MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 400 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

Annerieke Voortman 04-02-2020

Goede service en vriendelijk personeel! Duidelijke uitleg en aan de bijverkoop werd ook aandacht aan besteed! Ik zou deze winkel aanbevelen.

Beste Annerieke,

Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je even de tijd nam om de review te plaatsen.

Mohammed Aoulad si ahmed 04-02-2020

Ik vind de shop zelf prima, maar ik vind wel de laatste tijd dat ik moet zoeken naar personeel als ik vragen heb in plaats van dat deze bij betreffende afdelingen staan dit is voorheen anders geweest, maar verder een prima winkel.
Officiële reactie van MediaMarkt 25-03-2020

Beste Mohammed Aoulad si ahmed,

Bedankt voor jouw feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Jammer om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad. Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal, daarom nemen wij jouw feedback mee als tip voor de volgende keer. Wel fijn om te lezen dat je verder tevreden bent over onze winkel.

Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Coffee 04-02-2020

Ruime sortering (ze hadden wat in Tilburg niet voorradig was) en vriendelijke hulp!

Beste Coffee,

MediaMArkt

Jeroen 04-02-2020

De service en kennis van de producten is goed. Ook hadden we een garantie kwestie bij ons vorige bezoek, en dat is netjes en snel opgelost. Mooie winkel en goed assortiment.

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons assortiment en onze service. We proberen iedere dag te zoeken naar de WOW voor jou. Altijd leuk om te horen dat dit gewaardeerd wordt.

Jack 04-02-2020

Wij hebben onlangs bij Media Markt Utrecht (The Wall) een laptop met toebehoren gekocht. Waarom deze winkel? Wel, de afgelopen jaren is telkens gebleken dat er niet alleen een ruime keuze is maar vooral ook dat de service uitstekend is. Met name dat laatste is voor ons erg belangrijk. Je hebt nooit de indruk dat je snel/overhaast moet beslissen, alle vragen worden uitgebreid beantwoord en je krijgt een objectief advies. De einduitkomst zodra je de winkel verlaat is steeds dat je een goede beslissing genomen hebt. In de factuur van onze laatste aankoop bleek een foutje te zitten dat door een Media Markt medewerker de volgende dag ontdekt werd. Het bedrag is inmiddels gecrediteerd, top!
Officiële reactie van MediaMarkt 24-03-2020

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de Media Markt Utrecht The Wall.

Maikel Heuvel 04-02-2020

Goede prijzen en vriendelijk personeel, als je een vraag hebt zoeken ze het netjes voor je op in de computer. De Ruime openingstijden zijn ook erg fijn.

Beste Maikel Heuvel,

Super bedankt voor jouw review. Fijn dat je even de tijd hebt genomen op de review te plaatsen.

M P Verbraak 04-02-2020

nette en goede service duidelijke uitleg, zeker aan te bevelen.
Personeel is kundig en behulpzaam.

V 04-02-2020

2 electrische tandenborstels besteld, 1 geleverd gekregen.

Bellen wat er fout is gegaan.
Antwoord: komt goed we sturen 'm meteen op.

2 dagen later nog niks...

Bellen wat er nou weer fout is gegaan.
Antwoord: deze keer komt t echt goed, we mailen meteen een bevestiging.

Dag later, Geen mail ontvangen...

Bellen,
Antwoord: een andere afdeling moet er nog een plasje over doen en dan gaan we es kijken of we gaan versturen.

Waardeloze service!
Officiële reactie van MediaMarkt 16-03-2020

Beste,

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met jouw bestelling.Het is niet de bedoeling dat dit nogmaals gebeurd, daarom zullen wij zeker jouw feedback meenemen voor de volgende keer.

Wij hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Wim 04-02-2020

De keuze van vele produkten bij de Mediamarkt is groot.
Jammer dat de tijdsduur bij het omruilen van een produkt erg groot is.
Eerst drie kwartier wachten voor we uitleg kregen over het produkt, daarna weer kaartje trekken om in te leveren en om te ruilen.
Wel veel balies, maar één in gebruik.
Officiële reactie van MediaMarkt 16-03-2020

Beste Wim.

Bedankt voor je feedback.

Vervelend om te horen dat je lang hebt moeten wachten. Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Wij nemen jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Will 04-02-2020

Altijd een correcte benadering en hulp van de verkoop en kassamedewerkers, wij zijn er blij mee!!

Beste Will,

Frank 04-02-2020

Voor een nieuwe AV-versterker had ik nog wat aanvullende dingen nodig, en prima advies van de medewerker gekregen.
Wel een beetje jammer dat ik in eerste instantie voor niets er naartoe ben gegaan: het gezochte artikel bleek niet in de winkel te liggen, ondanks dat de voorraad +5 zou moeten zijn. Door de medewerker met een alternatief prima opgelost.

Beste Frank,

Super bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen en de juiste advies hebt gekregen. Echter, jammer om te lezen dat je in eerste instantie voor niets naar de winkel was gegaan. Voor Media Markt staat de zorgeloze ervaring van de klant centraal. Daarom nemen wij jouw feedback zeker mee als tip voor de volgende keer.

EJ 04-02-2020

Helpful sales agent, engaging and offering tidbits of information even if not an expert. Store is huge and lots of product choices.

Dear EJ,

Thank you for your review.

Greetings,

Stefan 04-02-2020

Prima winkel goed geholpen alleen was de concurrentie goedkoper. de Prijs is wel aan gepast met de van Cool bleu maar niet met de van Bol.com. Daar was de IPad nog 10 euro goedkoper. Ook de verkoper laten zien. Ik was gewend dat de Mediamarkt altijd de goedkoopste was maar dat is dus niet zo. Wel fijn dat er meegedacht is. De goede service uit het verleden geeft dan toch de doorslag om het bij jullie te kopen.

Beste Stefan,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad.

We hopen je snel weer te zien.

Mevr Boers 04-02-2020

Ik vind dat de Mediamarkt een ruim overzichtelijk assortiment heeft, en daarnaast ook altijd goede adviezen. Eventueel alternatieve. De medewerkers zijn vriendelijk, en nemen de tijd - ook al hebben ze het druk. Wat soms wel es resulteert in wat te lang moeten wachten.

Beste Mevr Boers,

LDS 04-02-2020

Vriendelijk en eerlijk geholpen met vragen. De medewerker durfde ook aan te geven waar zijn kennis te kort schoot, een eerlijk antwoord! Het product is kwalitatief zeer goed, ben er enorm tevreden mee. De service van MediaMarkt is vlekkeloos verlopen!

JMCW 04-02-2020

Fijne winkel in een nieuw opgezet winkelcentrum. Groot assortiment. Medewerkers behulpzaam en kundig.

Peter 04-02-2020

Veel voorraad. Redelijke prijzen en goede producten.
Manfrotto pixie gekocht voor mijn camera.
Werkt perfect.

Beste Peter,

Ton Janssen 04-02-2020

De winkel is zeer ruim opvattend mbt de artikelen die men verkoopt, je kunt een goede indruk krijgen met de vele verschillende merken en mogelijkheden welke men ter plekke kan zien, horen en voelen. Tevens voor het verkrijgen van goede adviezen en soms de juiste oplossing voor jou probleem.

Beste Ton Janssen,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad en dat je zo tevreden bent.

Anton 04-02-2020

Weliswaar is de MediaMarkt een winkel met een uitgebreid aanbod en scherpe prijzen, de inrichting en beleving ervaar ik daarentegen als minder positief.
Officiële reactie van MediaMarkt 25-03-2020

Beste Anton,

Bedankt voor je feedback. Het is altijd leuk om te lezen dat onze aanbod en scherpe prijzen gewaardeerd wordt.

Jammer om te lezen dat je de inrichting en beleving als minder positief ervaar. Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip.

Carlaj 03-02-2020

Vond het prettig dat bij binnenkomst er iemand stond waaraan je kon vragen welk winkelgedeelte je moet zijn. Verder had ik geen vragen over het aan te schaffen item. Verder werd ik ook bij de kassa vriendelijk geholpen.

Beste Carla,

Bedankt voor je review. Fijn dat je even de tijd hebt genomen om de review te plaatsen.

Z 03-02-2020

De service van de jongeman was oké maar niet boven verwachting. Het ging vrij soepel omdat ik vooraf al wist wat ik wilde hebben en de medewerker alleen hoefde te helpen bij het vinden van het product.

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons winkelpersoneel. Echter, jammer om te lezen dat de service niet boven verwachting was. We proberen iedere dag te zoeken naar de WOW voor jou. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip.

Sebastiaan 03-02-2020

Ruimste aanbod van alle soortgelijke winkels. Persoonlijk bekijk ik de te kopen producten in de winkel. Goed advies en ruime product kennis.

Beste Sebastiaan,

Eliël 03-02-2020

Aardige personeel, alles snel te vinden. De winkel is wel netjes alleen niet alle producten waren op voorraad en sommige prijzen stonden verkeerd. Goed lezen dus!

Beste Eliel,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons winkelpersoneel. Echter, jammer om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad in onze winkel. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Ellen Denkers 03-02-2020

Ik heb 7 jaar geleden een koffiemachine gekocht bij de MediaMarkt en deze was recent stuk gegaan. MediaMarkt heeft het apparaat terug naar de fabriek gestuurd en heeft mij via mail netjes op de hoogte gehouden over wanneer het app bij de fabriek was ontvangen, en daarna wat de kosten waren en wat we wilden. Daarna een mail en een sms dat de koffiemachine opgehaald kon worden en ben daarbij ook zeer vriendelijk geholpen. Dus ook voor reparatie hebben ze goede service verleend.
Zal door mijn ervaring zeker weer bij MediaMarkt kopen.
Officiële reactie van MediaMarkt 24-03-2020

Beste,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de reparatie.

Amanda 03-02-2020

Deze shop ie erg klant vriendelijk. We zochten en nieuwe wasmachine en konden niet echt kiezen. Een vriendelijke werknemer kwam vragen of we vonden wat we zochten. Hij heeft ons zeer vriendelijk geholpen door en vragen te stellen en te luisteren naar onze wensen. Na 15 minuten hebben wij onze keus kunnen maken.

Beste Amanda,

Bedankt voor het plaatsen van je positieve review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en ons personeel. Super leuk dat je de juiste keuze kon maken. We proberen iedere dag te zoeken naar de WOW voor jou. Altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.