan Willem van der Eijk 21-10-2019

Rustig moment,de items op de begane grond waren overzichtelijk opgesteld,er was rust in de winkel.
daarna naar boven voor mijn cartridge printer. Even wachten en prettig geholpen door de medewerker.Zoals ik al aangaf was het rustig( niet altijd,waar ik mij aan stoor is vaak de luide muziek uit de speakers) . Ik liep prettig door de winkel weer naar buiten.

C.J.A.Penders. 21-10-2019

Deze winkel is netjes en ordentelijk ingericht hij is ook overzichtelijk en het personeel is erg behulpzaam.

Joyce Luiten 21-10-2019

Ik kocht dit keer een opruimingsartikel. Wat wel omslachtig is, is dat je bij 1 van de medewerkers in de winkel een factuurbon moet laten maken. Dat hoorde ik toen ik al in de rij had gestaan bij de kassa... en zie dan maar iemand in de winkel te vinden die tijd heeft.. Erg omslachtig dus om een opruimingsartikel te kopen.

Martin Gregoire 21-10-2019

Overzichtelijk, schoon en deskundig personeel. Alle producten en merken aanwezig

Minder dan 1 ster waardig 21-10-2019

1 en al slecht bedrijf, geen goede klantenservice, ze geven niks om de klant en komen afspraken niet na.