MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Xavier Tollenaar Boskaljon 27-05-2019

Top winkel, heb voor de mediamarkt in Amersfoort gekozen omdat het een fijne locatie is en leuk personeel heeft die weet waar ze het over hebben. Groot aanbod en zoals van de media markt te verwachten mooie aanbiedingen.

Marijke Janssens-Stams 27-05-2019

Media Markt is voor ons een fijne winkel
Goed Personeel Vriendelijk en alle tijd voor je

Jan 27-05-2019

We hebben hier veel producten gekocht.
Prettig: fysieke winkel om de hoek.
Aftersales: uitstekend, mogen we zeggen na 2 defecte telefoons.
Apparaat kapot? Gewoon naar de balie lopen en laten repareren.
Erg knap dat Mediamarkt met fatsoenlijke aftersales, fysieke winkels en lage prijzen kan opboxen tegen de web-only winkels.

Erik 27-05-2019

Goed geadviseerd qua bescherming van de aankoop, goede voorraad en keuze qua spellen.

Brendie 27-05-2019

Het grote aanbod is het belangrijkste punt voor mij. Keuze genoeg en altijd vriendelijke medewerkers. Als je iets wil weten over het product wordt je altijd geholpen, en als de medewerker die je hebt aangesproken het niet weet, wordt je altijd doorverwezen naar de juiste persoon voor de afdeling.

Wim Springer 27-05-2019

Ik vond de winkel er keurig uit zien en ben op een zeer correcte wijze behandeld.

Govert Elsing 27-05-2019

Erg aardig mensen en verstand van zaken.en dan bij betalen nog een muffin als kado

Brouwer 27-05-2019

Zeer prettig geholpen goede uitleg alleen jammer dat wel de telefoon,maar niet het speciaal daarbij passende hoesje vergoed werd Wij kunnen het niet helpen dat er een bug in het model zit uit eindelijk kost mij dit 60 euro Wel korting gehad op het nieuwe hoesje

Robert 27-05-2019

Excelente service. Warm staff, good variety and prices fair. For sure I’ll buy there again.

Mediamarketier 27-05-2019

Mediamarkt heeft een ruim assortiment van goede kwaliteit, ik vind er altijd wat ik zoek, en de garantieregeling is probleemloos. Voor mij is Mediamarkt een vertrouwd adres, waar ik graag kom winkelen. Perfect!

FK 27-05-2019

Snel betrouwbaar en klant vriendelijk medewerkers. Daarnaast goede aantrekkelijke aanbiedingen

J. Springintveld 27-05-2019

Uitermate vriendelijk en net personeel i.t.t. andere vestigingen. Een reclame voor Mediamarkt. Keurig opgeleid en vriendelijk. Helemaal top. Ook de voorraad is altijd prima nog nooit voor niets geweest. Daarnaast ziet de winkel er keurig uit en dat is al een opgave op zich in zo'n winkel.

nico smit 27-05-2019

ruime keuze en een goede prijs voor je aankoop en een ruime winkel goeie hulp personeel

Rick 27-05-2019

Leuke winkel met volop keus, het is mijn vaste winkel geworden.
Goede service, dik tevreden.

IB 27-05-2019

Zeer vriendelijke werknemers op de afdeling huisproducten kook artikelen. Hebben mij goed geholpen met het uitkiezen naar het product waar ik naar op zoek was met de juiste applicaties. eenmaal thuis meteen geprobeerd hoe het werkte en uitermate tevreden over!!

Luke 27-05-2019

Super goeie service, moest geholpen worden met een tp link voor internet. Ben er super blij mee en werkt super goed

MM 27-05-2019

Grote winkel met een goed aanbod aan producten, vriendelijk personeel. Apple afdeling mag wat beter bemand zijn.

Annie 27-05-2019

Word altijd keurig, netjes en met respect behandeld en gehoplen......niets aan toe te voegen.
Daarnaast is het een kleine Media Markt winkel. Je merkt dat er meer persoonlijk benaderd wordt.

Ger Visser 27-05-2019

De winkel is erg overzichtelijk en je wordt deskundig en goed geholpen door de medewerkers

Nils 27-05-2019

Voor deze winkel gekozen omdat deze op zondag open is. Fijn opgestelde winkel met ruim assortiment en fijn personeel.

Sandy 27-05-2019

Superwinkel, vriendelijk personeel, de juiste prijs, veel keus, goede service

D. Kok 27-05-2019

Ben 25-05-2019 in de Mediamarkt in Amersfoort geweest voor een video grabber. Ik verwachte deze op de afdeling bij de video camera's maar kon deze niet vinden. Bij navraag bleken deze op een andere afdeling te liggen. De verkoper is netjes meegelopen naar de plek waar ze lagen. Tevens mij erop gewezen dat ik nog een andere kabel nodig had. Ook deze erbij gezocht. Dus zeer goed geholpen en erg tevreden.

Klant 27-05-2019

Bestelling oké mag beter met huishoudelijke apparaten waren veelste te laat met huishoudelijke apparaten maar werd wel gemeld dat het vertraagd was prima overzichtelijk site post NL levering is traceerbaar en als je iets breekbaar bestelt word meestal bescherming toegepast zoals luchtzakken bijvoorbeeld wat wel fijn zal zijn dat je buren levering kan aanpassen dus als het een bepaalde bedrag heeft bereikt dat het dan persoonlijk bij je thuis geleverd word in plaats van bij de buren of dat je dat zelf mag kiezen over de buren levering

Yalcin 27-05-2019

Vriendelijkheid vertrouwelijkheid en ze helpen je graag, uitstekend ben ik heel blij mee

Sandrina 27-05-2019

Ik vindt het een goede site lekker alles overzichtig en de bestelling komen snel daar om ben ik blij met deze site