MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Betul 05-11-2019

Ik heb zelf in Arnhem oordopjes gehaald in de mediamarkt die van JBL en ik vond het echt een hele goeie aankoop, het zijn bluetooth oordopjes en toen ik ze zag wou ik ze meteen halen. Ik ben in het algemeen altijd wel tevreden over Media Markt ik heb laatst nog een nintendo switch gehaald, blauw met rood. Ik ga in de toekomst nog een nieuwe spel halen Pokemon Sword and Shield die 15 november in de koop gaat. Ik ben helemaal tevreden! De medewerkers zijn erg behulpzaam.

Cornelia J. 05-11-2019

Op 28 okt kocht ik een tv. De installatie daarvan wilde ik laten doen. Het externe bedrijf nam geen contact met me op (afgezien van 1 gemiste oproep). Op 4 nov (17.00 uur) nog steeds niet, ondanks verwoede pogingen van de Mediamarkt in Hengelo om dit bedrijf met mij contact te laten opnemen. Uiteindelijk vroeg de uiterst vriendelijke "app-medewerker" mij of het goed was dat een medewerker van Mediamarkt dezelfde avond nog de tv + mediabox zou komen installeren. De directeur heeft zelf de installatie op vakkundige wijze verzorgd. Alle lof voor de ongelooflijke klantvriendelijkheid van de Mediamarkt in Hengelo!

c. Tilleman 05-11-2019

Dit filiaal is goed bereikbaar en heeft voldoende parkeerplaatsen, winkel is overzichtelijk, Personeel is behulpzaam en vriendelijk, en heeft voldoende kennis van zaken.

Peter Beeks 04-11-2019

ik kom binnen en loop naar de tv-hoek. duidelijk zichtv=baar reeds bij binnenkomst. De meewerker geef ik mijn wens te kennen en toen was het zo gepiept. Met alle adviezen en antwoorden op mijn vragen. Ik was in 10 minuten al weer buiten. Met een nieuw tv! En heel tevreden.

ouwe grijs 04-11-2019

mooie zaak goede begeleiding door personeel.Doch zou het informatie wat duidelijker en te controleren zeker voor oudere.informatie was niet 100% doch niet frustrerend.

sikke 04-11-2019

goed overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel niet opdringerig zijn bijna van alles voorzien ik kom hier graag winkelen.

Jager 04-11-2019

Je wordt goed geholpen en krijgt een eerlijke uitleg over het product dat je voorkeur heeft. Zelf werd ik geholpen door Rick en die heeft mij goede en eerlijke uitleg gegeven over de vaatwasser die ik wou kopen.

Dave 04-11-2019

Bestelling online geplaatst, netjes track& trace. Vervolgens blijft levering uit, geen communicatie over wat te verwachten. En nog tot op de dag van vandaag geen bestelling binnen. Na zelf contact te hebben opgenomen met Mediamarkt Klantenservice te horen gekregen dat er een beschadiging aan het product is, waarbij een nieuwe levering plaats dient te vinden. Wanneer dat gaat gebeuren is nog niet duidelijk. Jammer!!
Voor mij en mijn bedrijf zal ik Mediamarkt niet meer aanraden voor de 'snelle service'.

M 04-11-2019

Personeel is wel veel met elkaar bezig. En 20 minuten bij een kassa wachten omdat er maar 2 mensen achter de kassa helpen kan echt niet meer. Ik vind de winkel in Apeldoorn rommelig aandoen.

j Sukkel 03-11-2019

Ik vind de media markt altijd een super winkel en altijd goed geholpen behalve de laatste keer met een televisie er kwam iemand van Ziggo ons helpen en deze jongen had echt 0 procent informatie over de televisie hij vertelde maar wat best jammer later kwam er een medewerker van de mediamarkt bij omdat wij zelf zagen dat hij ons een verkeerde had gegeven
en deze jongen vertelde heel andere informatie die wel van belang wat, een tip laat deze jongens van Ziggo geen klanten helpen maar ik denk Ziggo verkopen in de winkel

Vic 03-11-2019

Groot assortiment artikelen, goede kwaliteit, mooie grote ruimte en klantvriendelijk en kundig personeel

RMB 03-11-2019

De winkel is net open en dat is te zien! alles nog keurig in de schappen. Winkel is mooi overzichtelijk door de lage schappen. Alles afdelingen zijn duidelijk aangegeven.
Het personeel is vriendelijk hoewel nog niet duidelijk is wie precies welke afdeling doet.

dv875 03-11-2019

Van alles te krijgen. Breed scala aan producten en zeer kwalitatieve producten

Fons 03-11-2019

We werden uitstekend geholpen en deskundig geadviseerd door verkoper Jelle.
De screensever op de nieuwe mobiele telefoon werd zeer deskundig aangebracht.

Rob van Wieren 03-11-2019

Breed assortiment en op het, voor mij, juiste moment wederom een mooie/leuke actie.
Via de webwinkel al flink georiënteerd , vergeleken en uiteindelijk naar de winkel gegaan.
Ik ben van het soort, dat het product willen zien en voelen.
Goede voorlichting en service verkregen!
Als clublid bepaalde voordelen, maar voordat de verkoper dit wist, prima geholpen en te woord gestaan!

d.van Zijl 03-11-2019

voor mijn verjaardag een e reader gekregen, de kobo Clara , na 2 weken probleem met het scherm, 2 afbeeldingen door elkaar, terug naar de mediamarkt, daar geholpen door een jongeman die ervan overtuigd was dat de e reader gevallen was.
de e reader is niet gevallen, van enige schade aan het apparaat is niks te zien, maar deze jongeman bleef vol houden dat hij gevallen was en wat ik vertelde niet waar was, zeer bedenkelijk gedrag.
uiteindelijk was deze jongeman bereidt om het apparaat terug te sturen, maar werd erbij gezegd dat de kans op garantie uiterst klein zal zijn.
02-11-2019 Media Markt Heerhugowaard

Maas 03-11-2019

Altijd vriendelijk personeel. Ligt op de looproute.nooit lange reiken voor de kassa.

Audrey 03-11-2019

Goede hulp gehad bij ons WiFi probleem, verkoper nam de tijd om het zo begrijpelijk mogelijk uit te leggen. Uiteindelijk met een goed product de winkel uit en alles ook thuis prima in de praktijk kunnen brengen. En .... het werkt!

Peter 03-11-2019

Voor de prijs van 50 euro een perfect toestel. met alle functies die je nodig hebt en erg overzichtelijk. ook met zeer makelijke functie om telefoonboek van de enne handset naar de andere over te copieren.
en wie weet win ik ook me 50 euro nog terug. Aankoop bedrag terug actie van gigaset .

Raymond 02-11-2019

Vind mediamark een fijne winkel goed advies
Altijd goed geholpen koop er veel daar

Mevr. H. Verhoek 02-11-2019

Mediamarkt heeft alles wat men nodig heeft in huis en ook goede prijzen !!!

M 02-11-2019

Veel keus, vriendelijk en behulpzaam personeel.
2 mooie hoofdtelefoons kunnen aanschaffen voor een mooie prijs.

Pieter 02-11-2019

Ik vind het een prima shop, met vriendelijk personeel en prima service.
Alles ligt/staat overzichtelijk opgesteld. De winkel is spic& span schoon.
Ook goed te bereiken met prima parkeervoorzieningen en die zijn ook nog eens gratis.
Wat ook een pluspunt is dat de winkel goed is verlicht.
Al met al genoeg redenen om klant te blijven

Jolanda1965 02-11-2019

Super geholpen, zowel voor een wasmachine als een wekkerradio!
Medewerkers wisten waar ze over spraken en namen alle tijd voor ons.

Martijn 02-11-2019

De AirPods heb ik na de koop direct aan mijn telefoon kunnen koppelen. Gebruik is simpel maar goed. De winkel service was goed omdat ik de kans kreeg nog een rondje te doen in de winkel en ook snel kon uitchecken daarna met mijn gereserveerde aankoop