MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

G.Guyt 22-03-2019

Mediamarkt is gewoon een leuke winkel .
Je kan je produckt bekijken ,voelen,en luisteren en dan DIRECT MEE NAAR HUIS NEMEN. En de digitale bonnetjes prima idee je raak ze niet meer kwijt..mvg G.Guyt

Thijs 21-03-2019

De winkel in Deventer is een hele mooie, verzorgde winkel. De medewerkers willen je altijd helpen, er hangt een rustige sfeer met muziek op de achtergrond en een breed assortiment. Ik vind het er heerlijk om even een half uurtje te neuzen bij de verschillende afdelingen. De afdelingen zijn heel goed aangegeven en de mensen die op de afdeling werken hebben echt verstand van zaken.
Al met al een topwinkel!!👌

Fam van der Borst 21-03-2019

Zeer nette winkel met goede kennis in huis! Zijn goed geslaagd vandaag met leuke aankopen voor een mooie prijs.

Paul 21-03-2019

Pluspunten:

- Ontzettend stil.
- Stabiel voor het gewicht, ook in sterke wind. De drone weegt namelijk maar weinig, zeker voor deze klasse drones. Ter vergelijking: Anafi 320 gram, Mavic Air 430 gram, Mavic 2 Pro 907 gram.
- Goede beeldkwaliteit, zowel voor filmen als foto's maken dankzij de 21MP sensor. Volledige controle over de camera in manuele modus.
- Inzoomen, dit kan verder alleen de veel duurdere DJI Mavic Zoom. De Anafi doet het 'lossless', door slim gebruik te maken van het formaat sensor zoomt de drone in zonder daarbij bewegende delen nodig te hebben (let op: dit is geen digitale zoom, de kwaliteit blijft behouden!).
- Camera die geheel omhoog kan kijken, mooi voor het filmen vanuit een laag perspectief of het maken van 360 graden panorama's.
- Parrot blijft de firmware updaten, verschillende nieuwe functie's zijn recent toegevoegd.
- Goede vliegtijd, 25 minuten is haalbaar.
- Slimme functies in de app zoals bijvoorbeeld 'cameraman' (drone houdt een onderwerp dat je selecteert in beeld, je kan je volledig focussen op het vliegen) of 'dolly zoom'.
- Propellers komen nooit in beeld.

Minpunten:

- De manier waarop de SD kaart in de drone zit is erg onhandig, deze bevestiging gaat snel stuk. Beste is om via een USB-C kabel bestanden van de SD kaart naar een pc over te zetten.
- Propellers moeten met gereedschap worden vervangen.
- Losse accu is relatief duur.
- Alleen een sensor aan de onderzijde, verder is dit een 'blinde' drone. Voor beginners daarom minder geschikt.

DelanoDenHaag 21-03-2019

Nooit problemen met mediamarkt als er iets niet goed is ga ik terug en altijd netjes omruilen of geld terug en snel en klantvriendelijk 1 van de beste winkels van nl.
Vriendelijk personeel behulpzaam en altijd word je juist geholpen.
Bij t kiezen van mij soundbar word precies maar mij wens een soundbar aangeraden en ben er tevreden mee prima medewerkers.

Monica 21-03-2019

Ik schrok even toen mijn vertrouwde Media Markt was verdwenen, maar gelukkig stond er heel duidelijk aangegeven waar ik de nieuwe winkel (om de hoek) kon vinden. Nette winkel, ruim aanbod en ontzettend vriendelijk personeel. Wanneer ik stil stond bij een product werd ik vrij snel, maar niet opdringerig, aangesproken of ik hulp kon gebruiken. De werknemer gaf eerlijk toe niet heel veel verstand te hebben van het product waar ik voor kwam, dus regelde hij direct een collega die me van goed advies kon voorzien. Als ik een minpunt zou moeten noemen is het de kleine onduidelijkheid bij de kassa. Als er een rij staat is deze afgescheiden opstelling ideaal, nu er geen rij stond wist ik even niet hoe ik precies bij de kassa kwam, wellicht zou een verwijzingsbord hierbij helpen. Maar dit is een kleinigheidje. Topwinkel, goede service en ik kom zeker terug!

Elvedina D. 21-03-2019

Het is een erg leuke mediamarkt personeel is altijd vriendelijk en je word altijd snel geholpen. Pluspunt het is op loop afstan van mijn huis.

Frederique 21-03-2019

Wen winkel met prima service, ook als je gekochte product niet voldoet of defect is. Alles prima opgelost

Milen 21-03-2019

I am satisfy by the service and the items that i bought from Media Markt

Henk Zwolle 21-03-2019

Prettige winkel, gevraagde product op voorraad. Hulp van medewerker was adequaat, erg vriendelijk ook. Prijs was niets op aan te merken. Bij de kassa werden we vlot geholpen

Michael 21-03-2019

Zeer vriendelijke verkoper. Nam goed de tijd en had verstand van zaken. Tevens was de snelle bezorgservice ook top.

Dennis 21-03-2019

Ik werd goed geholpen en werd niet naar de duurste telefoon gestuurd. Medewerker was zelfs zo eerlijk dat de 50 euro duurdere telefoon voor mij niet echt nodig was.

J. Edel 21-03-2019

Heeft precies de 2 iPhones die wij zochten en werden direct en enthousiast geholpen. Helaas ging de financiële afwikkeling niet correct. Bleek dat we €11,40 betaalden i.p.v. ruim €1.600. ‘s Avonds een tweede bezoek om fout te corrigeren om alsnog de €1.600 te betalen.

Peter 21-03-2019

heel veel keuze .Kundig personeel.goede parkeergelegenheid.overzichtelijke winkel

hub 21-03-2019

werd zowel bij de afdeling Telefonie als daarna bij de powerdesk snel ,vakkundig en vriendelijk geholpen bij mijn aankoop,wat voor mij als leek wel nodig was.

Patrick 21-03-2019

Goede, snelle en zeer vriendelijke service. de HD van m'n laptop was ge-crasht en men heeft me snell kunnen helpen! Nieuwe HD er in, installatie voltooid en klaar is Kees :-)

Patrick 21-03-2019

Goede, snelle en zeer vriendelijke service. de HD van m'n laptop was ge-crasht en men heft me snell kunnen helpen!

Marianne131960 21-03-2019

Mooie grote winkel, alles overzichtelijk. Vriendelijk personeel, die goede adviezen gaf en behulpzaam zijn. Ze konden mij ook duidelijk uitleggen over het gebruik van het product en de verschillen tussen het product wat ik gekocht heb en een vergelijkbaar product. Ben echt als een tevreden klant naar huis gegaan.

Andre van den Broek 21-03-2019

Je wordt heel goed geholpen en als je niet weet waar je het zoeken moet is men zo klantvriendelijk dat men zelfs meeloopt naar het artikel dat je wil kopen

Ben van Heusden 21-03-2019

Ik werd door Timo, de verkoper bij de mobiele balie perfect geholpen bij het uitzoeken van een mobiel toestel en een bijbehorend abonnement. Ik ben uiteindelijk voor de S10 Plus gegaan omdat ik die mede door zijn uitleg de mooiste en de beste vond. Overigens wist ik niet dat een abonnement bestellen zo veel werk was. Het koste een hoop tijd om alle gegevens in te vullen. Maar mede dankzij zijn geduld is alles gelukt.

Niks anders dan lof voor hem als medewerker bij de Media Markt.

Jan Swaans 21-03-2019

Mooie zaak 👍 er is altijd wel wat bij voor ons 😊 leuk voor ons en goed voor de Media Markt.

Tessa 21-03-2019

Ik had helaas wat problemen met een printer die ik had aangeschaft bij de Media Markt in Venlo. Ik ben erg goed geholpen en na overleg heb ik zelfs een nieuwe printer mogen uitzoeken, top!

SHaesen 21-03-2019

We hadden advies nodig bij verschillende producten en zijn zeer goed geholpen, door alle medewerkers.
We zijn naar huis gegaan met 4 nieuwe aankopen.

Adri 21-03-2019

Ben er prima geholpen door bekwaam personeel bij het zoeken naar een smartphone ben er zeer tevreden over

Theyazan Al-Hamdi 20-03-2019

I apologize first for writing in English; I had great experience during my shopping. I was looking for an entertainment device for my kid, and I was not sure what to get. I was in between getting either an I-pad or Nintendo Switch, since my son was in gaming & videos on Youtube mostly. I searched for help and consultation from both the gaming and Apple sections in the store. I had the chance to learn more about the two devices, which helped in my decision. In addition, I was also looking for an Apple MacBooks this morning at the Apple section, and I was not sure what to get. An experienced & very helpful employee from the Apple section helped me out and explained very well the differences between different models, and now i finally made a decision of what to get, I thank him for his consultation and help.

In general, great service, helpful & expert personals across all sections. The only down point is that you sometimes cannot find available employees in some sections for questions and help. You have to wait for sometimes until you find someone for help. As for the checkout services, really easy and very convenient procedures.

Best