MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Fam. Jobse 25-05-2019

Goede service ervaren! Wij zijn tevreden en zullen bij een eventuele elektronica aankoop zeker weer naar MEDIA gaab!

Marnix 25-05-2019

Geweldig advies in de winkel door de deskundige medewerker! Geweldige televisie voor een hele mooie prijs! Ben er zeer blij mee

Erik 25-05-2019

Super winkel. Erg uitgebreid en overzichtelijk. Je hebt zo wat je nodig hebt. Daarnaast hangt er een prettige sfeer en is het personeel super aardig. Echt een aanrader.

Moo 25-05-2019

Altijd snelle levering en genoeg keuze. Haal je pakket in de winkel op dan kun je t vaak nog dezelfde dag ophalen

Hélène van Gils 25-05-2019

Heel goed geholpen met de aanschaf van n smartphone samsung A50
Meteen alles over laten zetten van i-phone naar de Samsung door iemand die er verstand van heeft!
Met n lekker bakkie koffie en de deskundige hulp bij de aankoop en het instaleren als zeer tevreden klant de deur uitgegaan!

Liono 25-05-2019

De medewerkers zijn, zoals altijd, behulpzaam en goed in het houden van hun verkoop praatje. Daar staat tegenover dat ze niet doordrammen en de nodige technische kennis hebben.
Wij hebben de nodige vragen gesteld en aardig wat tijd opgeslurpt van de medewerker, maar geen moment dat wij het idee kregen dat we vervelend waren.
De medewerkers hebben hun uiterste best gedaan om ons te helpen!
Zeer tevreden met ons bezoek

JZ 25-05-2019

Super winkel veel keuze en beleeft personeel
En mooie vrouwen hahah en snelle service

Jos 25-05-2019

Ik wilde een extra sonos one om een stereopaar te maken. Op dat moment was er een prima aanbieding van deze speaker. De medewerker heeft uitgelegd welke stappen ik moest volgen om dit voor elkaar te krijgen en gaf aan dat ik hem persoonlijk vragen kon stellen wanneer het niet zou lukken. Het was niet nodig, maar toch een prima service!

gerda bosveld 25-05-2019

om te beginnen een ruime gratis parkeerplaats, veel keus, kundige verkopers en vooral vriendelijke werknemers

gerard meester 25-05-2019

overzichtelijke winkel vriendelijk personeel voldoende parkeerplaatsen ruime keus artikelengroep

Remco 25-05-2019

Je wordt snel en deskundig geholpen en het is ook prettig dat je factuur ook online staat. Bij gebreken wordt je ook flot en netjes geholpen. Kortom een fijne winkel!

Erik 25-05-2019

Groot aanbod,en lekker dicht bij huis.
Service op zich goed,alleen hoor je altijd van ,ik heb em zelf ook 😉

Wim van E 25-05-2019

Prima advies van personeel ivm aankoop tv
Ook de kwaliteit en prijsverhouding is goed.

pascal 25-05-2019

vriendelijke medewerkers
waren opzoek naar een babyfoon met groot berreik en hebben ons even laten informeren
medewerker kwam eerst met de 1e. gekocht getest en terug gebracht medewerker zag ons opnieuw in de winkel en schoot ons direct weer te hulp slag duurdere mee genomen weer te kort ontvangst weer retour mediamarkt en opnieuw schoot dezelfde medewerker ons weer meteen tot hulp!
goede service en goede medewerkers! ik kom zeker terug voor andere aankopen

Yolanda 25-05-2019

Supersnelle levering!!! Binnen 1 dag product ontvangen en dan ook nog wel op zondag. Top!

TM Smit 25-05-2019

Mooie ruime winkel. Het personeel is heel vriendelijk, maar als je iemand nodig hebt voor een vraag of raad is er niemand.
En het artikel wat ik nodig had was er niet. Die zou pas een week later komen. Maar tot mijn ergernis was het er weer niet. Om je te oriënteren zou ik voor deze winkel kiezen. En als je geluk hebt komt er dan een verkoper aan.

Sven 25-05-2019

Ik heb gevraagd of ze een oplossing voor mijn scherm konden beteken. Ze hebben gezegt hier kunnen wij ook niks aan doen ( dit valt niet binnen de garantie ) maar heb een antwoord gekregen dat het op hoe het gebeurd zou kunnen zijn.

j.h.klok 25-05-2019

wordt goed geholpen en als je wat koopt en is op voorraad wordt het de volgende dag geleverd. zelfs op zondag.

Peter 25-05-2019

Ik kies voor deze winkel vanwege het uitgebreid assortiment aan artikelen, de service, en de klantvriendelijke hulp van de medewerkers.

Pieter 24-05-2019

Scherm van mijn smartphone laten repareren. Snelle en zeer vakkundige service. Klantvriendelijk en met tijd en aandacht voor de klant.

Bergh 24-05-2019

Ik vind de mediamarkt een fijne winkel vooral de vriendelijkheid is erg prettig.
Soms mogen ze de mensen wel even laten kijken voor ze er opspringen om iets te willen verkopen maar veder top.

Lienette Hobers 24-05-2019

Goede uitleg over de producten, zonder opdringerigheid van de medewerker. Ruime keuze.

Pascalle Packbier 24-05-2019

Goede service, vriendelijk kundig personeel, goede prijs kwaliteit . Zeer tevreden

Isaac K A Sankah 24-05-2019

De Mediamarkt is de grootste in mijn regio waar je kunt vinden wat voor electronische gadgets je ook maar nodig hebt. Ze verkopen kwaliteitsgoederen, de arbeiders zijn vriendelijk en aardig. Het arrangement in de winkel is mooi en super.

DeeBee 24-05-2019

Online bestellen en het ligt zo voor je klaar om af te halen. Omdat ik niet vooraf weet wanneer de bestelling thuis bezorgd kan worden, heb ik er voor gekozen om het artikel af te halen in de winkel. Daar ben ik regelmatig in de buurt. De hele bestelling ging snel en soepel, binnen twintig minuten kwam de bevestiging. Helemaal goed!