MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Angelique 09-04-2019

Ik werd snel, vriendelijk en deskundig in de winkel geholpen.
Ook de bezorging verliep vlot en deskundig. Top!

Bunnybunch 09-04-2019

Goed geholpen, gezellig gesprek en netjes omgegaan met een actie waar ik vragen over had.

Johan 09-04-2019

Goed en vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen en kan alles vragen niks is gek!

Reinigen modderkolk 09-04-2019

Ik vond de shop wel oké maar nadat ik terug kwam met de laptop die ik gekocht had omdat hij niet goed was vind ik het zeker een stuk minder. 20 minuten moeten wachten voordat ik geholpen werd terwijl ik dus alleen was en de verkoper mij gewoon liet wachten. Ook werd de laptop wrl 10x gecontroleerd nou sorry hoor maar de doos alles was nog dicht.

Marianne 09-04-2019

Vriendelijke medewerker die ons goed heeft geholpen. Hij wist waar hij het over had! Dus naast een tv kwamen we ook met een surround system thuis.

Zuzu 09-04-2019

Is eigenlijk de winkel waar ik al mijn aankopen doe. Word er altijd vriendelijk behandeld ... En ze staan altijd paraat mij advies en of uitleg te geven.. altijd tevreden.

Cengiz Imren 09-04-2019

Media markt beurs
Goede service van personeel, meerdere vragen zijn beantwoord bij het bezoek en voldoende assistentie gekregen bij het kiezen van een product.
Vriendelijk en professionele medewerkers met kennis over de producten.

Leona 09-04-2019

Worden altijd heel vriendelijk geholpen, soms moet je wel eens wachten maar afgelopen zondag was dat niet zo

lim 09-04-2019

Ik heb een koelkast, gasfornuis, TV, DVD speler, tablet en laptop gekocht bij de Mediamarkt gedurende de laatste 2 jaar. Ik ben altijd heel vriendelijk en deskundig geholpen door het personeel. Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de producten.

a.a. main 09-04-2019

Waarom ik dit schrijft is dat ik de volgende dag terug moest omdat ik doorhad dat iets toch niet in orde was, met een van mijn gekochtte apparaten dat niet goed deed terwijl ze me ook hadden gevraagt deze na te controleren.
ik had haast.
nou ik het kort ik mocht kiezen of me geld of iets anders .
ik koos voor zekerheid.
ik koos een andere apparaat dat fantastich werkt en nog 2 jaar garantie. toppie voor media markt Beurs

a.a. main 09-04-2019

Ik kon op de aangegeven afdeling in de lift al zien waar ik naar toe moest.
Daar aangekomen had ik een ruime keuze aan wat het beste voor mij is.
bij de kassa vroeg de medewerkster nog als ik alles heb gevonden waarvoor ik mijn bezoekje bracht, kort maar krachtig zonder gedoe.

E. Bruin 08-04-2019

Telefoon aangeschaft..... volledig geïnstalleerd en gekopieerd. Vriendelijk geholpen zelfs een bakkie koffie en een limonade voor de kleine.
Bedankt!

Taylor 08-04-2019

Heb bij de mediamarkt oordoppen gekocht jammer genoeg gingen deze na 1 jaar kapot.
Maar ze hebben me heel goed geholpen, kon het product ook gemakkelijk en direct ruilen.
Personeel is altijd erg vriendelijk.

A. Yenice 08-04-2019

Met een woord waren de medewerkers heel erg hulpzaam en vriendelijk.
Ook bij retour was er geen moeite om de artikel te ruilen.

Carlo 08-04-2019

Ik kom regelmatig in de Mediamarkt Rijswijk.
Alles waar ik voor kom is er, en altijd op voorraad.
De winkel is ruim en overzichtelijk, vriendelijk personeel en denken met je mee. Proberen niet altijd het duurste te verkopen en denken ook aan jouw portemonnee! Fijne zaak ik kom er zeker nog vaker!!

Matthias 08-04-2019

Ik had een probleempje met mn bestelling tijdens een actie die reeds verlopen was tegen dat ik het kwam ophalen dus dat was best lastig aangrezien de actie voorbij was. Ik weet niet juist wat er is fout gelopen maar ik heb het product toch aan de actieprijs meegekregen en daar ben ik zeer tevreden om!

Kevin 08-04-2019

Media Markt is een ontzettend fijne winkel. Op de website zijn alle specificaties per product terug te vinden en tevens de reviews van eerdere kopers. Dit maakt het ontzettend makkelijk om voor onderzoek te doen van wat je graag wilt. Als je dan eenmaal je keus gemaakt hebt dan kun je ook nog checken waar het op voorraad is, indien je het meteen wilt afhalen. Enige nadeel is soms de kennis van het personeel. Ze zijn niet altijd goed genoeg op de hoogte van het product.

Giulia 08-04-2019

Easy to find the products in the shop, clean and neat design, friendly employees, great location in the city center of Eindhoven. I come here often.

Catrien 08-04-2019

Media markt heeft een ruim assortiment.
Kundige medewerkers en prijstechnisch zijn ze ook interessant.

Maarten 08-04-2019

Heel vriendelijke werknemers die de tijd nemen je te helpen en met je meekijken hoe dingen werken. Zeer effectief en fijn in het maken van keuzes en fijne manier van helpen.

Martin 08-04-2019

Zeer uitgebreid assortiment prijs kwaliteits gebruik klantvriendelijk je slaagt er altijd wat je ook zoekt.
Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam mooie winkel om te gaan shoppen.

Toon 08-04-2019

Fijne winkel, deskundig personeel. Nemen alle tijd voor je en zoeken alles uit als dat nodig mocht zijn.

Nol 08-04-2019

Zaterdag was het druk in het filiaal, ik had hulp nodig en stapte naar een vriendelijke jongeman, hij kon mijn vragen goed beantwoorden en was zeer behulpzaam, hij heeft ons doorverwezen naar en collega van een emergiemaatschappij die ons ook nog een nieuw energie contract verkocht, al met al een vruchtbare zaterdagmiddag.

R & M 08-04-2019

we hebben deze winkel gekozen omdat we op de site hadden gezien dat er een stofzuiger bij stond die we graag wilde aankopen. In de winkel werden wij na enkele vragen aan de verkoper goed en duidelijk en op een rustige manier geholpen ...geen enkele haast of gevoel gevend van koop nu maar en weg wezen...wij vonden het dan ook erg prettig en hebben dat kenbaar gemaakt aan de verkoper.

P.B. 08-04-2019

Vriendelijk personeel met kennis over t product. Behulpzaam met een lach..denken mee naar de wensen van de klant.