MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

S.H. Groot 02-12-2019

Het personeel is vriendelijk, veel aandacht voor de klant, luistert naar de behoefte van de klant en daatdoor kopen wij de nodige dingen bij Mediamarkt Duiven.

Beste S.H. Groot,

Een paar maanden geleden heb je een review geplaatst. Hiervoor willen we je bedanken.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in het filiaal in Duiven.

xxScorpion010 02-12-2019

De winkel was erg overzichtelijk. De medewerkers hielpen erg graag als je iets netjes vroeg. Het kassasysteem was erg rommelig als er veel klanten waren. Dan werd er omgeroepen kassa 7 en dan stond daar al iemand. Verder was alles goed. En ik was mijn clubkaart vergeten te laten zien maar toen hielp de persoon aan de service balie me verder om toch nog de aankoop op mijn account te zetten.

Beste,

Een tijd terug heb je een review geplaatst. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je positieve review te plaatsen.

roelof stokker 02-12-2019

zeer vriendelijk personeel. Jammer genoeg was het artikel uitverkocht, maar alsnog vriendelijk geholpen

Beste Roelof Stokker,

Bedankt voor jouw positieve review, die je een paar maanden geleden hebt geplaatst.

Jaapf 02-12-2019

Een Sony brava 55 tv gekocht en een muursteun zeer goed advies gekregen gratis thuis bezorgd en later geïnstalleerd leuk en kundige personeel heel erg tevreden groeten

Beste Jaap f,

Bedankt voor je positieve review, die al een tijd terug hebt geplaatst.

dennis 02-12-2019

Het is inmiddels 11 dagen geleden dat onze koelkast door de mediamarkt , nou ja eigenlijk leveringsbedrijf Dynalogic geleverd werd. Wat een prutsers, de koelkast stond scheef in de bakwagen en heeft de gehele reis staan wippen. Het is dus ook niet vreemd dat deze beschadigd arriveerde. De leveranciers van Dynalogic waren hier zich vast bewust van, want ze wisten niet hoe snel ze weg moesten zijn.

Vervolgens nog geen 5 minuten later de klantenservice gecontacteerd. Pas bij de derde medewerker (en derde keer dat ik belde) werd er ook daadwerkelijk een mail gestuurd om de klacht mee in te dienen.

Nu zijn we inmiddels 11 dagen verder, nog steeds staat de koelkast in mijn keuken, met de deuken. Vele telefoontjes later krijg ik nog steeds te horen dat er niets gedaan kan worden door de klantenservice en dat de afdeling witgoed contact op moet nemen.

De samenvatting , als je iets koopt bij Mediamarkt, laat de bezorgers NIET vertrekken voordat je het hebt uitgepakt. En betaal pas daarna, want ze laten je gewoon in de steek.

Beste Dennis,

Jammer om te lezen dat je koelkast is geleverd met deuken.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, vraag ik je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat er al is gebeurd en of wij dit eventueel nog kunnen oplossen. Dit kan via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

MediaMark

p.h.m.t wijts 02-12-2019

mooie winkel en vriendelijk personeel ,goede uitleg van het te kopen product is een pluspunt kom er graag voor mijn witgoed en computer en tablet net aan gekocht

Beste p.h.m.t. Wijts,

Een tijd geleden heb je een review geplaatst. We willen je bedanken voor het plaatsen van jouw review.

Arie 02-12-2019

Prima service. Deskundige medewerkers. Goede info gekregen. Winkel zeker aan te bevelen.
Komen zeker terug voor andere aankopen.

Beste Arie,

Een paar maanden geleden heb je een review geplaatst. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve review te plaatsen.

Hierik 01-12-2019

Zocht een LP en ben erg fijn geholpen door heen personeelslid
Die echt super was en de gezochte LP voor heeft op gezocht

Beste Hierik,

Enkele maanden geleden heb je een review geplaatst. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

Gio Bouwens 01-12-2019

Het personeel in Eindhoven staat volledig achter haar klanten.
Ze geven vakkundig advies welk product uw wensen kunnen vervullen.
Het is een grote fantastische winkel waar ik heel graag binnen kom.

Beste Gio Bouwens,

Een tijd terug heb je een review geplaatst. Hiervoor willen we je bedanken.

René 01-12-2019

Mediamarkt in Apeldoorn is mijn favoriete vestiging. Het is voor mij de dichtstbijzijnde vestiging en de mooiste vestiging. Het is een grote vestiging met een overzichtelijke indeling. Ik kan hier altijd makkelijk alles vinden. Mocht je advies / hulp nodig hebben, dan krijg je dit van deskundige medewerkers.

Beste Rene,

Een tijd geleden heb je een review geplaatst. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om jouw positieve review te plaatsen.

We hopen je snel weer welkom te heten in het filiaal in Apeldoorn.

Maarten 01-12-2019

Door uitgebreid assortiment in de winkel goed in staat verschillende merken te vergelijken qua geluid met assistentie van het deskundige personeel.

Beste Maarten,

Enkele maanden geleden heb je een review geplaatst. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve review te plaatsen.

Jeannet Goverts 01-12-2019

Altijd de goedkoopste en personeel heeft alle kennis van het product waar hij/ zij bij helpt

Beste Jeannet Goverts,

Een paar maanden geleden heb je een review geplaatst. Bedankt voor het plaatsen van jouw positieve review.

Bill 01-12-2019

Als je betaald hebt ben je de pineut :-(

Donder-ochtend besteld, toen stond er nog voor 23:00 besteld de volgende dag in huis. Nadat ik betaald had werd het opeens 1 a 2 dagen. De zaterdag pas bericht dat ze de Zondag zouden leveren. Op de site hebben ze de leveringsdagen weer aangepast naar 2 a 3 dagen! Zondag ochtend bericht "We hebben uw bestelling van MediaMarkt Online nog niet ontvangen". Geen idee wanneer ik mijn tv van 1500€ ga krijgen en ze hebben de voorwaarden alweer aangepast. Levering kan langer duren vanwege actiedagen. Nu is de MM weer 1 klant kwijt die in afgelopen jaren meer dan 10k heeft uitgegeven bij hun. Een hoge boete zou hier passend zijn! NOOIT MEER!

Beste Bill,

Vervelend om te horen dat wij tijdens een actie periode niet op tijd hebben kunnen leveren.

Wij zullen je feedback meenemen voor acties in de toekomst en we hopen je in de toekomst ook van verbetering te kunnen overtuigen.

Ikke 01-12-2019

Flinke tegenvaller Blackfriday naar mediamarkt voor samsung A40 daags ervoor 209 euro bleek nu 235 euro te kosten treurig heb met wrang gevoel een ander toestel gekocht

Beste,

Jammer om te lezen dat tijdens onze Black Friday actie het toestel niet de verwachtte prijs had.

Wij nemen jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Rakker 01-12-2019

Winkel heeft groot assortiment. Belangrijk is wel dat je van tevoren je huiswerk hebt gemaakt, met de op internet beschikbare info is dat geen probleem.

Beste Rakker,

Een tijd geleden heb je een review geplaatst. We willen je bedanken voor het plaatsen van jouw positieve review.

Theo Bernhard 30-11-2019

Ieder zijn vak, zeg ik altijd. Bij Media Markt ervaar ik telkens weer dat de bediening het vak beheerst en op de hoogte is. Waardevolle adviezen worden er gegeven. Er wordt meegedacht met mij als koper. Ik ben dan ook zeer tevreden over Media Markt.

Beste Theo Bernhard,

Een paar maanden terug heb jij een positieve review geplaatst. Hiervoor willen we je bedanken.

Erik 30-11-2019

Zeer waardeloze service.
Ook ik bestel 4 artikelen waarvan bij 1 artikel specifiek stond vermeld
"op 29-11 bij u thuisbezorgd"

tja je raad het al op 29-11 helemaal niets.
Op 30-11 3 artikelen waar nou juist niet die datum bij stond vermeld.
Het artikel wat wel op 29-11 had moeten komen hangt nog steeds ergens verstuurd naar magazijn.

Ik op 29-11 maar even contact gezocht met de service desk.
"ja vervelend maar u moet vanaond of anders morgenochtend een mailtje krijgen dat het verstuurd gaat worden."
Savonds ook mnaar even op facebook gemeld, en daar kreeg ik het verzoek om even een PB te sturen dan ging
men het uitzoeken. (he kiki)

En tuurlijk komt er geen bericht....
Zaterdagmiddag opnieuw contact gezocht met de service desk.
"ik kan voor u niet zien wanneer er geleverd gaat worden"
Annuleer het artikel dan maar.
"dat kan ik niet doen u moet hem weigeren als de postbode aan de deur staat"
Waarom is er na 24 uur uur nog steeds niet gereageerd op facebook?
"dat weet ik niet"
"u kunt het artikel vast maandag wel verwachten"
Huh euh maar je zegt 2 minuten geleden dat je dat niet kan zien wat de status is, hoe kun je dit nu ineens wel weten?
Je verzint het ter plekke om mijn telefoontje maar snel te beeindigen..

Inmiddels 30 uur verder, nog steeds geen bericht via facebook / FB ondanks dat men dit wel toezegde.
Dan lees je elders op facebook dat men eerst de oude berichten pak, maar hoe kan het dan dat mensen
die zaterdag pas iets tikken wel al beantwoord zijn?

Inmiddels heb ik voor dezelfde prijs het artikel elders besteld, mij zien ze niet meer bij MM
wat een verschrikkelijke afthersales zeg, men zegt maar iets als zoethoudertje om de klant af te schepen.
Komen hun afspraken niet na.

Zal het artikel dus idd weigeren want maandag heb ik al een exemplaar
Voortaan gewoon naar coolblue mensen die leveren wel op tijd, doen niet moeilijk met ruilen,
komen hun toezeggingen wel na.
Scheelt je een hele hoop ergenis.

Beste Erik,

Vervelend om te horen dat je bestelling niet op tijd geleverd kon worden. Toch wil ik je bedanken voor de feedback en deze zullen we meenemen voor de toekomst.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Ronald 30-11-2019

Vrijdagavond besteld,zaterdagochtend al mail dat het klaar lag.ideaal dat we bij de servicebalie het konden afhalen.

Beste Ronald,

Een tijd geleden heb je een positieve review geplaatst. Hiervoor willen we je bedanken.

Michelle 30-11-2019

Genoeg keus aan artikelen goede service overzichtelijk klantvriendelijk en voordelig

Beste Michelle,

Een aantal maanden geleden heb je een positieve review geplaatst. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

Sonja 30-11-2019

Mediamarkt is een Prima winkel,ruime assortiment, leuke acties en goede service.

Beste Sonja,

Een aantla maanden geleden heb je een review geplaatst. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om jouw positieve review te plaatsen.

JoopD 30-11-2019

Prima service in de winkel. Mooie aanbiedingen (black friday). Externe 4T HDD 2,5" en 64 GB USB3.0 flash drive gekocht. Alles werkt naar behoren.

Beste Joop,

Een tijd geleden heb je een review geplaatst. Hiervoor willen we je bedanken.

Radu 30-11-2019

it was on black friday , really busy there , but it was nice atmosphere and helpful employees ( my wife enjoyed more with the spending ) jeje

Dear Radu,

A few months ago you posted a review about your experience in one of our stores. We would like to thank you for your review.

Greetings,

Thijs 30-11-2019

Ik kies voor Media Markt omdat ik er dicht in de buurt woon. Ook zijn er in deze winkel genoeg medewerkers die genoeg kennis hebben over de producten.

Beste Thijs,

Media Markt Ekkersrijt 30-11-2019

De goede bereikbaarheid, service en voorraad hebben ons doen kiezen voor Media Markt Ekkersrijt

Beste,

Een paar maanden geleden heb je een positieve review geplaatst over het filiaal in Eindhoven. We willen je bedanken voor het plaatsen van je review.

Frank 30-11-2019

Kundig personeel dat kundig informatie geeft over de producten. Ruime keus in de winkel aanwezig.

Beste Frank,

Een tijd geleden heb je een review geplaatst. Hiervoor willen we je bedanken.