MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Ruud 18-04-2019

Nette en goed gesorteerde winkel, bij even zoeken was er een medewerker om te helpen. Vriendelijk en correcte medewerker(s).

Fam.A.Rozema 18-04-2019

Toevallig kwamen wij in Leeuwarden. Even kijken bij Media Markt , normaal winkelen wij in Sneek.
Toen wij in de winkel kwamen , waren we even stil ,wat een grote winkel en er was geen nee te koop.
Wij naar boven , want we willen een nieuwe ventilator voor op de slaapkamer. Er waren maar twee uitvoeringen ,
maar na de vlotte en deskundige uitleg waren we gauw besloten.

Agaath 18-04-2019

De shop is een prima winkel met zeer vriendelijke behulpzame jonge mensen. Ze hebben veel kennis van allerlei zaken.

patrick 18-04-2019

zeker en goede winkel ze begrijpen goed wat je wil en nemen de tijd voor je
geen probleem als je wat anders wil
klantenservice kom ook met oplossing super

Hélène 17-04-2019

Fijne winkel, goed geholpen. Deskundig personeel. Een aanrader voor iedereen!

Jc 17-04-2019

Prima hulp gehad en de juiste keuze kunnen maken. Zal zeer zeker een volgende keer weer hier iets kopen.

Rens Groot 17-04-2019

We zijn vriendelijk en goed geadviseerd
Nadat we ook in andere winkels gekeken hadden
kozen we daarom voor mediamarkt

Marion 17-04-2019

De shop is netjes, heel overzichtelijk en vriendelijk en behulpzaam personeel.

StormDeMan 17-04-2019

Bij de MediaMarkt aan de Oosterdokskade is het vaak de moeite waard om een kijkje te nemen in de Fame kelder voor aanbiedingen.
Het personeel is aardig, behulpzaam en neemt de tijd voor uitleg.
Ruime keuze.

Hans 17-04-2019

Mooie entree, overzichtelijk. Grote assortiment met veel keuze op allerlei gebied. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Al 17-04-2019

Leuk winkel. Het was een leuke ervaring. Ze hadden verschillende tablets in de aanbieding. Het was makkelijk te vinden wat ik moest vinden.

Fred 17-04-2019

Super goed geholpen in de winkel en een mooie PC tegen een vriendelijke prijs.

Cheyenne Von beers 17-04-2019

Al mijn producten die ik kan halen bij de media markt, die haal ik daar door de topservice die al het personeel stuk voor stuk levert! Ga zo door! Ik ben trouwe vaste klant!!

Mabel Cheng 17-04-2019

Afgelopen week maandag heb ik een JBL Charge 4 gekocht bij Media Markt. Geholpen door een vriendelijke jonge verkoper. Ik word vrolijk door een goede service. Zeer tevreden !

J.O.M. 17-04-2019

Grote keuze om goed te vergelijken. Deskundig en vriendelijk personeel. En ook niet belangrijk in het centrum van Enschede om langs te komen wanneer ik wil.

Bert Boetzkes 17-04-2019

(mediamarkt Ekkersrijt) Fijne winkel waarbij medewerkers de tijd voor je nemen, ook als je een specifieke vraag hebt over een product, weten ze goed waar ze het over hebben, en mocht een medewerker net niet genoeg kennis hebben over het product waar je interesse in hebt, halen ze er iemand bij die het wel weet. Personeel komt enthousiast over en vriendelijk, prijzen zijn scherp en soms leuke aanbiedingen. Ondanks dat Mediamarkt een grote mediawinkel is, geeft het niet niet het gevoel dat je in een grote "fabriek" staat waar het alleen gaat om verkoop, karakter is meer van een lokale elektronica-winkel waarbij het gevoel "persoonlijk" is.

Karlijn 17-04-2019

Bij de MediaMarkt Bergen op Zoom zijn wij enorm goed geholpen! De medewerkers waren tv's aan het installeren maar aarzelden niet om hun werk neer te leggen om ons goed te woord te staan. Het registreren was lekker snel en we waren dan ook redelijk snel weer weg. Desalniettemin hebben wij alle informatie ontvangen waar wij naar vroegen. Aanrader!

Isa Höhle 17-04-2019

MediaMarkt Alexander Rotterdam,
Ik heb een paar maanden geleden hele slechte ervaringen gehad met deze winkel. Echter, toen ik gisteren mijn laptop kocht was ik heel tevreden! Ik ben erg goed geholpen en het afrekenen ging snel en makkelijk. Zo hoefde ik niet uren in de winkel te kijken en te zoeken, maar had ik binnen een paar minuten een reten goede laptop zoals ik wilde!!

Leo Hanst 17-04-2019

Grote sortering , goede vakmensen, klantvriendelijk en dicht bij min in de buurt. Parkeergelegenheid vol uit. Aanbevolen door collega’s en vrienden en onze personeelsvereniging zorgt dat we twee keer per jaar kunnen genieten van een leuke discount

Debby 16-04-2019

Ik koos voor de shop zodat ik op mijn gemak alles kon bekijken en keuzes kon maken. Overzichtelijk ruimtelijk en fijn om te neuzen. IK heb dit al meerdere keren gedaan en besteld. Ik vind het een uitkomst ik hou ervan. Zo kan je je eigen keuzes maken zonder dat je je verplicht voelg

co boots 16-04-2019

Omdat het personeel alles op alles zet om je te Vreden te maken. Niks is te veel niks is te lastig zolang je maar te Vreden de winkel verlaat

Jokes13 16-04-2019

Ik ben heel fijn geholpen duidelijk iemand die wist waar hij over sprak toen ik advies vroeg. Duidelijk en haalde me niet over meer uit te geven dan ik te besteden had .

A staal 16-04-2019

Onze vraag duidelijk beantwoord en de beste keuze kunnen maken toen onze kleur er niet stond werd er gelijk gekeken of er voorraad was en deze gelijk erbij gehaald om te kijken

Eduard lohn 16-04-2019

Bij een aankoop werden we gewezen op een aanbieding. Top bedankt. Geweldige service van de afdeling telefonie.

Danielle 16-04-2019

Mediamarkt Westerhaven, behulpzaam vriendelijk en enthousiast personeel. Hebben ons goed geholpen op een prettige manier.