MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

TM Smit 25-05-2019

Mooie ruime winkel. Het personeel is heel vriendelijk, maar als je iemand nodig hebt voor een vraag of raad is er niemand.
En het artikel wat ik nodig had was er niet. Die zou pas een week later komen. Maar tot mijn ergernis was het er weer niet. Om je te oriënteren zou ik voor deze winkel kiezen. En als je geluk hebt komt er dan een verkoper aan.

Sven 25-05-2019

Ik heb gevraagd of ze een oplossing voor mijn scherm konden beteken. Ze hebben gezegt hier kunnen wij ook niks aan doen ( dit valt niet binnen de garantie ) maar heb een antwoord gekregen dat het op hoe het gebeurd zou kunnen zijn.

j.h.klok 25-05-2019

wordt goed geholpen en als je wat koopt en is op voorraad wordt het de volgende dag geleverd. zelfs op zondag.

Peter 25-05-2019

Ik kies voor deze winkel vanwege het uitgebreid assortiment aan artikelen, de service, en de klantvriendelijke hulp van de medewerkers.

Pieter 24-05-2019

Scherm van mijn smartphone laten repareren. Snelle en zeer vakkundige service. Klantvriendelijk en met tijd en aandacht voor de klant.

Bergh 24-05-2019

Ik vind de mediamarkt een fijne winkel vooral de vriendelijkheid is erg prettig.
Soms mogen ze de mensen wel even laten kijken voor ze er opspringen om iets te willen verkopen maar veder top.

Lienette Hobers 24-05-2019

Goede uitleg over de producten, zonder opdringerigheid van de medewerker. Ruime keuze.

Pascalle Packbier 24-05-2019

Goede service, vriendelijk kundig personeel, goede prijs kwaliteit . Zeer tevreden

Isaac K A Sankah 24-05-2019

De Mediamarkt is de grootste in mijn regio waar je kunt vinden wat voor electronische gadgets je ook maar nodig hebt. Ze verkopen kwaliteitsgoederen, de arbeiders zijn vriendelijk en aardig. Het arrangement in de winkel is mooi en super.

DeeBee 24-05-2019

Online bestellen en het ligt zo voor je klaar om af te halen. Omdat ik niet vooraf weet wanneer de bestelling thuis bezorgd kan worden, heb ik er voor gekozen om het artikel af te halen in de winkel. Daar ben ik regelmatig in de buurt. De hele bestelling ging snel en soepel, binnen twintig minuten kwam de bevestiging. Helemaal goed!

Hans van Oosten 24-05-2019

Ben muziekliefhebber en deze periode was 3 kopen 2 betalen. Precies in deze periode waren in de winkel cd's aanwezig die ik zocht. Vandaar dus deze aankoop. Het viel mij op dat er cd's en vinyl aanwezig waren van artiesten/bands die niet erg bekend zijn. Prima

Hans 24-05-2019

Zeer klantvriendelijk geholpen bij zowel verkoper als baliemedewerkster, helemaal Top.

Harrie 24-05-2019

Wij zijn goed geholpen met aankoop van een navigatie. Gedegen advies gekregen. Verteld wat wij voor eisen hadden en de verkoper heeft ons hierop geadviseerd.

Dick Nieuwenburg 24-05-2019

Deze winkel was voorheen groter en mooier maar helaas zullen we het er mee moeten doen maar ik vind altijd wat ik nodig heb en de service was weer perfect zoals mijn meeste ervaringen das zijn.

Taco Leeuw 24-05-2019

Fijne winkel. Al jaren mijn vaste adres voor de beste elektronica en goed advies op maat!

L.L. 24-05-2019

Als Mediamarkt clublid maak ik vaak gebruik van de dagaanbiedingen. Deze haal ik vaak op in de dichtsbijzijnde store. Je wordt via mail heel goed op de hoogte gehouden, waar je pakketje zich bevindt.
De site is erg overzichtelijk. Het bestelproces is zo gepiept. Heb je een account bij mediamarkt, dan worden je kassabonnen online bewaard. Ideaal!

Yonah Niewold 24-05-2019

Super vriendelijk geholpen bij de kassa, alleen vond het jammer dat er niet duidelijk aangegeven stond dat de jbl free (kleur wit) 35,- duurder was

Grietje 24-05-2019

Vind erg goed en klantvriendelijkheid en surfers is ook goed ben heel tevreden over jullie

Jan 24-05-2019

Groot, Duidelijk, klantvriendelijk, en een spotgoedkoop product. Wat wil je nog meer. Ik ben tog niet gek!

Neiboer 24-05-2019

We kopen veel bij media markt je word er prettig geholpen je vragen worden altijd goed beantwoord ja goede winkel beste prijzen goede service mijn winkel

Erol Schieder 24-05-2019

Top geholpen bij de service balie ivm met reparatie wat niets is geworden kon ik toch het oude product inleveren en een andere uitzoeken zeer tevreden met deze service.

Peter 24-05-2019

Groot een ruim assortiment. Makkelijk te bereiken winkel en goed geïnformeerd personeel

Wim bestelling CD's 24-05-2019

Ik heb een keuze gemaakt via de webshop en ook de bestelling aldaar gedaan, prima overzicht ebn klantvriendelijk. Ik heb de geselecteerde goederen laten bezorgen bij Mediamarkt in Maastricht. Ik kreeg een mail van de bestelling en een mail dat de goederen waren aangekomen en konden worden opgehaald. De afhandeling verliep perfect. Super

Corné 24-05-2019

Je hebt hier ruime keuze en wordt meteen geholpen met de juist informatie en kwaliteit van wat je zoekt, er is altijd iemand die in de winkel rondloopt om je te helpen met het vinden van wat je zoekt.

Amira 24-05-2019

Mediamarkt is beste winkel ik heb veel gekocht goede service en het is een leuke winkel ik heb daar mijn mobiel gekocht en echt top toestel