MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Marco 10-02-2020

Deze winkel heeft altijd genoeg producten op voorraad en de mensen die er werken hebben goede kennis van de producten.

Beste Marco,

Bedankt voor je review en dat je de tijd hebt genomen om de review te plaatsen.

Ronald 10-02-2020

We waren op zoek naar een nieuwe receiver voor onze home cinema set c.q. muziekinstallatie. Verkoper xxxx heeft ons op een vlotte maar vooral deskundige wijze geholpen bij het definitief maken van onze keuze! Mediamarkt Breda.

Beste Ronald,

Van Dinter 10-02-2020

Goede service
Correcte benadering
Best deskundig personeel
Mooie artikelen groot scala artikelen

Beste Van Dinter,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Wiel 10-02-2020

Overzichtelijk en goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Beste Wiel,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Jean-Paul 10-02-2020

Na op de website van Mediamarkt een weloverwogen keuze gemaakt te hebben tussen verschillende iPad modellen, die aan mijn voorwaarden moesten voldoen, zoals veel geheugen (256 Gb) en de mogelijkheid om met een nog aan te schaffen Apple pencil leuke apps te gaan gebruiken, bleek het gekozen model op voorraad te zijn bij de locatie Groningen Sontplein. Nog snel naar de winkel gereden en een kwartier voor sluitingstijd kwam ik de winkel binnen en werd keurig geholpen door een medewerker en geadviseerd over de iPad en de Apple pencil die ik wilde aanschaffen. Ik kreeg niet het gevoel dat ze me een extra duurder model aan wilden smeren, of iets dergelijks. Terwijl de winkel aan het sluiten was wilde ik ook nog een bijpassende smart cover uitzoeken en kreeg ik nuttig advies op een geduldige manier over een Apple keyboard die tevens als cover gebruikt kon worden. Met een goed gevoel heb ik de set producten aangeschaft en ben zeer tevreden de winkel uitgegaan.

Beste Jean-Paul,

Bedankt voor jouw review.

Super fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad in ons filiaal in Groningen.

Jacques 09-02-2020

Overzichtelijke winkel, goede aanbiedingen. Qua medewerkers is erg afhankelijk van wie je tegenover je hebt staan. Niet kwa bereidwillendheid maar kwa kennis en advies. (Loopt uit van het voorlezenden van de bordjes naast de producten tot uitgebreide kennis waardoor een goede keus/afweging gemaakt kan worden). Prijsdalingen van concurrenten worden doorgevoerd.

Beste Jacques,

mj 09-02-2020

lage prijs en genoeg medewerkers die je kan aanspreken ruim assortiment en ook in de buurt

Oerjas 09-02-2020

Zaterdag in Leeuwarden voor mijn zoon een telefoon gekocht. Verschil in kleur bleek 120 euro te schelen. Werd niet over geïnformeerd. Vervolgen verkocht de verkoper de laatste witte " met schermprotector" liet de keus niet aan ons dus 15 euro extra. Na afgerekend te hebben bleek de protector er niet op te zitten. Bij terugkomst bleek het om een beschadigde telefoon te gaan die was ingeleverd. Kon geen andere krijgen. Wel bestellen en twee dagen later weer ophalen. Geld terug duurt twee werkdagen. Kortom een grote teleurstelling. Uiteindelijk de telefoon ergens online gekocht
Officiële reactie van MediaMarkt 17-03-2020

Beste,

Jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad in onze vestiging van Leeuwarden. Toch bedanken wij jou voor de feedback, waarmee wij onze service kunnen verbeteren.

Wij hopen dat wij het probleem hebben opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Harold hovestad 09-02-2020

Goed uitgelegd door de medewerkers is een 10 waart
En kwaliteit van de product

Beste Harold,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Hennie 09-02-2020

Sinds onze verhuizing naar Duiven al herhaalde malen hier naar MediaMarkt geweest. Wat een verademing ten opzichte van MM in Utrecht. Al is het nog zo druk , altijd vriendelijke medewerkers, nemen echt de tijd voor je, ook al ben je een echte digibeet, net zo lang tot je het snapt. En zelf niet weten: dan geen afschepen maar doorverwijzen naar een collega, met zijn naam.
En ja, dan ga je volgende keer weer. :-)
Officiële reactie van MediaMarkt 24-03-2020

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de Media Markt Duiven.

S. uit Zwolle 09-02-2020

Ik heb mijn product bij de Mediamarkt in Zwolle aangekocht. Dit was een prettige ervaring en ik ben door de medewerkers zeer goed en vriendelijk geholpen.

Esther 08-02-2020

Verkoper heeft verschillende tv,s laten zien en horen en duidelijk uitgelegd wat de voor en tegens waren van diverse merken

Beste Esther,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review.

Henk 08-02-2020

Goede service staan altijd klaar voor je om raad te geven oplossing te vinden goede smart bar Word met je mee gedacht naar en in oplossingen

Beste Henk,

Bedankt voor je positieve review.

Lidy 08-02-2020

Vriendelijk personeel. Geholpen door een aardige jongeman. Die helaas niet van alles op de hoogte was. Ik moest, voor een een nieuwe mobiele pre-paid tel. een nanochip (Vodafone) was eerst niet duidelijk of dit bij de mediamarkt kon. Terwijl er een Ziggo-stand was! Dit was niet mogelijk en ik moest naar een Vodafone winkel. Opmerking van de verkoper "wij verkopen alleen de toestellen" overigens wel vriendelijk! Leuke bijkomstigheid, ik was 1 week eerder jarig geweest dat stond op mijn mediakaart daardoor kreeg ik automatisch €5.00 korting.

Beste Lidy,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent onze service. Echter, jammer om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkel personeel. We proberen iedere dag te zoeken naar de WOW voor jou. Daarom nemen we jouw feedback mee als tip.

Annelies 08-02-2020

Super veel keuze, vriendelijk personeel,
en deskundige uitleg van product wat je zoek, Mediamarkt is voor mij top!!!

Beste Annelies,

Super bedankt voor jouw review.

Michel 08-02-2020

Verkoper was correct en we werden netjes geholpen maar had wel een beetje twijfels over deskundigheid van de verkoper.
Legde wat twijfelachtig uit over de werking van het product en de voor en nadelen van het product.
Officiële reactie van MediaMarkt 25-03-2020

Beste Michel,

Bedankt voor jouw review.

Jammer om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkelpersoneel. Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Daarom nemen wij jouw feedback zeker mee als tip voor de volgende keer.

Oosterhuis 08-02-2020

Geweldig geholpen door een medewerker van MediaMarkt Hengelo (ov). Hij nam alle tijd voor ons.
Officiële reactie van MediaMarkt 09-04-2020

Beste,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw review achter te laten van onze vestiging in Hengelo.

Ronald 08-02-2020

Kwam voor een Apple iPad. Bij de apple afdeling waren geen mensen van mediamarkt. Op andere afdeling hadden medewerkers niets te doen. Bij de kassa aangekomen was 1 kassa open op een vrijdagavond. Terwijl aan de andere kant 3 balies open waren voor retourproducten. Misschien was ik er net op de verkeerde tijd maar dit was mediamarkt onwaardig
Officiële reactie van MediaMarkt 19-03-2020

Beste Ronald,

Bedankt voor je feedback.

Jammer om te lezen dat je deze ervaring in de winkel hebt gehad.

We streven er naar om zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Wij nemen jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Henny Balduk 08-02-2020

In alle opzichten Top en transparant! en veel keus. Zeker een aanrader voor iedereen!

Beste Henny,

Jan 08-02-2020

Media markt heeft slechte service 5 maal terug gewees vor klacht werd iedere keer terug gestuurd maa r van alles proberen
Na 5 maal terug zijn geweest werd het apparaat toch teruggestuurd dan krijg je te horen het valt buiten garantie en er werdeen prijsopgave van 180 euro gemaakt een koffie apparaat van philips .van 400 euro .er is geen enkele tegenmoedkoming van de media markt terwijl we binnen garantie tijd zijn terug geweest. We moeten het afschrijven en maar een nieuw kopen.?????????????????? Maar niet meer bij de mediamarkt. Ik vind dat een slechte service en onkundig personeel aan de service bali
Officiële reactie van MediaMarkt 17-03-2020

Beste Jan,

Bedankt voor jouw feedback. Hiermee kunnen we onze service verbeteren in de toekomst.

Wij hopen dat wij het probleem hebben kunnen oplossen. Zo niet, vraag ik je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat er al is gebeurd en of wij dit eventueel nog kunnen oplossen. Dit kan via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Cees 08-02-2020

Vond het altijd wel een prima winkel maar het is heel erg jammer dat het personeel niet naar je wil luisteren en geen nee aanneem. Er word met volle macht geprobeerd om jou een energie contract aan te smeren die je helemaal niet wil en al heb je tien keer nee gezegd dan nog proberen zij het weer onder het motto dan je niet goed wijs bent om een korting te weigeren. Ben je eindelijk klaar met de verkoper en loop je naar de kassa, word je weer lastig gevallen door rond lopend personeel die maar één taak hebben en dat is jou dat stomme energie contract aan te smeren. Zwaar irritant en het is niet voor het eerst. Zolang Mediamarkt daar niet in wil veranderen ga ik naar de concurrent. Daar naast is het ook nog een zootje in de schappen waardoor je mis of verkeerd grijp (in Rijswijk).
Officiële reactie van MediaMarkt 19-03-2020

Beste Cees,

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Jammer om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkelpersoneel. Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Jan Deckwitz 08-02-2020

Toch wat gaooties.
Meer grootere aparte afdelingen.
Acoestiek niet goed ,kan beter in Alkmaar

Beste Jan,

Bedankt voor het geven van jouw feedback. Jij helpt ons om onze service te verbeteren.

Daan Welvaarts 08-02-2020

Mediamarkt heeft een breed assortiment met verschillende merken wat erg fijn is met kiezen. We zijn erg goed geholpen door een medewerker en hebben hierdoor redelijk snel de juiste tv kunnen kopen. Thuis zijn we erg tevreden met het product, het voldoet aan al o ze eisen!

Beste Daan,

Bedankt voor je review. We zoeken iedere dag naar de WOW voor jou. Altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service, ons assortiment en personeel.

We hopen je snel weer welkom te heten.

Charles 07-02-2020

Wij hadden een artikel gekocht ( muurbeugel voor TV) welke bij thuiskomst niet overeen kwam met onze verwachtingen, maar bij Media-Markt maken ze er geen probleem van om het artikel retour te nemen !! Een fijne regeling voor de consument ! Ook het personeel in diverse zaken van dit bedrijf heeft de "goede uitstraling" en klantvriendelijkheid !
Daarom kan ik deze winkel sterk aanbevelen !

Beste Charles,

Bedankt voor je review en dat je de tijd hebt genomen om de review te plaatsen.

Voor Media Markt staat de zorgeloze ervaring van de klant centraal. Daarom is het fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad.

We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels of op de website.

Lauran van Gorp 07-02-2020

Prima informatie gekregen van de man in de winkel die er ook verstand van had,en goede uitleg over de dyson V11 stofzuiger,

Beste Lauran,

Bedankt voor je positieve review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service en ons personeel.

We zien je graag terug in een van ons filialen of op onze website.