MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Tim Mulch 14-06-2019

Ik koop regelmatig dingen bij de mediamarkt! Alles wat ik koop zit in een nieuwe doos en werkt als behoren. Ook kocht een een tijdje terug een USB hub en die was defect gegaan, ik kon hem direct ruilen dankzij de goede service van de mediamarkt. Echt een top winkel. Ik blijf hier zeker terug komen!

Tonito 14-06-2019

Makkelijk parkeren....veel keus....dus makkelijk kiezen het personeel staat snel en gelijk voor je klaar

Daniel Brongers 14-06-2019

Al enige tijd ben ik klant van de Media Markt, niet alleen voor dvd's, maar ook voor games! De medewerkers zijn allemaal ontzettend aardig en klantvriendelijk, wat mij een vertrouwd gevoel geeft...TOP!!!

N van Vliet 14-06-2019

Al meer gekocht bij dit bedrijf en naar tevredenheid.Goed geholpen.Snel afgehandeld.

Sjoerd_987 14-06-2019

Erg vriendelijk personeel. Alleen duurt het vaak erg lang voordat je een medewerker kan spreken die je verder kan helpen.

René Schouten 14-06-2019

Overzichtelijke, ruime winkel met veel keuze. Personeel is vriendelijk en staat niet gelijk opdringerig bij je en laat je na uitleg nog even rustig nadenken

Hans 14-06-2019

Prima winkel. Toestel eerst op internet bekeken daarna in de winkel de keuze gemaakt. Personeel was behulpzaam. Prijs heel fijn;)

Maurits 14-06-2019

Deze winkel Amsterdam arena super winkel zeer goed en super personeel vooral die 2 verkopers zijn super leuk en aardig ben hun namen kwijt wij komen uit Gouda voor die winkel

W.F. Man 14-06-2019

De winkel was netjes. Iedereen was bezig. Maar had alles zelf kunnen vinden. De dame van kassa was ook vriendelijk.

Joep 14-06-2019

Ik heb het artikel in de winkel gekocht en kon het meteen meenemen dat vond ik wel heel prettig.
Goeie uitleg en duidelijk.

Martin van der Elst 14-06-2019

Uitstekende verkoper, was er maar eentje van binnen gekomen de airpods 2 draadloos opladen bedoel ik.Hing nergens in de winkel, hij toverde hem te voorschijn . Vriendelijk en wist ook waar die over sprak, dat vind ik als consument erg belangrijk de kennis van de verkoper die hij goed kan overbrengen.

Anand Baran 14-06-2019

MediaMarkt is mijn winkel, voor bijna al mijn inkopen en is niet duur. Een hele ruime assortiment en aardige medewerkers, goede service. Ga zo door !

U. de Roos 13-06-2019

In verband met slagen op school van kleindochter hadden wij haar beloofd dat ze nieuwe mobile telefoon zou krijgen. Zelf had ze ongeluk met knie gehad en daardoor kon ze niet mee naar Media Markt. Alternatief was appje meekrijgen waarop vermeld stond welk toestel ze graag wou hebben. Maakte het voor ons als bejaarden makkelijk dat we voorbeeld op scherm hadden en daardoor gemakkelijk een van de medewerkers konden aanspreken en aangeven waar we voor kwamen. Vlotte afhandeling van onze wens en konden direct afrekenen. Lekker om ze vlot te worden geholpen. Direct de telefoon naar kleindochter gebracht. Wat dacht je, uitpakken en Sim kaart uit oude toestel halen en direct opstarten .Daarna kon ze direct gaan bellen en filmpjes kijken. Conclusie wat een goed samenspel met Media Markt.

Bart 13-06-2019

Keuze is niet al te uitgebreid maar van alles wel wat aanwezig.

Parkeren is gratis bij deze mediamarkt en dat maakt hem aantrekkelijker dan Eindhoven centrum.

Lina 13-06-2019

2(+) weken geleden een x aantal apparaten bij jullie besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Direct na de bestelling (2 weken geleden) alleen een bevestiging gekregen van de bestelling en betaling (!!)maar nu we bijna dagelijks met jullie aan de telefoon hangen krijgen we al 2 avonden op een rij een e-mail met daarin de mededeling dat de vervoerder morgen contact met ons op gaat nemen.

Met jullie medewerkers schieten we ook geen klap op. Een hoop “sorry mevrouw, ik snap dat het heel vervelend is” en “ik zou het zelf ook niet leuk vinden”. Elk telefoontje met een medewerker bevat ook de zin “Ik ga het nu doorzetten bij de vervoerder”.
In mijn laatste telefoongesprek heeft de dame 2 of 3 x aangegeven dat ze mij de supervisor gaat geven maar zelfs deze heeft het lef niet om mij te woord te staan en een poging te doen het probleem op te lossen.

Nog steeds wachten we en niemand van MediaMarkt die ons wil helpen. Niemand van jullie die blijkbaar het woord service kent.

Het meest bizarre is nog wel dat jullie nu dus willen dat IK de vervoerder ga bellen om te vragen wanneer het geleverd gaat worden. Ik mag dus mijn eigen service gaan leveren.

Kevin van den Heuvel 13-06-2019

Altijd geweldige service, nooit heb ik een slecht gevoel gekregen wanneer ik de mediamarkt uitliep. Jullie doen het goed!

Germaine Hauser 13-06-2019

Hele overzichtelijke en fijne winkel. Volop keuze in alle assortimenten. Superrijken service van de medewerkers en goede adviezen.

Stephan 13-06-2019

Nieuwe tv gekocht, 16 dagen oud, en is kapot. Dat is de schuld van Mediamarkt niet, maar ondanks de 30 dagen omruilgarantie als clublid willen ze niet omruilen. Enkel als je niet tevreden bent. Wel ... ben niet tevreden want hij is na 16 dagen kapot! Ik hoop dat er veel hun reclames op social media lezen, en vooral de opmerkingen van klanten i.p.v. hun mooie reclamepraatjes.
Ze zijn commercieel genoeg om extra verzekeringen aan te smeren, maar niet om een toestel dat na 16 dagen kapot is te vervangen. Barslechte firma ... men zegge het voort!

Robert 13-06-2019

Ik had eerst op de site gecontroleerd of het aanwezig was en ook gevonden.
Met prijs en al op 1 artikel waar ik naar op zoek was en moet zeggen dat de site uitstekend voor elkaar is. Werking en indeling zijn perfekt
Zeker ook omdat ik het artikel zelf in de winkel op gehaald heb. Zo doende kan ik direkt zien of het artikel het juiste is wat ik hebben wilde.
Er gaat niets boven een echte winkel ,daar koop ik fijner en neem het meteen mee en ik hoef niet te wachten.

Helene Smit van ommen 13-06-2019

Je word vriendelijk geholpen en product word goed uitgelegd naar jou wensen word ook gevraagd en daarna afgestemd op product naar keuze. Ook al koop je op dat moment niet en wens je nog even na te denken, ook dan blijven ze vriendelijk bedankt!!

Familie en vrienden 13-06-2019

De service is top heel vriendelijk je kan veel keuzes maken ben er erg blij mee

Anne-Marie 13-06-2019

Ik kom er graag. Fijne winkel en vriendelijk personeel. Assorment is groot genoeg.

Peter Kemper 13-06-2019

Lang over de aankoop nagedacht. Bij verschillende winkels gekeken , maar Media markt was het voordeligste

Suus 13-06-2019

Mediamarkt is een fijne shop omdat ze veel spullen in de winkel hebben en vaak ook nog voor de laagste prijs!

Dvh 13-06-2019

Prima geholpen, direct door werknemer benaderd of ik hulp nodig had. Vriendelijk voor bedankt maar toch.