MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Jon Blankers 07-03-2019

Eerst gezocht op internet. Prima geholpen door de medewerkster. Zij wist duidelijke uitleg te geven.

Ab 07-03-2019

Zeer overzichtelijk en vriendelijke medewerkers. Alles wordt snel opgepakt en correct!

To 07-03-2019

In vergelijking met de andere mediamarkten in rotterdam vind ik die op zuid het slechtste. Hy is onoverzichtelijk en rommelig. Tevens waren de verkopers allemaal opgesteld in rijen langs het middenpad waardoor je het idee kreeg dat iedereen je wilde bespringen om te helpen, dit gaf geen prettig gevoel.

Roos 07-03-2019

Super goede ervaring perfecte verkoper goede uitleg en service. Zeker voor herhaling vatbaar

Vera Beekman 06-03-2019

Wij zijn geholpen door Remy in de Mediamarkt Cruqius. Ontzettend vriendelijk. Snelle service. Hij weet waar hij het over heeft. Mijn vriend en ik zijn trotse eigenaren van een Samsung S9! Heel erg bedankt Remy!
Groetjes.

Rene Feyth 06-03-2019

Hallo, ik kocht een muis en batterijen en de vrouw achter de kassa was zeer vriendelijk. ik vroeg om een zakelijke factuur en die werd meteen gemaakt. Overigens zijn de mensen die hier werken altijd vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Groet, Rene Feyth

Jari 06-03-2019

Te weinig personeel in de winkel. Gelukkig was er een medewerker van een andere afdeling in Rijswijk (X) die ons goed kon helpen. Hele vriendelijke werknemer waardoor het nog een voldoende is voor de MediaMarkt. Product is tot nu toe goed.

Jerrie 06-03-2019

Ik heb gekozen om het product bij mediamarkt te kopen, omdat het product bij mediamarkt wel op voorraad was. In tegenstelling tot andere shops. De website van de shop biedt duidelijk en heldere informatie.

Debby 06-03-2019

Ik werk tegenover deze Mediamarkt winkel. Ik was al een tijdje op zoek naar een soundbar, maar na een korte test van de soundbar en de uitleg van de medewerker was ik verkocht.

Saskia 06-03-2019

In Emmen heel keurig geholpen en snel aan de beurt .. goede service en gemaakte afspraken ook nagekomen. Ik kom zeker weer terug .

PCP 06-03-2019

In de plaatselijk media markt is een groot assortiment en een zeer klantvriendelijke servicebalie. Helaas is (nog) niet altijd alles wat op display staat ook voorradig (maar wel te bestellen)

Niek S 06-03-2019

De MediaMarkt, veel is er al over gezegd, veel is er over gezwegen. Daar normaliter mensen de winkel voorbereid inlopen, ben ik daar niet anders in. Uren voorbereiding om juist dat product te kiezen dat een, voor mij in 't specifieke, perfecte prijs/kwaliteit-verhouding heeft, hoort nu eenmaal bij de beleving. Daarna komt het moeilijke gedeelte: welke winkel in de buurt heeft mijn product? Want je wil hetgeen je voor jezelf uitgekozen hebt, toch echt eerst in je hand houden voordat je zuurverdiende knaken uitgegeven worden.
Hierin bestaat dan ook mijn enige minpuntje om op te merken; niet alle winkels hebben de producten op voorraad, ondanks dit wel op de site aangegeven wordt.

Maar, desalniettemin, een MediaMarkt is nooit ver weg en de service van MediaMarkt hoort bij het interieur - althans, in de belichaming van haar werknemers. Nog niet heb ik het meegemaakt dat zij een product (hoe zorgvuldig uitgezocht dan ook) niet ter reparatie, inruil óf retour terug namen.
Bij MediaMarkt begrijpen ze dat je niet zomaar een paar honderd euro uitgeeft omdat je dat leuk vindt - en daar kom ik voor terug.

Rinus 06-03-2019

Ruime keus, goede informatie over de producten. Snelle levering. Personeel vriendelijk en niet te opdringerig.

Ron 06-03-2019

Hebben erg goed geholpen met het afsluiten van de voor ons juiste abonnement met daarbij de telefoon's. Erg vriendelijk en behulpzaam

Accordejohn 06-03-2019

Prima geadviseerd door medewerker bij het kopen van een dolce gusta. Er werd alle tijd voor genomen.

Robert Roelofs 06-03-2019

Prima winkel, klantvriendelijk, snelle hulp, keurige afhandeling. Het blijft mijn winkel

Maurice 06-03-2019

Steeds de nodige technische uitleg, verstaanbaar door een leek. Goede service ook bij de Smart Bar

F.C. Bakker 06-03-2019

Bij Mediamarkt online een vrieskast besteld in d heilige overtuiging dat mijn oude kapot was. Nog voor levering kwam ik er achter dat hij nog werkte en dat het om een heel ander probleem ging. Ik belde met de klantenservice. Geen probleem, wel begrip en de bestelling werd geannuleerd incl. instructie hoe om te gaan met Post NL wanneer men zou komen bezorgen. Zeer kort daarna het geld weer op mijn rekening. In vergelijking met andere online elektronica webwinkels een perfecte service. complimenten!

MvH 06-03-2019

Mediamarkt Cruquius is bij ons in de buurt en eigenlijk altijd de eerste winkel waar ik naar toe ga als ik iets nodig heb op electronisch gebied, van witgoed tot bleutooth speaker, van laptop tot verlengsnoer, het maakt niet uit, ik ga eerst kijken bij de mediamarkt. Ze hebben een grote keuze, verschillende prijsklasse, vriendelijke, behulpzame medewerkers, ruime openingstijdenen de locatie is goed bereikbaar. Het enige puntje wat verbeterd zou kunnen worden zijn de wachttijden, soms moet je best lang wachten voordat een medewerker tijd heeft. Maar ja, ze nemen dan ook echt wel de tijd voor je, dat is dan weer de andere kant.

CFCM Sloven 06-03-2019

Mijn ervaring met de winkel in Bergen op Zoom is zeer positief. Groot aanbod en deskundig geholpen door een wat ouder personeelslid die vakkundig uitleg gaf zonder opdringerig te worden, heel goed!

Piet Ploeg 06-03-2019

Grote winkel met een ruime sortering van alle producten. Alle vrijheid om op gemak de producten te bekijken. Hulpvaardig personeel aanwezig om alle vragen te beantwoorden. Vriendelijke bediening bij de kassa.

RIA 06-03-2019

f
Fijn geholpen, zonder te lang wachten .Bij de kassa was het niet druk en vriendelijke mensen .

Mini Abrahams 06-03-2019

ik heb voor mediamarkt gekozen, omdat we altijd goed worden geholpen en het parkeren is ook makkelijken de prijs is altijd goed.Mini

Nancy 06-03-2019

Deze shop heeft een uitgebreid assortiment. Soms moet je even geduld hebben voordat personeel je kan helpen. Maar dat komt omdat het meestal druk is. Ze geven goede informatie over het artikel maar ook over de andere artikels.

G. Peters 06-03-2019

Wij zochten een eenvoudig klokje om mee te nemen op reis.
In de winkel een medewerkster aangesproken. Deze liet ons enkele klokjes zien met goede uitleg.
Het resultaat is bij u bekend.
Hartelijke groten.