MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Diana 19-05-2019

Media markt fijn winkel niet duur en vriendelijke personeel die je goeie uitleg geeft ik ben hartstikke blij met mijn aankoop omdat ik heel goed ben geïnformeerd over het product dat ik gekocht heb

Mart 19-05-2019

Duidelijke prijzen en behandeling door personeel.
Veel keuze, veel merken om een keuze te maken.

Jeroen kramer 19-05-2019

Waar voor je geld. Diepe goede bass, die je goed afzonderlijk kan regelen met de afstandbediening. Fijn dat je dolby atmos handmatig op de afstandbieding uit kan zetten. Dit klinkt namelijk niet met muziek. Makkelijk aan te sluiten. Alleen jammer dat er geen hdmi kabel wordt mee geleverd. Installeren is enorm makkelijk

Geluid is enorm fijn tijdens films, gamen , tv kijken en muziek. Goed in balans. Op dit moment niet in bezit van de achter speakers, ik denk dat deze wel echt van extra toevoeging zijn, dus deze komen er nog zeker bij.

Ronald Mekkelholt 19-05-2019

Mediamarkt in de Klanderij daar zijn wij nu de overburen van (Bank 72) maar voorheen ook altijd alles bij hun aangeschaft.
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken van het juiste product en wat we de laatste week weer hebben aangeschaft kon er toch geen korting af wel jammer maar dan maar via deze weg proberen.

Franklin 19-05-2019

Veel keuze, soms weet personeel niet precies wat je zoekt en proberen ze je maar wat te verkopen voor de rest een goeie winkel

Margriet 19-05-2019

Ik ging voor een Tom Tom maar kon ze niet vinden in deze zeer uitgebreide winkel. Een behulpzame verkoper zag mij zoeken en heeft me naar de goede hoek begeleid. Daar heeft hij me naar de juiste verkoper verwezen voor advies. We hebben 2 opties samen bekeken zodat ik makkelijk een keuze kon maken. Waarom mediamarkt? Dus vanwege de service en het feit dat ze bijna alles op voorraad hebben. Goede service voor een goede prijs.

Paradox 18-05-2019

Na het zien dat de sony wh1000-xm3 in de aanbieding was, kon ik hem alleen in de Mediamarkt te drachten krijgen! En daar was die nog op voorraad en ben zeer vriendelijk geholpen door de verkoper!

Twan 18-05-2019

Goede service - prima afhandeling - prijs kwaliteit goed - ik ga vaker hierheen👍🏻

Maarten 18-05-2019

Prima advies en service bij de aankoop van mijn nieuwe iPhone xs, de medewerkers gingen op zoek of er voor mij nog goedkoper abonnement mogelijk was. Ook de bescherming van het beeldscherm werd snel en goed uitgevoerd

Swiftpower 18-05-2019

Super geholpen
En netjes alles uitgelegd
Nemen goed de tijd voor je
En het glasplaat netjes geplakt op me nieuwe telefoon

Gulsen Basar Karagoz 18-05-2019

Ik vind het een goede winkel.En heel veel keuzes.
Wanneer ik iets nog heb, hebben we veel keuzes.

Bart 18-05-2019

Ik werd direct geholpen naar de plaats gebracht wat ik zocht nog in de computer gekeken helemaal goed en bij de kassa wist ik niet of ik mijn media kaart bij mij had zag de kassierre hem eerder als mooi toch helemaal tevreden hoor een fette 20

Willy Ruijl 18-05-2019

Ik vind de Media Markt een fijne winkel waar ik altijd met veel plezier een tijdje doorbreng. Niet eens met een bepaalde aankoop in gedachte maar uit nieuwsgierigheid wat er weer voor nieuws te bekijken is en vaak kom ik dan ook met een aankoop naar buiten. Het grote genieten is dan natuurlijk als je thuis aan de slag gaat met het installeren van het aangekochte artikel want dat maakt het wederom spannend.

DyJay 18-05-2019

Bij Mediamarkt Ekkersrijt een Dyson V10 gekocht.
Een eerlijk en duidelijk advies gekregen aangezien er twijfel was welk model het beste zou passen.
Na een en ander uit geprobeerd en vergeleken te hebben tot de Dyson V10 gekomen.
Tot op heden erg blij met de keuze.

Marleen 18-05-2019

Het duurde even voordat ik iemand vond die mij kon helpen, maar toen ik iemand gevonden had, werd ik prima geholpen.

Albert 18-05-2019

Prettige winkel, deskundige en vriendelijke medewerkers. Veel artikelen en een ruime keuze per artikel

Marieke 18-05-2019

Ruime keuze in artikelen. Medewerkers staan altijd voor je klaar om advies te geven en mee te denken. Kortom zeer tevreden!

henk 18-05-2019

prima winkel met kundig personeel. wat je zoekt vind je hier zeker, echt een winkel waar je voor alles terecht kunt.

A. R 18-05-2019

Prima geholpen, deze week meerdere producten gekocht, telefoon, koffiezetapparaat en een nitendo switch. Op iedere afdeling weer staan behulpzame medewerkers die uit zich zelf je komen helpen. Laten je de diverse mogelijkheden en verschillen zien tussen producten. Ik kan de mediamarkt in Hengelo zeker aanraden!

ThorJanick 18-05-2019

Winkel altijd erg graag bij de mediamarkt.
De medewerkers zijn altijd erg behulpzaam en ze hebben echt alles .

Marga 18-05-2019

Ontzettend goed geholpen 👍🏼 Rustig en duidelijke uitleg over het gekochte artikel!

bennie 18-05-2019

Ik zal me afmelden. teveel e mails en die kassabonnen print ik zelf wel.

Kim 18-05-2019

Goede service, vriendelijk geholpen, goede aanbiedingen, en mooie producten

Handan Demir -Ceylan 18-05-2019

Mediamarkt is het grootste en goedkoopste winkel aller tijde. Ze bieden goede kwaliteit producten en zijn zeer klantvriendelijk. Overzicht in het winkel is goed ingesteld. Winkel hier al jaren met plezier. Top!

Amber 18-05-2019

Ik heb n box van Sony gekocht. Fantastisch geholpen door Hessel met heel veel kennis van de producten. Als je de winkel binnenloopt word je van alle kanten begroet! Ik zou zeker de winkel aanraden en kom er vaker!