MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

RickK 05-04-2020

Geen levering van bestelling op beloofde dag. Geen bericht over verloop van de bestelling. Moeilijk om contact te krijgen met de klantenservice en wanneer dit lukt een zeer onbevredigende communicatie, afstandelijk en niet oplossing gericht. Al met al een slechte klantervaring

Beste Rick,

Bedankt voor jouw feedback, je feedback helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Wij hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, wil ik je vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Rdz 05-04-2020

Ruime keuze aan artikelen het personeel is zeer behulpzaam en je wordt snel geholpen en ze komen ook met goeie suggesties als je een product koopt

Beste,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en personeel.

Wij hopen je weer te mogen verwelkomen.

Shai 05-04-2020

Ik vind het een goede winkel met uitstekende service en vriendelijke medewerkers

Beste Shai,

Jo Weijers 05-04-2020

Goede service, ik werd door het personeel op een zeer goede manier geholpen, ondanks corona.

Beste Jo,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons winkelpersoneel en onze service.

Wij hopen je snel weer te zien in onze vestigingen of op onze website.

Calin Dragos 05-04-2020

I really liked the well organized shop. I was pleasantly surprised by the kindness of the employees, if I choose to buy an electronic or home appliance I choose with confidence the mediamarkt.
The products are quality and you can always find what you want.
The best part is that you always find attractive offers.
I bought every time a quality product.
Excellent communication with shop representatives to the technical details of the product!
Recommended!

Dear Calin,

Thank you for your positive review. We search every day
to the WOW for you. Nice to read that this is appreciated.
Nice to hear that you are so satisfied with our store staff and our service.

We look forward to seeing you again in our branches or on our website.

Greetings,

Media Markt

EricDuc748 04-04-2020

Tijdens de “Corona crisis” zijn we, wel op 1,5 mtr afstand natuurlijk, goed geholpen en geadviseerd door de medewerker van MM. Zoals altijd waren de prijzen ok en de winkelvoorraad ruim voldoende.

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons winkelpersoneel ondanks de "Corona crisis".

James 04-04-2020

Genoeg ruimte om te winkelen. Beperkt aantal klanten binnen ivm coronavirus. Snel en vakkundig geholpen met aankoop Apple Watch.

Beste James,

Bedankt voor jouw positieve review. Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

We hopen je snel weer te zien in een van onze vestigingen of op onze website.

Dylan Tamerius 04-04-2020

Een hele goede constanten service en personeel die ook in de Corona tijden goed handelt. Jammer alleen dat ze zeggen laagste prijs garantie maar niet concurreren met lage prijzen die andere bedrijven hebben en ook in Nederland leveren/aanbieden.

Beste Dylan.

Bedankt voor je review. Wij zoeken iedere dag naar de WOW voor jou. Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Juan 04-04-2020

Goede overzichtelijke winkel, nu in de corona tijd staat er een medewerker die iedereen erop aanspreekt over de afstand ed. Net een artikel opgehaald die ik online had besteld, lag na bericht 15 minuten klaar om afgehaald te worden. Je hoeft in deze tijden niet de gehele winkel in, kan hem zo afhalen bij de balie. Top geregeld, ingang is gescheiden van de uitgang, super.

Beste Juan,

Bedankt voor je positieve review. Ondanks deze tijd zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in een van onze winkels of op onze website.

Nagel 04-04-2020

Dé winkel voor mensen die graag kijken met de handjes. Je kan alles voelen , vergelijken en proberen en nog gelijk meenemen ook.

Beste Nagel,

Bedankt voor jouw positieve review.

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

ellen 04-04-2020

Uitstekende hulp.
Zelfs in deze tijdwaarbij alles toch een beetje vreemd aanvoelt geven de medewerkers je dezelfde hulp en vertrouwen als altijd

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat ondanks deze tijd, je tevreden bent over ons winkelpersoneel.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen of op onze website.

zaim victor ionel 04-04-2020

verry good shop, good products and verry profesional people!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dear Zaim,

Thank you for your positive review.

We hope to see you again in one of our stores.

Greetings,

Media Markt

Jelmer 04-04-2020

Goede winkel, houd zich netjes aan de regels. Ruime parkeer plekken. Veel op voorraad

Beste Jelmer,

Bedankt voor je positieve review.

Jelmer 04-04-2020

Herrie valt mee, heerlijke koffie makkelijk te installeren met het filmpje van Philips

Beste Jelmer,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je product.

Jos 04-04-2020

Op de website staat voor 24:00 uur besteld volgende dag geleverd.
Hier moet je niet vanuit gaan. In mijn geval niet waargemaakt.
Vrijdag rond 18:00 uur besteld. Zou zaterdag voor 17:00 uur geleverd worden. Middag veranderd naar maandag middag.
Ga niet meer bestellen bij Mediamarkt. Terug naar Coolblue die levert ook op zondag

Beste Jos,

Bedankt voor jouw feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Excuses voor het langer wachten op je bestelling. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Wij nemen jouw feedback zeker mee als tip.

Wij hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Michiel van Straten 04-04-2020

Ruim opgezet en makkelijk/gratis parkeren voor de deur.
Vriendelijke en snelle service in de winkel. Goede aanbiedingen op diverse
producten. Levering was snel en op tijd. Geen beschadigingen aan de dozen.

Beste Michiel,

Bedankt voor jouw positieve review. Wij zoeken iedere dag naar de WOW voor jou. Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Abraham 04-04-2020

Goede service .niet te duur. Ik geef ze een 9 omdat ik er na 4 maanden nog steeds blij ben met mijn producten

Beste Abraham,

Maaike 04-04-2020

Goed geholpen en meegedacht. Daardoor prettig bezoek gehad en met de juiste dingen naar huis gegaan.

Beste Maaike,

Loes 03-04-2020

Nieuwe steelstofzuiger besteld en binnen 2 uur lag hij al klaar in de winkel. Door Middel van alle reviews en specificaties de stofzuiger gekozen die het beste bij mij past. Allemaal online omdat ik nu liever niet te lang in de winkel ben. Na bestellen wel zelf op gaan halen, dus binnen no time de stofzuiger in huis! Top!

Beste Loes,

Bedankt voor jouw review.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze vestigingen.

Tim 03-04-2020

Haal hier altijd mijn spullen vooral veel telefoons altijd top service en heel vriendelijk all jaren vaste klant
Officiële reactie van MediaMarkt 07-04-2020

Hi Matthijs,

Bedakt voor je enthousiaste review. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Graag tot een volgende keer !

Christ 03-04-2020

Meestal zijn er in dit soort grote winkels alleen personeel, wat er is om te verkopen.
Wij waren op zoek naar een TV.
Door enkele gerichte vragen van de verkoper zijn we snel tot een keuze gekomen.
Ondanks het feit dat we snel onze keuze konden maken kregen we toch veel onbekende, maar wel ter zake doende informatie.
Ik was mijn verjaardagsvoucher vergeten, deze werd toch verrekend.
Een compliment ook voor de verkoper.
Om kort te zijn: Ik ben zeer tevreden.

Christ Scheepens

Beste Christ,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons winkelpersoneel.

Michael 03-04-2020

Mediamarkt drachten altijd top. Personeel altijd beleeft en helpen je goed en snel. Niks op aan te merken

Beste Michael,

Bedankt voor je review.

Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons personeel.

Jeroen 03-04-2020

Ik kies voor Media Markt The Wall in Utrecht. Dit omdat dit het landelijk gelegen ligt. Je kunt er ook nog eens gratis parkeren. Het assortiment is erg uitgebreid. De medewerkers zijn je altijd bereid je te helpen. Ik beveel deze winkel dus aan.

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Wij hopen je snel weer te zien in onze winkels of op onze website.

NaomiC 03-04-2020

Heb een fijne speaker gekocht op advies van Ray. Leuke ervaring, gezellige verkoper en professioneel advies. Toch fijn om gezellig contact te hebben in een tijd waar mensen een beetje bang zijn van elkaar :)

Beste NaomiC,

Bedankt voor jouw review. Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Leuk om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt en zeer fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons personeel.

Kincky 03-04-2020

Had per mail een Motorola Android gekocht nadat ik jaren verslaafd was aan een Samsung Galaxy J. Dit laatste model werd niet meer geleverd dus voor een lagere prijs dan de Samsung Galaxy (A), de Motorola dan maar. Lijkt goed toestel maar is géén Samsung; problemen met installeren van e-mail adressen etc, tot ik besloot om 'm in te ruilen in een Mediawinkel, voor een Samsung Galaxy A. Werd super goed - met 1,5 m afstand!!! - geholpen en kon de Motorola inruilen voor de Samsung. Wat ben ik blij ermee!! En de goed service van de Mediamedewerkster hielp daar aan mee!

Beste Kincky,

Bedankt voor jouw positieve review. Wij zoeken iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service.