MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Daat 20-05-2019

Gezellig leuke cassiere. Advies medewerker super. Vraag goed beantwoord evenals advies

Halima 20-05-2019

Ik voel me zeer getrokken door deze winkel omdat ik goed word geholpen, altijd de laagste prijs garantie kortom tevreden.

Inge 20-05-2019

Mediamarkt HOOFDDORP heeft mijn vertrouwen in mediamarkt weer!ik was er echt helemaal klaar mee metname de vestiging Cruquius! Ben daar Al meerdere malen zo vreemd behandeld en zo raar en onbekwaam v advies gediend dat ik eigenlijk de mediamarkt afgezworen had! Nu echter heel erg goed geïnformeerd, vooral vriendelijk en uitvoerig juist en adequate geholpen !!! Goede service!

Ingrid 19-05-2019

Media Markt, een winkel waar ik graag heen ga vooral doordat je uit veel apparaten kunt kiezen. Het personeel gedraagt zich niet opdringerig maar als je ze nodig hebt staan ze direct voor je klaar naast het feit dat de service uitstekend is. Door de goede service wist ik uiteindelijk te kiezen tussen een condensdroger en een warmtepomp droger. Het is de laatste geworden en ik ben er zeer tevreden over.

Tella 19-05-2019

Ik ben bewust de winkel in gestapt om een tv aan te schaffen. Ik heb gelijk een medewerker gevonden die mij hiermee kon helpen. Helaas was de tv die ik wou niet meer voorradig omdat hij uit het assortiment ging. De medewerker heeft mij toch geholpen aan een andere tv en het was ook super fijn dat de tv dezelfde avond bezorgd kon worden. Het enigste minpunt is dat je geen specifieke bezorgtijd krijgt maar een tijdvak van 3 uur waarin de bezorging plaats zal vinden. Er zou een kwartier van tevoren gebeld worden dat de bezorger er bijna is , maar dat is dus niet gebeurd.

Cor Hoorn 19-05-2019

Prima service bij een telefoon probleem. Vriendelijke en zeer kundige medewerker die het probleem kon oplossen. Ook het overzetten van de gegevens naar een ander nieuw toestel ging snel en probleemloos. Tijdens de korte wachttijd werd twee maal koffie aangeboden, kortom een prima service.

RoyW 19-05-2019

Als ik de winkel in Hengelo een Review zou geven is het een tien ivm de kennis die aanwezig is over Chromebooks. Maar deze gaan over de winkel in Hoorn en die is niet hoog. De tafel speciaal voor Chromebooks was na een week nog steeds niet werkend en in orde. De prio ligt bij het filiaal zeker niet bij de chromebooks. Maar aangezien ik mijn chromebook in Hoorn wilde kopen heb ik hun gebeld om hem apart te leggen. Dit was wel keurig geregeld. IK hoop verder dat de Chromebooks snel meer aandacht krijgen die ze verdienen.

Peet29 19-05-2019

Uitgebreid assortiment en zeer enthousiaste en vakkundige medewerker, snel geholpen

jack 1967 19-05-2019

ik heb bij deze vestiging al veel gekocht.mij werd afgelopen zaterdag deze tv aanbevolen sony kd 55xf8577.
ik wist niet dat deze aankomende vrijdag in de aanbieding komt.het lijkt mij dat de verkoper dit wel wist.
dit had mij 200 euro gescheeld. met vriendelijke groet jack van dijken nieuwegein

René 19-05-2019

Ondanks het (bijna te late...) tijdstip toch altijd behulpzaam en vriendelijk personeel.

Thammy 19-05-2019

Super winkel groot uitgebreid assortiment. Redelijk snel geholpen. Klantvriendelijk. Kennis verkopen is wisselend.

Peter b 19-05-2019

Goede bruikbare info gehad, waar ik wat mee kon. Had natuurlijk keuze uit verschillende telefoons. Verkoper hield goed rekening met mijn wensen.

Cathy 19-05-2019

Ik noem het altijd de snoepjes winkel! Handig aan deze winkel is dat ze werkelijk alles hebben en bijna alles kunt testen voordat je het koopt. Meestal krijg je ook een duidelijk advies.
Gisteren een Samsung tablet gekocht en kwam toen bij de servicebalie terecht omdat de prijs hoger was dan ik recent online had gezien. Absoluut goede service want de betreffende balie medewerker heeft net zolang gezocht en gebeld tot ik de korting kreeg. Super, petje af!

Henk 19-05-2019

Lekker simpel naar duidelijk producten hierdoor snel en goed te vinden en niet onbelangrijk de prijzen zijn ook nog eens TOP.

Jos 19-05-2019

Hele snelle en klantvriendelijke service. Besteld om in de winkel op te halen, en nog dezelfde dag het product in huis!

Ton 19-05-2019

Zeer ruim assortiment en heel kundig personeel.
Nemen ruim de tijd voor advies, en niet alleen bij de duurdere artikelen.

Leo 19-05-2019

Wel even moeten zoeken naar een verkoper die ons kon helpen. De gevonden verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam en had kennis van het Sonos systeem wat we hebben gekocht.

Diana 19-05-2019

Media markt fijn winkel niet duur en vriendelijke personeel die je goeie uitleg geeft ik ben hartstikke blij met mijn aankoop omdat ik heel goed ben geïnformeerd over het product dat ik gekocht heb

Mart 19-05-2019

Duidelijke prijzen en behandeling door personeel.
Veel keuze, veel merken om een keuze te maken.

Jeroen kramer 19-05-2019

Waar voor je geld. Diepe goede bass, die je goed afzonderlijk kan regelen met de afstandbediening. Fijn dat je dolby atmos handmatig op de afstandbieding uit kan zetten. Dit klinkt namelijk niet met muziek. Makkelijk aan te sluiten. Alleen jammer dat er geen hdmi kabel wordt mee geleverd. Installeren is enorm makkelijk

Geluid is enorm fijn tijdens films, gamen , tv kijken en muziek. Goed in balans. Op dit moment niet in bezit van de achter speakers, ik denk dat deze wel echt van extra toevoeging zijn, dus deze komen er nog zeker bij.

Ronald Mekkelholt 19-05-2019

Mediamarkt in de Klanderij daar zijn wij nu de overburen van (Bank 72) maar voorheen ook altijd alles bij hun aangeschaft.
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken van het juiste product en wat we de laatste week weer hebben aangeschaft kon er toch geen korting af wel jammer maar dan maar via deze weg proberen.

Franklin 19-05-2019

Veel keuze, soms weet personeel niet precies wat je zoekt en proberen ze je maar wat te verkopen voor de rest een goeie winkel

Margriet 19-05-2019

Ik ging voor een Tom Tom maar kon ze niet vinden in deze zeer uitgebreide winkel. Een behulpzame verkoper zag mij zoeken en heeft me naar de goede hoek begeleid. Daar heeft hij me naar de juiste verkoper verwezen voor advies. We hebben 2 opties samen bekeken zodat ik makkelijk een keuze kon maken. Waarom mediamarkt? Dus vanwege de service en het feit dat ze bijna alles op voorraad hebben. Goede service voor een goede prijs.

Paradox 18-05-2019

Na het zien dat de sony wh1000-xm3 in de aanbieding was, kon ik hem alleen in de Mediamarkt te drachten krijgen! En daar was die nog op voorraad en ben zeer vriendelijk geholpen door de verkoper!

Twan 18-05-2019

Goede service - prima afhandeling - prijs kwaliteit goed - ik ga vaker hierheen👍🏻