MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Sam 04-04-2019

Ben tot nu toe altijd blij geweest met mijn aankopen bij de Mediamarkt, altijd erg vriendelijke service en er word de tijd genomen voor de klant om op zoek te gaan naar het juiste product die bij de wensen past. Of heb je een vraag over een product nemen ze de tijd voor je om je te informeren.

R. du Pau 04-04-2019

Ik ben door "Dirk" op uit zeer kundige en plezierige manier geholpen . Ook wees hiij mij op een aantal voordelen die ik zelf over het hoofd gezien had en mij toch wel behoorlijk voordeel opleverde

Lambertus 04-04-2019

Ik werd heel fijn en deskundig geholpen na thuiskomst werkte alles prima dus zeer tevreden

Velden 04-04-2019

Bij binnenkomst is de winkel overzichtelijk. Producten staan goed opgesteld en als je vragen hebt wordt je op een niet opdringende wijze van de benodigde informatie voorzien. Duidelijk, correct en volledig. Ik heb vaker producten hier gekocht en de wijze van benadering bevalt me uitstekend

Klaas-Jan 04-04-2019

De verkoper kon mij goed informeren over de printer en was heel behulpzaam! En kon het product meteen en eenvoudig meenemen. De doos kon met een lift naar beneden om het in te laden in mijn auto. Fantastisch

Mitchel Dörenberg 04-04-2019

Een Apple Watch 4 aangeschaft. Zelf heb ik al veel research uitgevoerd, dus was van veel opties al op de hoogte. Een Mediamarkt medewerker (+/- 18 jaar) kon mij élk detail vertellen over de Apple Watch op een zeer aangename manier. Zonder opdringerig te zijn, liet hij mij alle mogelijkheden zien met betrekking tot bandjes etc. Ik was al naar de Mediamarkt gegaan in de veronderstelling een Apple Watch te kopen, maar als ik twijfelde; had deze medewerker mij zeker over gehaald. Good job

Russell 04-04-2019

Handige lokatie voor een mediamarkt in `t hartje van Rotterdam. Altijd een plezier om hier mijn inkopen te doen.

Viktor 04-04-2019

Personeel is vriendelijk en professioneel. Je wordt altijd netjes geholpen en je hebt keuze uit een breedt assortiment. Fijn om bij media market te winkelen.

Fabienne 04-04-2019

Ik ging met me vader een tv kopen en heb hierbij hulp gevraagd aan een mederwerken van mediamarkt die heeft ons hier heel erg mee geholpen vandaar dat ik mediamarkt een 9 geef

Jordan 04-04-2019

Goede service, leuk en vriendelijk personeel, en ik kan bij de MediaMarkt altijd wel vinden wat ik zoek.

Gert vermeulen 03-04-2019

Zeer vriendelijk geholpen met mijn probleem nette oplossing met goede onderbouwing van de oplossing

Gert vermeulen 03-04-2019

Vriendelijke baliemedewerker met nette oplossing van mijn probleem en goede onderbouwing van de oplossing

plpolhuis 03-04-2019

ruime winkel, grote sortering en een goed geïnformeerde en vriendelijke verkoopster

Marcel Bosman 03-04-2019

Goede service, factuur al in de winkel zelf opgemaakt.
Spullen mee naar de kassa, afrekenen en snel klaar.

Carmen 03-04-2019

Veel keuze, grote winkels, klantvriendelijke medewerkers, uitstekende service

H.Besemer 03-04-2019

Vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg van de producten en een goed assortiment.

Van Hoorn 03-04-2019

Vriendelijk personeel . Geven goed advies . Goede uitleg waarom je juist dat product moet gebruiken , zonder op te dringen

Jurgen 03-04-2019

De site werkt prima, ook vindt ik het erg handig om te zien of een product op voorraad is in een winkel.

Ton Krabbenborg 03-04-2019

Deskundig eerlijk en vriendelijk advies en echt hulp en meedenken uit de diverse keuzes zeer prettig

Anna 03-04-2019

We vinden Mediamarkt groot en veel. Dus we schrikken altijd een beetje. Maar er lopen genoeg mensen rond die je kunt vragen waar iets te vinden😊 en toen er laatst iets stuk bleek, werden we goed en snel geholpen door een aardig iemand. Heel fijn, top!

Piet Frans Palma 03-04-2019

Een fijne winkel met uitgebreide keuze en dat alles voor hele redelijke prijzen, voor mijn aankoop van 03-04-2019 ben ik heel vriendelijk geholpen door een medewerkster wat er voor zorgde dat het product waar ik voor kwam op deskundige wijze door haar werd aanbevolen en ik binnen no time weer buiten stond met mijn aankoop,in een woord fantastisch.

Linda 03-04-2019

Goede service. Er kwam binnen 2 minuten al iemand of ik hulp nodig was. En hebben we samen uitgezocht wat de beste keus was voor mij.

Nikky 03-04-2019

Groot aanbod. Vriendelijk personeel. Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en met de auto is het makkelijk parkeer gelegenheid.

rob schakel 03-04-2019

goede winkel en goed personeel dat graag wat verkoopt.
ook afhandeling van een vorige klacht is zeer goed afgehandeld.

Marit 03-04-2019

Ik ga altijd naa deze mediamarkt. Zeker de fijnste van Amsterdam! Onlangs een sodastream gekocht een medewerker heeft vol enthousiasme geholpen. Kassa personeel kan af en toe wat vriendelijker ondanks de drukte. Wel hadden we bij de laatste aankoop voor de sodastream een erg vriendelijke (iets oudere) vrouw bij de kassa!