MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Malou 02-11-2019

Plezierige winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Groot assortiment en producten zijn altijd op voorraad.
Alleen de prijzen voor de cartridges zijn aan de hoge kant, meer aanbiedingen zou leuk zijn.

Marcel 02-11-2019

Na even wachten (druk in de winkel) nam de verkoper rustig de tijd om vragen te beantwoorden en ben ik tevreden weg gegaan.

Y 01-11-2019

Ik word altijd zonder problemen geholpen, Hoe vaak ik ook terug kom met een product. Net als mijn oordoppen die te snel stuk gingen, heb ik mogen omruilen zonder problemen. Of mijn telefoon die ik bij jullie gekocht had, ik kon niet meer gebeld worden of zelf bellen. En de medewerker had mij geholpen tot we erachter kwamen dat het aan de provider lag en helemaal niet aan de telefoon. Soms word ik van de ene medewerker naar de andere medewerker gestuurd (omdat niet iedereen alles weet) maar dat is niet erg, want uiteindelijk word ik geholpen met mijn vraag of het product waar ik naar zocht.

Wiel theelen 01-11-2019

Werd zeer behulpzaam bijgestaan en een zéér goede uitleg over het te kopen product. dit is een aanrader.

G. Bliek 01-11-2019

Wij wisten welk apparaat we moesten hebben wegens vervanging, de verkoper was vriendelijk en bracht het apparaat naar beneden waar wij het konden afhalen. Alles snel en zonde gedoe.

Sander 31-10-2019

Tablet + hoes besteld online. Bij ophalen lag alleen de hoes klaar... Lang moeten wachten tot ze aankwamen met de tablet. Uiteindelijk was er alleen nog maar een tablet met een screenprotector en heb ik deze maar genomen. Er kon geen korting gegeven worden op de screenprotector, helaas. De dame die mij had geholpen, was wel heel vriendelijk.

Maria E. Calderon Castro 31-10-2019

Ik heb meteen gevonden wat Ik ging zoeken. The verkoper was attent en aarddig.

Dan Reed 31-10-2019

De Mediamarkt site is goed, de shop is super, alleen een minpuntje: het personeel zou meer op moeten letten of klanten vragen hebben, je moet vaak echt zoeken naar personeel voor hulp.

Gerard 31-10-2019

Goed assortiment met behulpzame verkopers goede service en snelle levering met een betaalbare prijs.

nuri eren 31-10-2019

Kwalitatieve producten met de beste aanbiedingen ivm andere shops. Ook is personeel zeer behulpzaam en hebben kennis over het product.

Ben Wilpshof 31-10-2019

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ik door de medewerker ben geholpen. Hij was een enthousiaste persoon die op een vriendelijke en kwalitatieve wijze mij heeft geholpen. Dit soort medewerkers moet je als organisatie koesteren en nodigt je uit een volgende keer weer naar Media Markt te gaan om iets te kopen. Deskundigheid en klantvriendelijkheid zijn de issues waar het om draait.

Zie bovenstaande! 31-10-2019

Hulpvaardig en zeer beleefd. De nieuwe winkel in de Mail is goed ingericht en alles is overzichtelijk geplaatst. Chapo

stillekracht 31-10-2019

prima begleiding ,goede antwoorden op de vragen die je heb
vriendelijk personeel

Haradri 31-10-2019

Goed geholpen. Ondanks de drukte werd er alle tijd voor je genomen. Men luisterde naar je wensen en we konden samen de voor en tegens afwegen om tot een goede keuze te komen. Ook bij de smartlap ben ik goed geadviseerd engeholpen.

Haradri 31-10-2019

Ann 31-10-2019

Media markt is een winkel voor rijk en arm met andere woorden keuze zat of e nu iets duur koopt of iets betaalbaar.
en een groet assortiment een elke week geweldige aanbiedingen.

Ronald 30-10-2019

Goede en deskundige adviezen. De verkoper wist heel goed mij te informeren over het artikel

Mathijs 30-10-2019

Gewoon een slecht bedrijf. Ik heb een duur beeldscherm gekocht voor mn pc, die is kapot gegaan scherm bleef ineens op zwart en er zaten strepen door het beeld. Dit alles is binnen de garantie periode gebeurt dus ik ben naar de mediamarkt gegaan. Daar kreeg ik te horen na 2 week wachten dat ik het scherm of kapot op kon halen of dat ik een reparatie kon gaan betalen die net zo duur is als een nieuw msi scherm.

Niko Kerssens 30-10-2019

We gingen voor een e-reader en we wilden of een kobo of een pocketbook. We werden geholpen door Rick. Hij had er veel verstand van en ondersteunde onze eisen met een goed advies. We zijn zeer tevreden.

Tineke Lokerse 29-10-2019

Is voor mij altijd de beste winkel qua assortiment .Kan je altijd lekker rond neuzen en mocht je vragen hebben is er altijd wel iemand die je kan helpen .

Arjen Agema 29-10-2019

Goede uitleg,netjes behandeld en vriendelijk,geen opdringerij.Bevalt mij wel.
mvrgr.A

Anton 29-10-2019

Zeer deskundig advies van verkoper aan mijn. Rustig en vriendelijk werd mij verteld wat de beste iPad voor mij was. Ik had me goed voorbereid, ik wist wat ik wilde.

Steef eggerding 29-10-2019

Ik ben goed geholpen door de verkoper
Goede uitleg gekregen over het artikel dat ik gekocht heb

M Meijers 29-10-2019

Als je hier niet kunt slagen dan lukt dat nergens en ook zeer deskundig personeel die je de voor en na delen van verschillende producten uitlegt zonder te verkoop druk te zetten of je nou wel of niet koopt
en op de site staat bijna alles wat te krijgen zoveel staat op andere sites niet op

Ronnie 29-10-2019

Ik vind media markt een fiine winkel om in te winkelen en de service is goed ben goed geholpen gisteren.bij mijn aankopen.