MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Peter 29-09-2019

Wij werden snel en correct behandeld, ga zo door. Er bestaat geen NEE op onze vragen.

Edwin Haumahu 29-09-2019

Het is een fijne winkel.
Heeft veel assortiment waar je veel uit kunt kiezen.
Ik ben er blij dat media markt is.
Ook erg klant vriendelijk.

Joshua 28-09-2019

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben met het kopen van mijn nieuwe telefoon. De verkoper liet mij heel duidelijk zien op de computer en gaf mij goede uitleg over het afsluiten van een abonnement bij een andere provider en daardoor dus weinig betaalde voor de telefoon en ook meer mb’s Kreeg dan bij mijn vorige abonnement . Daarna op een goede en wederom vriendelijke manier geholpen met alles over te zetten op mijn nieuwe telefoon.

Bowie 28-09-2019

De winkel is dicht bij huis en er is genoeg parkeerplaats. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Ze nemen de tijd voor je.

C Janssen 28-09-2019

Zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam, goede uitleg en advies .
zal deze winkel zeker aan bevelen.

Samantha 28-09-2019

Ik woon in Zuid-Oost dus ga ik eigenlijk altijd naar de Media Markt bij de ArenA. Ik heb hier een tv gekocht al had de service wel wat beter gekund. Ik heb zeker een halfuur staan wachten voordat ik eindelijk werd geholpen, maar toen ik eenmaal werd geholpen was de service goed.

Herman 28-09-2019

Ik dacht een melkopschuimer te hebben gekocht die naast het dure koffiezet apparaat stond die ik had aangeschaft.
Echter thuis gekomen bleek het een koffiebonen maler te zijn.
Gekocht in alphen aan de Rijn.
Ik woon vlak bij Cruiqius dus dacht daar even omruilen,echter sturen ze mij weg met als reden dat ik hem daar in alphen aan de Rijn had gekocht en daar maar weer heen moest.
Vindt dit zeer klantonvriendelijkheid en kom daar dus nooit meer.

Claudia 27-09-2019

Alles is goed te vinden in de Mediamarkt. Over het algemeen wordt je ook aan de kassa snel en goed geholpen. Soms is het even zoeken waar er een medewerker is waar je een vraag over het betreffende produkt kan stellen.

Henk 27-09-2019

FIFA 20 besteld zou uiterlijk 27 binnen komen iedereen volle verwachtingen wachten... smiddags krijgen we nog berichtje dat als je melding krijgt dat vandaag niet binnen komt alsnog komt aan het einde van de dag.... nou hij is nog steeds niet binnen. :@ en probeer de klantenservice maar is te bereiken ballen zaak ik bestel hier niks meer 😡

Ramon 27-09-2019

De Mediamarkt heeft een ruim assortiment en erg vriendelijk personeel. Je wordt bij de Mediamarkt goed geholpen en de Mediamarkt geeft goede adviezen over welk product de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft. Het is ook erg fijn dat je achteraf kan betalen en in de Mediamarkt je producten kan ophalen. Ik heb gekozen om mijn Logitech Craft keyboard bij de Mediamarkt te kopen omdat ik ten eerste altijd goede ervaringen heb met producten kopen en bestellen bij de Mediamarkt, want alle producten die ik bij de Mediamarkt heb gekocht zijn goed en heel aangekomen bij mij thuis en doen het ook nog steeds uitstekend. Ten tweede is het personeel heel vriendelijk en de prijzen zijn bij de Mediamarkt bijna altijd lager dan bij Bol.com, Coolblue en bij Bcc. Ook kan je achteraf betalen en twee uur later kan je je product bij de Mediamarkt afhalen. Daarnaast zijn er best veel Mediamarkten en zijn de Mediamarkten goed bereikbaar en dus ben ik sneller geneigd om iets bij de Mediamarkt te bestellen dan bij bijvoorbeeld Coolblue. Je kan dus zo op de fiets of in de bus stappen om snel je product op te halen en thuis uit te testen (of bij de Mediamarkt). De site van de Mediamarkt is ook erg duidelijk en overzichtelijk, want je kan alle producten makkelijk vinden op de site. Als je vragen hebt kan je altijd nog bellen of chatten met de klantenservice, die overegens erg vriendelijk zijn.

F.H, de Jager 27-09-2019

Mijn vrouw en ik komen al jaren bij uw Media Markt aan het Sontplein in Groningen. In de eerste plaats omdat de winkel het dichtst bij ons is, maar de hoofdzaak is dat het groot is, overzichtelijk, diverse merken per artikel en zeer goed wordt voorgelicht. De medewerkers zijn goed onderlegd.Na al die jaren bij jullie shoppen hebben wij nog nooit een miskleun gehad.

Arend Termorshuizen 27-09-2019

We hadden ons van te voren wel laten informeren, maar de verkoper xxxx legde alles goed uit en kwam met waardevolle adviezen we zijn door hem heel prettig geholpen.

Kuijpers 27-09-2019

Mooie grote nette winkel die bij ons de voorkeur heeft boven de winkel in Alkmaar. deskundig personeel en niet opdringerig. wij komen voor al onze elektro altijd terug. Geen gezeur winkel!!!

Louise 27-09-2019

Ik koop online een product dat beschadigt binnen komt. Bel met de klantenservice die aangeeft dat ik het product mag retourneren. Ik vraag specifiek of dit ook in de winkel afgeleverd mag worden waar mondig natuurlijk op worst gezegd. Let op, het staat zelf op het retourformulier en later bleek ook zelf op de website van mediamarkt. Kom ik in de winkel aan wordt er bij de ‘service’balie gezegd; Sorry wij kennen deze procedure niet! Waarop ik uitleg dat zowel de klantenservice zegt dat het kan en ik laat het retourformulier zien waar het op staat. Vervolgens gaat ze naar haar manager toe die ook bij haar aangeeft dat het niet kan. Vervolgens komt de’manager’ erbij, want die dame zegt zelf ik haal de manager er we even bij. Die met een attitude komt vertellen dat het niet kan. Het is een oud retourformulier, dat heeft het magazijn verkeerd geleverd. Zelf wanneer hij telefonisch spreekt met de klantenservice vertikt hij het. Hierop zegt de medewerker aan de telefoon maar tegen mij: Sorry hij wil het niet innemen dus ik kan verder niets voor je doen. Ik stuur je de procedure voor het retoursturen met de post wel toe. Einde gesprek want een klacht indienen kan niet telefonisch met de klantenservice. Daar hebben ze speciaal een contactformulier voor... ....! Zo gezegd gaan we maar weg want praten met die mensen bij de ‘service’ balie helpt echt niet. Ik het klachtenformulier ingevuld, krijg ik alleen een bericht van ja de winkel gaat contact met je opnemen, onze excuses voor de slechte service. Hmm, okaayyy! En ja na een week krijg ik een e-mail van de winkel, van de jongen die de manager zou zijn - (). ( mag geen namen noemen) : “Mijn excuses voor het misverstand ik ben de manager niet maar een medewerker van de servicebalie.” En dat is alles! Niets over het feit dat er in de winkel een eigen beleid wordt aangehouden en dat ze van hun probleem, mijn probleem hebben gemaakt aangezien zinnige bekend waren met de procedure! Als ik telefonisch contact opneem met de klantenservice kunnen ze geen klacht innemen en kan mij niets toemaken behalve standaard formats. De klachtenafdeling heeft alleen maar contact via de mail maar schuift alles door naar de winkel zonder ergens inhoudelijk op in te gaan. En de winkel neemt je in de zeik en denkt doei je kan niets doen waar wij niet mee bekend zijn. Nou ik ben echt helemaal klaar met dit concern, Mediamarkt! Het is niet 1 winkel maar de gehele service die gewoon prut is. Niemand kan je helpen en overal hoor ja sorry voor de slechte service maar we kunnen je niet helpen! En bedankt Mediamarkt! Niet gek dat jullie de rode cijfers in gaan hè..

Bart 27-09-2019

Vanaf maandag steds wachten op pakket.
Of ik heb strata naam te lang of pakket is bezorgen via bedrijf zonder telefonnumer op website.... "tot 23.59 besteld morgen thuis" hahaha very funny....

Gio Bouwens 26-09-2019

Ik word daar altijd professioneel en zeer klantvriendelijk geholpen.
Het personeel liep met me mee en pakte mijn artikel en overhandigde dit aan me.
Een vriendelijk dank je wel voor uw aankoop volgde door de jongeman en de caissière.
Ben weer super leuk verzorgt dank je wel Heerlen. love you.

JC Hummel 26-09-2019

We hebben goed advies gehad bij het kopen van onze TV en ook vakkundig personeel,niet opdringerig dat vind ik wel zo prettig.

wim 26-09-2019

ik heb 8 september een telefoon met abonnement besteld bij mediamarkt. 13 september een mail dat hij niet op voorraad was, levertijd w.s. 5 werkdagen. 24 september gebeld dat we niets hebben ontvangen en niets hoorden. Moest doorgezet worden en we zouden en mail krijgen. Niets dus en nog steeds geen reactie en geen telefoon. Mediamarkt is niet op een normale manier te contacten, jammer hoor

NP 26-09-2019

Super vriendelijk personeel, mooie vestiging!
Werd duidelijk uitgelegd wat er moest gebeuren en dergelijke.

WvdH 26-09-2019

Perfecte site. duidelijk, overzichtelijk met een goede zoekmachine en scherpe prijzen !

Ariaan 26-09-2019

Webshop is overzichtelijk alleen de voorraad status word niet goed bijgehouden.
Slechte zaak dat je dan vervolgens ook niet even bij een andere Mediamarkt af kan halen.

Jolanda 26-09-2019

Winkel heeft een groot assortiment aan producten en de producten zijn makkelijk te vinden in de winkel.

F.Dufornee 26-09-2019

Vriendelijk, goede hulp altijd netjes en behulpzaam duidelijk en goede uitleg

M 26-09-2019

Verkoper heeft mij heel goed geholpen , ook uitleg van mobiele telefoon en welk hoesje ik zou gebruiken

Eric-Jan 25-09-2019

Onlangs de Mediamarkt op Ekkersrijt bezocht. Het bezoek was voor mij in eerste instantie puur informatief voor de aanschaf van een tweetal TV's. We werden te woord gestaan door een productspecialist van Sony. Ondanks zijn rol als vertegenwoordiger van het merk Sony gaf hij een onafhankelijk advies. De voors en de tegens van Sony en andere merken nauwkeurig tegen elkaar afgewogen. De afgelopen jaren heb ik een Sony TV gehad vanwege het feit dat naar mijn mening de kleuren beter afgestemd waren met de werkelijkheid. Deze voorkeur werd bevestigd tijdens de verschillende demo's die de verkoper liet zien. Zodoende is de keuze uiteindelijk wederom weer op Sony gevallen.