MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 396 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

Roy 26-02-2020

Mijn scherm kapot gevallen. Ga je naar de repair service en binnen 2 uur is hij weer gemaakt. Weer net een nieuwe. En nog korting op een hoes en beschermt folie. Of te wel top service

Beste Roy,

Bedankt voor jou review! Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

GJ 26-02-2020

Ik was niet positief verrast. Ik was op zoek naar een nieuw espresso-apparaat. De verkoper was helaas geen expert en vertelde eigenlijk datgeen je zelf ook kan opzoeken. Sterker nog, de verkoper las gewoon de website van Mediamarkt aan me voor.
Uiteindelijk was mijn keuze niet op voorraad. Toen ik vroeg of een ander filiaal het apparaat misschien op voorraad had, was het antwoord: ik heb geen directe lijn met het andere filiaal dus dat kan ik niet voor je navragen..... oké, doei!
Officiële reactie van MediaMarkt 25-03-2020

Bedankt voor je review.

Vervelend om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad met onze winkelpersoneel. Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Mediamarkt

Coyote 26-02-2020

Deskundig en vriendelijk personeel, goed advies gekregen. Duidelijke uitleg gehad.

Gamestudio 26-02-2020

Helaas stond er een toetsenbord op de website, die ik gekocht had, maar die toch niet meer leverbaar was. De koop werd netjes teruggedraaid. Een tip voor beste vervanging was handig geweest. Overall erg tevreden met Mediamarkt!

Beste,

Bedankt voor jouw feedback. Wij zullen dit meenemen voor de volgende keer.

wim 26-02-2020

Goed advies gekregen, meegekeken op webshop, voor en na delen van de aankoop vermeld

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Wij waarderen dit enorm.

Fay 26-02-2020

Mediamarkt is een top winkel ik kan er altijd vinden wat ik nodig heb je gaat nooit teleurgesteld naar huis

Beste Fay,

Cornelis 26-02-2020

Verkoper heeft mij zeer goed geadviseerd met mijn wensen tot aankoop dat ge pc geluidsboxen van Trust.
Thuis aangekomen gelijk aangesloten en ja hoor het verhaal van de verkoper klopt helemaal top geluid en zeer goed regelbaar naar mijn geluids wensen.
Tevens vind ik het een top winkel waar je eerst zelf even kunt rondkijken en dan medewerker aanspreken voor advies geweldig van deze winkel.

Beste Cornelis,

Bedankt voor je review. Wij proberen elke dag naar de WOW voor jou te zoeken.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad.

Margriet 26-02-2020

De Mediamarkt op Hoog Catharijne Utrecht heeft behulpzaam personeel dat meedenkt en je het voor jou goede, is zeker niet hetzelfde als het duurste, adviseert. Met kennis van zaken!!

Beste Margriet,

Bedankt voor jouw review. Altijd leuk om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te zien in onze winkels op of onze website.

Bernard 26-02-2020

Op zoek naar een nieuwe iPhone een goed en deskundig contact met de verkoper. Voor en tegens van twee modellen goed uitgelegd en uiteindelijk een goede bundel erbij. De screen protector werd door een vriendelijke helpdeskmedewerker geplaatst. Goed advies en goede service.

Beste Bernard,

Louis 26-02-2020

overzichtelijk. ruim opgezet. personeel mag nog iets meer uitleg geven en aandacht hebben maar verder vriendelijk en correct. Artikel was niet geprijsd in het schap. dat is soms lastig als er geen personeel beschikbaar is om dit na te kijken. Online factuur prima en "mijn mediamarkt" makkelijk en inzichtelijk.

Beste Louis,

Bedankt voor je review.

Wij zoeken iedere dag naar de WOW voor jou. Fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Ashley 26-02-2020

Grote winkel met heel vriendelijk personeel! Als ik een vraag had kon ik deze direct aan een kundige medewerker stellen.
Kortom hele fijne ervaring

Beste Ashley,

Jens 26-02-2020

Wat een waardeloze winkel is het toch, eerst ellenlang wachten op een verkoper terwijl er enkele gewoon rondlopen en niks doen, vervolgens blijkt de gekozen tv niet in het schap te staan. Geeft niet de website zegt dat hij op voorraad is, verkoper komt (na weer een hele poos} terug, nee hij is er niet meer..... Daarna geen enkele poging om iets te regelen of te doen onder het mom van privacy...... Jammer Mediamarkt, inmiddels besteld bij de concurrent voor dezelfde prijs.

Beste Jens,

Jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad in een van onze vestigingen.

Ik zou graag je feedback verder willen oppakken met je, zodat wij onze service kunnen verbeteren in de toekomst. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via de volgende link:

Toon Brands 26-02-2020

Ik kocht een luchtbevochtiger. Daarbij kreeg ik voor mijn situatie een uitstekend advies van een verkoopster.
Ze luisterde heel goed naar mijn argumenten. Echt goed.

Beste Toon,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons personeel en onze service. Altijd leuk om te horen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer welkom te heten.

HenkSpa 25-02-2020

Mede n.a.v. minder goede ervaringen met on-line bestellen, geef ik de voorkeur aan een fysieke winkel. Daar kun je zien en voelen wat je koopt. Bij Mediamarkt in Apeldoorn is de weg in de winkel snel te vinden. Het assortiment is enorm. Het afrekenen ging vlot en vriendelijk. De retourvoorwaarden zijn prima.

Beste Henk,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons winkelpersoneel. Wij zoeken iedere dag naar de WOW voor jou. Leuk om te horen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te zien in onze winkels of op onze website.

BBO 25-02-2020

De vestiging (Ekkersrijt in Eindhoven) van de Media Markt waar ik mijn Samsung Watch gekocht heb, is zeer omvangrijk maar blijft overzichtelijk. De medewerker die mij te woord heeft gestaan, heeft mij goed geïnformeerd waardoor ik de juiste keuze heb kunnen maken. Dit in tegenstelling tot andere winkels waar ik ook geïnformeerd heb naar de mogelijkheden die een Smartwatch voor mij kan bieden. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Beste BBO,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad.

Dewi 25-02-2020

We hebben door niet goed te kijken het foute artikel gepakt en afgerekend (€70 duurder dan het artikel die we eigenlijk wilden). Nadat we hier achter kwamen zijn we naar de klanten service gegaan die ons heel netjes en snel hielpen. We hebben het resterende geld terug gekregen en het goede artikel met de goede prijs mee gekregen.

Beste Dewi,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons personeel en de service.

We zien je graag terug in onze winkels of op onze website.

Tom 25-02-2020

Ze nemen alle tijd voor je en je kunt alles uitproberen verder laten ze je verschillende geluiden horen

Beste Tom,

Patrick 25-02-2020

Komen afspraken van prijzen niet na die je persoonlijk krijgt op de Messenger van mediamarkt.
Bewijs genoeg maar de klantenservice wimpelt het af met een eenvoudig mailtje........

Beste Patrick,

Vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt met onze klantenservice.

Anoniem 25-02-2020

Ik had vijf producten besteld er waren 3 van de producten niet op voorraad. Ze melden het niet en heb het nu een week later nog steeds niet ontvangen.

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Vervelend om te horen dat je na 1 week de producten nog niet hebt ontvangen.

Wij hopen dat wij het probleem hebben opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Petra 25-02-2020

Ik werd heel snel en goed geholpen.
Het is een mega grote winkel, waar je alles kan vinden voor Electronica.

Beste Petra,

Caroline 25-02-2020

Je wordt snel en klantvriendelijk geholpen! Tijdens een serieus gesprek over het product wordt er tot koop overgaan! Tot nu toe is er geen enkele klacht over het aangekochte product!

Beste Caroline,

Bedankt voor je review.

Leuk om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met ons personeel. We proberen altijd opzoek te gaan naar de WOW voor jou. Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Jdencher 25-02-2020

Goede begeleiding en advies, ruime keuze in artikelen en dichtbij woon adres.

Beste JDencher,

Ralph Buitelaar 25-02-2020

ik kwam binnen op maandag ochtend toen de winkel net open was. ik liep direct naar de afdeling toe waar ik moest zijn en werd onderweg door paar medewerkers begroet met "goedemorgen" wat best fijn was. bij de product die ik wou kopen kon ik het product niet vinden en een medewerker vroeg mij of hij me kon helpen en wees me naar het juiste product. bij de kassa werd ik ook snel en vriendelijk geholpen waardoor ik ook snel weer naar huis kon.

Beste Ralph,

Bedankt voor je positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad met ons winkelpersoneel.

We hopen je snel weer te zien in onze winkels of op onze website.

Richie 24-02-2020

5 producten besteld waarvan 4, geleverd. Meer dan 30x met de klantenservice gebeld en ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik heb 3 dozen ontvangen en getekend waar er dus geen camera bij zat van 500 euro. Ze hebben toen een onderzoek gestart bij Postnl wat nergens op slaat, omdat ik de gewichten heb gecontroleerd en de camera kan er nooit bij zitten. Dus Postnl kan überhaupt niks zijn kwijt geraakt. Ze hebben de camera nooit aan Postnl gegeven voor levering. Klachten kunnen alleen via de email wat echt schandalig is. Niemand snapt het probleem of ze willen het niet snappen.

Weet waar je aan begint als je bij dit bedrijf besteld want de klantenservice is echt slecht. Ze kunnen je naar niemand doorverwijzen en alleen je verhaal aanhoren.

Beste Richie,

Jammer om te horen dat het niet goed is gegaan met de bezorging van de camera.

Toch bedanken wij jou voor de feedback. Dit helpt ons met het verbeteren van onze service in de toekomst.

richie 17-03-2020

Dit probleem is nog steeds niet opgelost. Klantenservice geeft aan ga naar geschillencommisie en geschillencommisie geeft aan wij kunnen je niet helpen omdat de bestelling zakelijk is afgenomen.

Opnemen met de klantenservice is nutteloos:

Beste Richie,

Ik zie in de brief dat de geschillencommissie heeft aangegeven jouw klacht niet in behandeling te kunnen nemen omdat het volgens hun gaat om een zakelijke aanschaf.

Jouw bestelling betreft een particuliere aankoop waarbij je zelf hebt gekozen om jouw bedrijfsnaam erbij te vermelden.

Ik vind het erg jammer dat de geschillencommissie aangeeft jou niet te kunnen helpen. Helaas kunnen wij in deze ook niet iets voor je betekenen zoals eerder aangegeven is.

Mijn excuses voor het ongemak.

Priscilla

MediaMarkt klantenservice

Ik kan nu letterlijk niks meer

Cora verheugd 24-02-2020

Alles top vriendelijk personeel bijna eng ik kom uitvoeren jaren 60 noten was het heel normaal. Ik was blij verrast

Beste Cora,