MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Pieter Dierijck 27-01-2020

Ik ben hier al vaker geweest en ben elke keer geslaagd. Ik moet wel zeggen dat ik voor mijn bezoek aan de shop al veel informatie had opgehaald van het internet over mijn beoogde aankoop samne met de revies en info op Mediamarkt.
Niettemin werd ik door een van uw medewerkers netjes te woord gestaan met de vragen die ik nog had. Deze werden c zodat ik snel de beslissing kon maken.orrect beantwoord
Gelukkig viel mijn aankoop tijdens de BTW dagen dus ik was ook nog voordelig uit ook.
Kortom een goede aankoop waar ik nog veel plezier van hoop te hebben.

Beste Pieter Dierijck,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Daarom is het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons personeel en je bezoek in onze winkel.

Richard 27-01-2020

Prettige medewerkers die hard en goed hun werk doen. Snelle levering en service.

Beste Richard,

Henk Gerringa 27-01-2020

goeie shop,Dyson stofzuiger gekocht,i.v.m.actie btw korting.Ben even naar Groningen gereden en afgehaald bij de Mediamarkt.

Beste Henk Gerringa,

Bedankt voor jouw review en dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

BL 27-01-2020

De MediaMarkt biedt goede kwaliteit voor lage prijs. Aandachtspunt: als op de website staat dat een artikel in de winkel niet in voorraad is, kan het toch gewoon op de plank liggen. Ga dus altijd naar de fysieke winkel als je iets graag wilt hebben. Ook bij speciale acties met extra klanten, zoals BTW Weg Ermee, zijn er voldoende kassa's open om snel af te kunnen rekenen.

Beste,

Bedankt voor jouw review en dat je de tijd hebt genomen om de review te plaatsen.

Ans 27-01-2020

Bij MediaMarkt Alphen aan den Rijn wordt men vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Er wordt met de klant meegedacht en men toont interesse in de klant door alle tijd te nemen. . Afgelopen jaar diverse producten gekocht en iedere keer goed geholpen. Smartbar is ook top. 👍

Beste Ans,

Bedankt voor jouw positieve review en dat je de tijd hebt genomen om de review te plaatsen.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad in ons filiaal in Alphen aan den Rijn en dat je zo tevreden bent over ons personeel.

Ben Steysiger 27-01-2020

Aanvankelijk interesse in abonnement voor Samsung A50 smartphone, maar de verkoopadviseur raadde mij een A 70 aan. Zeker geen “even geen snelle verkoop, en dan door naar de volgende”.
Betere kwaliteit, maar vanwege actie, in dezelfde prijsklasse van een A 50 model.
Afhandeling van het abonnement werd door Mona gedaan, hulde voor haar!
Ondanks de de drukte en hectiek van de middag bleef Mona rustig, gaf goede uitleg en werkte efficient.
Afspraak met de service afdeling werd door haar opgemaakt. Tot dan prima, maar helaas liep het op die afdeling faliekant mis. Hier heb ik al op een andere wijze over geklaagd.

Beste Ben Steysiger,

Bedankt voor het plaatsen van jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad om je abonnement af te sluiten. Echter, jammer om te horen dat je bij de service afdeling zo'n ervarin hebt gehad. Voor Media Markt staat de zorgeloze ervaring van de klanten centraal. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen,

Kiran Kumar Tummalapalli 27-01-2020

Very nice shop which is located exactly at the heart of Eindhoven. The staff were very helpful and have knowledge of products. Only thing could be providing free wifi for checking the product details via online or to compare the products ourselves. They almost have all the products available in online but except few.

Dear Kiran Kumar Tummalapalli,

Thank you for your Review.

We hope to see you soon again in our store or on our website.

Greetings,

Romain 27-01-2020

Klantvriendelijk, goede kennis en uitleg door het personeel over het te kopen product

Beste Romain,

'waldie 27-01-2020

Mediamarkt Cruquius is een fijne winkel
de verkoper die mij hielp is echt een aanwinst voor het bedrijf nam de tijd
ondanks dat het druk was .
echt supper geholpen

Beste Waldie,

Bedankt voor het plaatsen van jouw positieve review.

Fijn om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad in onze vestiging Cruquius. Voor Media Markt staat de zorgeloze ervaring van de klanten centraal. Daarom super leuk dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels of op de website.

Henri 27-01-2020

Mijn keus was al eigenlijk bepaald, toch werd ik uitgebreid geinformeerd over deze aankoop. Zowel de medewerker van Microsoft als die van de Mediamarkt waren zeer behulpzaam en ik kreeg nog extra uitleg om gegevens van oude laptop over te zetten naar de nieuwe.

Beste Henri,

Bedankt voor jouw positieve review en dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad en dat je zo tevreden bent.

We hopen je snel weer welkom te heten.

26-1-2020 26-01-2020

Veel keus en goede service! Ik ga regelmatig naar Ekkersrijt om te shoppen.

Beste,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review.

M.van Dongen 26-01-2020

Werden vriendelijk en prettig geholpen.
Alles werdt duidelijk uitgelegd.
Bon gelijk gemaakt zodat het ook duidelijk is voor garantie.

Beste M. van Dongen,

Cynthia 26-01-2020

Mensen die er verstand van hebben, je wordt er goed geholpen en adviseren je op de juiste manier

Beste Cynthia,

Cindy 26-01-2020

Zolang je iets in de winkel koopt gaat het redelijk goed. Gisteren een setje oortjes gekocht in Alkmaar, tientje, kan niets mis gaan. Online bestellen echter is een ander verhaal. En zeker tijdens de BTW dagen. Had een monitor besteld, wilde deze na 2 dagen ophalen in filiaal Alkmaar, ook zo aangegeven bij bestelling. Maar stond er nog steeds niet. Berichten gestuurd via Social Media. Op reacties wacht ik na 3 dagen nóg. Heb gisteren gebeld, 45 minuten in de wacht gestaan. Diegene kon me ook niet vertellen wanneer ik het op zou kunnen halen. Uiteindelijk geannuleerd. Gelukkig kon dit telefonisch. Bij concurrent besteld, mijn favo webshop, gistermiddag. En vandaag, zondag, wordt het al bezorgd. Beter! Dus iets in de winkel kopen, ok. Maar niet online bestellen.
Officiële reactie van MediaMarkt 13-03-2020

Beste Cindy,

Excuses voor het langer wachten tijdens de BTW dagen. We streven er altijd naar elke bestelling z.s.m. te bezorgen.

Mediamarkt

Jan Groenhagen 26-01-2020

Het was erg druk maar toch werd ik vriendelijk geholpen.
Er was ook voldoende keus.
Parkeren was ondanks de drukte nog mogelijk en ook nog eens grati.

Beste Jan Groenhagen,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review.

Thea van Oijen 26-01-2020

Bij aankoop van een wasdroger uitgebreide informatie en uitleg gekregen van een medewerker van Media Markt.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Beste Thea van Oijen,

Martin 26-01-2020

Zeer deskundige verkoper in mijn geval bij de afdeling camera's.
Veel uitleg over de voor en tegens van de camera waar mijn keuze op gevallen was.
Zeer tevreden over mijn aankoop, en de verkoper.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons winkelpersoneel en onze service.

Herman Stakenburg 26-01-2020

Goede service en uitstraling. Mensen zijn goed om vragen etc te beantwoorden, niets is te veel voor ze.
Geven je ook de tijd om na te denken alvorens je beslist tot aankoop, dit is toch wel prettig, er wordt niet doorgedouwd.

Beste Herman Stakenburg,

Media Markt

Tosca 26-01-2020

Prima zaak met veel keuze. Het gekochte voldoet aan de verwachting en werd super geholpen.

Beste Tosca,

Media Markt

jh strockmeijer 26-01-2020

We kwamen voor een cadeau voor mijn vrouw haar verjaardag. Ze wilde graag een nieuwe smartphone . Ik sprak een medewerker van u aan. Daarna was het een snelle afhandeling en goed uitleg , top !

Beste Jh Strockmeijer,

CFCM Sloven 26-01-2020

Vakkundig geholpen door duidelijke uitleg van de verschillen in producten. Genoeg variatie om uit te kiezen.
Geholpen door n wat oudere verkoper wat niet verkeerd is gezien zijn kennis van het product !

Beste CFM Sloven,

Guido 26-01-2020

Ik werd prettig en deskundig geholpen.
De winkelmedewerker kon mij goed de verschillen uitleggen tussen de verschillende e-readers.

Beste Guido,

Bedankt voor het delen van jouw positieve review.

Harold 26-01-2020

Zeer mooie winkel waar je bijna alles voordelig op het gebied van elektronica kan vinden voor in huis. Zeker als het ook nog eens in de aanbieding is kun je er zeker goedkoop spullen kopen.

Beste Harold,

Tonny 26-01-2020

Goed en deggelijk advies en een nette prijs. Hulp door medewerker zeer snel aanwezig op drukke zaterdag.

Beste Tonny,

R. Heida 26-01-2020

Winkel personeel had het druk met elkaar maar om uitleg te geven was heel weinig tijd
Officiële reactie van MediaMarkt 13-03-2020

Beste R. Heida,

Vervelend om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkel personeel. We streven er naar om een zo goed mogelijke service te bieden voor de klanten.

Robel