MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Driesen E.R. 01-03-2019

De zeer vriendelijke behandelingen door het personeel zowel op de witgoed - als op de lelefoon afdeling spreek mij zeer aan. Deze ervaring had ik ook twee weken geleden bij het kopen van een vaatwasser.
Om deze reden beveel ik deze winkel aan om de goede behandeling door het personeel.

Wilbert van Dijk 01-03-2019

ik heb de Mediamarkt gekozen voor mijn aankopen, omdat deze winkel een ruim assortiment heeft en je vriendelijk wordt geholpen met zinvolle adviezen. Mijn specifieke vragen zijn naar volle tevredenheid beantwoord en heb mijn keuze hierop gebaseerd.

Leon 01-03-2019

Mijn ervaring was wederom weer positief. Ipv online iets te bestellen nam ik deze keer de moeite om een bezoek te brengen aan de winkel. Kennelijk kwam ik over dat informatie zocht want ik werd direct aangesproken. Vervolgens mijn vragen kúnnen stellen. Gelukkig was de medewerker kundig en kon hij mij op de juiste manier informeren. Ook andere opties werden besproken. Vervolgens met een heel goed gevoel het product aangeschaft

shang zhang 01-03-2019

Vertrouwbaar. Groot en veel producten te bieden. Goed service de medewerkers zijn top hulpzaam.

HZ 01-03-2019

In physieke winkel geweest. Alle merken netjes op een rij, waardoor vergelijken heel mooi ging. Waren enkele producten niet geprijsd, maar vriendelijke medewerker achter kassa, scande de producten graag voor ons.

Quentin 01-03-2019

Ik ben naar deze winkel gegaan omdat ik er dichtbij woon en omdat het gewoon een fijne winkel is de klantvriendelijk is goed je wordt geholpen als je het vraagt de site is ook fijn en werkt goed de levering is ook goed maar kan beter

Diana Scholten 01-03-2019

Zeer vriendelijk geholpen. Goed advies gekregen ten aanzien van onze aankoop.

Daantje utreg 01-03-2019

Goede zaak met kundig en zeer vriendelijk personeel word goed geholpen en nemen echt de tijd

Osenbruggen 01-03-2019

Altijd goede service en klantvriendelijk en altijd voor raad op de meeste producten

C.L.Rijnders 01-03-2019

Ruime keuze-volop parkeergelegenheid-deskundig advies-prijs kwaliteit dik in orde-goede service-ruim aandacht voor de klant-presentje op je verjaardag HEEL ATTENT.

Esther 01-03-2019

Fijne winkel. Werd goed geholpen, product werd ter plekke vergeleken met andere opties op de computer. Goede informatie voorziening!

Daan 01-03-2019

Was verbaasd dat mijn kassa bon zo gemakkelijk te vinden was daardoor kreeg ik direct een geldt goed bon, en kon ik direct een nieuw apparaat halen. Zo zonder gedoe. Super.

Henk en Martha Bakker 01-03-2019

Fantastisch,wat een assortiment en ,,onze ,, verkoper ERWIN heeft ons zeer informatief met het uitzoeken van een TV geholpen .
Buitengewoon duidelijk en vriendelijk wat voor ons een extra pre is omdat wij al tot de zeer oudere generatie horen en deze verkoper zich duidelijk wist aan te passen.
Zeer ,zeer klantvriendelijk.

zeer aan te velen 01-03-2019

Wij vinden een fijne winkel heel klant vriendelijk en wordt heel goed geholpen

Hans 01-03-2019

Een fijne winkel waar ze bijna alles toonbaar hebben liggen dat ook op de website staat, het nadeel zijnde dat mediamarkt zo veel te bieden heeft dat he niet altijd alles in de winkel kan bekijken, maar dat noem ik een luxe probleem. Overigens doen de werknemers hun uiterste best om je te helpen.

Casper 01-03-2019

Veel verschillende producten, altijd goede service!
Ga er altijd met plezier naar toe :D

Sonny 01-03-2019

Wat n verandering bij jullie effe wennen en zoeken,heel mooi
Alleen kom ik niet uit met de code voor de kluis

W de B 01-03-2019

Duidelijke omschrijving van de producten en vriendelijk een geduldig personeel. Als je online bestelt hebben ze fantastische track and trace systeem. Je kunt de auto volgen tot voor je voordeur.

Antonius Bracke 01-03-2019

Goed geholpen, en dat al twee dagen naar elkaar. Eerst een controller die in de fabrieksgarantie opgestuurd moet worden. Vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. En een dag later geduldig en vriendelijk geholpen bij de aankoop van een nieuwe controller. Vriendelijk en geduldig personeel, ze nemen de tijdt voor je. Ook bij kleine aankopen.

Max Van oostrom 28-02-2019

Altijd vriendelijke hulp, als ik iets vraag helpen ze meteen goed. Ik heb zelf een heel goed gevoel bij deze winkel.

Toon Aarts 28-02-2019

Correcte en snelle service door medewerkerik wilde n.l van de medewerker weten of jullie ook mobiele printers van HP hadden maar helaas kon men mij daar niet aan helpen

Marlies Bosch 28-02-2019

Mooie winkel uit gebrijt, vriendelijk personeel, nemen de tijd voor jou, al is het druk in de winkel, of ze geven je advies hoe het nog anders kan bv via internet bestellen tijd voor uitleg, aan bevelling wat je zoekt, ik heb 2 verschillende personeel gehad maar beide vriendelijke met goed advies

Joost 28-02-2019

Goed assortiment, prijzen zijn concurrerent en service is vriendelijk, goed geiinformeetd en zeer behulpzaam. Ik slaag er altijd!

Ikke 28-02-2019

Ik vind media markt zowieso een hele fijne winkel en online maakt het alleen maar makkelijker, ruime keuze, goede prijs kwaliteit verhouding...leveringen altijd goed...tevreden klant

Bert 28-02-2019

Veel keus in de winkel en voldoende voorraad.
Snelle levering goed geholpen in de winkel