MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Trudy Groen-Vallinga 16-05-2020

De medewerkster legde ons heel erg duidelijk uit hoe we dit artikel moesten gebruiken. Ook liet ze duidelijk zien wat de mogelijkheden ervan waren. Daarnaast liet ze de bepaalde dingen horen zodat we een goede indruk kregen wat we gekocht hebben. Ook degene die bij ons de speciale deurbelinstallatie komt installeren heeft ze benaderd. Daarna ging ze met ons nog naar de stand waar we onze stroom/energie konden laten uit rekenen. Ook daar werden we heel goed geholpen. Al met al zijn we zeer tevreden.

Beste Trudy Groen-Vallinga,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad en dat je zo tevreden bent over onze service.

Hans Bloemen 16-05-2020

Veel en veelzijdige keuze. Zeer behulpzaam en deskundig personeel personeel. Herkende direkt het kabeltje dat ik als voorbeeld had meegenomen. Dat bespaarde bij een lange zoektocht!

Beste Hans Bloemen,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve review te plaatsen.

Herman 15-05-2020

Voor mij lekker makkelijk op de terugweg van Enschede naar huis om in Hengelo bij Mediamarkt even een nieuwe telefoon te halen.
Goede info en vakbekwame mensen.
Telefoon ( oppo 9 ) ook top trouwens.

Beste Herman,

Frank kok 15-05-2020

De dame van de foto afdeling heeft mij geholpen met het uitzoeken. Nu kan ik mijn foto’s perfect afdrukken

Beste Frank Kok,

Vito 15-05-2020

Spiegelreflexcamera en bijbehorende lens gekocht in de winkel in Den Haag. De eerste medewerker wilde niet heel gedetailleerd uitleggen over de camera’s, toen ik later iemand anders aansprak ben ik uitstekend geholpen. Alles is nu duidelijk

Beste Vito,

Jan Peters 15-05-2020

Personeel zeer hulpvaardig bij aankoop product en ook bij oplossen van ons iPhone probleem.

Beste Jan Peters,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve review te plaatsen.

Eric Heijmans 15-05-2020

Ik ging naar MediMarkt om advies voor een nieuwe televisie. Na het beetje rondspeuren vroeg ik aan een medewerker of hij mij wilde helpen. Zoals verwacht wilde hij mij wel helpen. Na het uitlegen van wat ik wilde en de prijs die ik er voor over had adviseerde hij mij volgens hem de beste keuze. Ik was zeer overtuigd en heb die tv meegenomen. De medewerker was super vriendelijk en heeft me heel goed geholpen.

Beste Eric Heijmans,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met ons winkelpersoneel en dat je zo tevreden bent over onze service.

We hopen je snel weer welkom te mogen heten.

Brian 15-05-2020

De garantie is goed als het toestel kapot is word die snel gemaakt. Ook word je goed op de hoogte gehouden waar het toestel zich bevind.

Beste Brian,

We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

Ossie 15-05-2020

Had vanwege het thuiswerken een goede wifi dekking nodig. Na mezelf online te hebben geïnformeerd toevallig langs MediaMarkt gegaan en toevallig was het model wat ik wilde hebben op voorraad en nog eens een keer in de aanbieding. Top. Gelijk meegenomen.

Beste Ossie,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad en dat je tevreden bent. Succes met het thuiswerken.

Stan 15-05-2020

Ik was toevallig weer in de buurt, maar hier word ik altijd heel netjes en vakkundig geholpen. Personeel vraagt of je het kunt vinden. Ook in de corona crisis hebben ze alles netjes voor elkaar en helpen zij je op een verantwoorde manier.

Beste Stan,

Bedankt voor het delen van jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad en dat je ondanks de corona-maatregelingen tevreden bent.

We hopen je snel weer welkom te mogen heten.

Danny 15-05-2020

Deze winkel heeft groot assortiment van diverse produkten en op die manier kun je kijken en makkelijk vergelijken en je kunt ook op je gemak kijken.
Ook zijn er nog DVD's, cd's en lp's te verkrijgen.

Beste Danny,

Mau 15-05-2020

Snel gevonden wat ik zocht (een elektrische tandborstel) uit het ruime aanbod en voorrad. Informatie was duidelijk maar indien nodig is er voldoende personeel in de winkel.

Beste Mau,

We willen je bedanken voor het plaatsen van jouw positieve review.

Peter 15-05-2020

Ondanks de beperkingen door de Corona crisis werd ik uitstekend geholpen.
1.5 meter afstand werd prima door het personeel gecoordineerd

Beste Peter,

Bedankt voor je review.

Fijn om te horen dat je ondanks de corona-maatregelingen tevreden bent.

joop 15-05-2020

nette en goede behandeling en prima service van de medewerker bracht het product tot in de auto

Beste Joop,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en ons winkelpersoneel.

We hopen je snel weer te mogen ontvangen.

Margie van Beekom 15-05-2020

wij hebben deze shop gekozen omdat het makkelijk te bereiken is met de auto.
we hebben duidelijke uitleg gekregen over welke laptop we het beste konden kopen.
medewerker heeft nog voor gesteld om het pakket te kopen dit bevatte een kaart voor office, een draadloze muis en een virus beschermer.
omdat ik al een virus beschermer heb hebben we niet voor dit pakket hebben gekozen. de verkoper gaf mij gelijk. had wel geadviseerd om een onbeperkt office pakket te nemen van €149. daarna een muis uit gezocht.
voor €29 werd de laptop start klaar gemaakt. zelf het office programma werd erop gezet. de medewerker nam zijn tijd om het een en ander uit te leggen. en aan het einde vroeg hij of alles duidelijk was uit gelegd en of we nog vragen hadden.
wij waren zeer content zoals hij alles gedaan heeft.

Beste Margie van Beekom,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

Zeer fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons winkelpersoneel en onze service. Voor MediaMarkt staan de zorgeloze ervaring van de klanten centraal. Fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Succes met je laptop.

Annie Visser 14-05-2020

Vriendelijk En met veel verstand van zaken geholpen om een goede keuze te maken tussen alle merken luidsprekers

Beste Annie,

We willen je bedanken voor het plaatsen van jouw positieve review.

Hans 14-05-2020

Vriendelijke service als je vraagt gelijk naar de juiste artikel. Wij keurig op afstand

Beste Hans,

Andreas keller 14-05-2020

Vriendelijk behulpzaam, duidelijke uitleg over alle smartphones, na de aankoop ook alles overgezet op de nieuwe handy

Beste Andreas,

Bedankt voor je positieve review.

Maf970 14-05-2020

Ik was op zoek naar een camera statief. Op de website van de MediaMarkt vond ik een goede, maar eenmaal in de winkel was hij toch te klein voor wat ik ermee wilde doen. De medewerker heeft mij uitstekend geholpen met mijn twee alternatieve keuzes en nu heb ik een nieuw fijn statief voor een goede prijs. Ik heb daarnaast ook voor de Media Markt gekozen omdat ik het statief morgen nodig heb en bij bijvoorbeeld CoolBlue kun je het niet ophalen in de winkel.

Beste Maf,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en dat je zo'n ervaring hebt gehad.

Jannick 14-05-2020

Met het zoeken naar een nieuwe tv en geluidssysteem ben ik goed geholpen door medewerker. Hij heeft goed advies gegeven en ben ik met een goed gevoel een nieuwe tv en een home cinema set de deur uit gelopen.

Beste Jannick,

Evelien 14-05-2020

Goede uitleg van mijn product. Online vind ik een voordeel dat je kan zien waar je gekozen product op voorraad is

Beste Evelien,

We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

M.A.J.G. Woerde 14-05-2020

Personeel is altijd bereid om te helpen . Zijn goed geïnformeerd over de artikelen en geven een duidelijke uitleg. Prijs en kwaliteit verhouding is goed.

Beste M.A.J.G. Woerde,

Jos Janssens 14-05-2020

Ik mag zelf kiezen/uitzoeken, alleen met het deskundige advies van een verkoper.

Beste Jos Janssens,

Miranda 14-05-2020

Vriendelijk en vakkundig personeel. En mocht persoon het antwoord op de vraag niet weten wordt er overleg gepleegd met andere collega zodat je tevreden en met glimlach de winkel uit gaat

Beste Miranda,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Peter Schiffelers 14-05-2020

Goede service, en goede kennis van zaken. Verder is vriendelijkheid alom aanwezig
Officiële reactie van MediaMarkt 14-05-2020

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven.

MediaMarkt.

Officiële reactie van MediaMarkt 14-05-2020