MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Ellie buijs 10-03-2019

Winkel is super zeer vriendelijk personeel die direct voor je klaar staan.
En niet vergeten goede service TOP.

Paulussen 10-03-2019

Goed advies van de medewerker ontvangen! Komen dan ook graag opnieuw naar Mediamarkt.

Ad 10-03-2019

Ze nemen de tijd voor je als je informatie vraagt aan het personeel en geven netjes advies wat bij jou past.

Robert vd Wolf 10-03-2019

Ik heb een iWatch voor mijn verjaardag gekregen , dit was een verrassing van mijn vrouw , kinderen en mijn ouders .
Mijn vrouw had duidelijk aangegeven geen mail naar mij geblazen gaan anders was de verrassing weg. Dit is in de winkel bevestigd dat dit niet ving gebeuren.
Helaas , ik kreeg deze mail en het hele verrassings element was verloren.

Ze heeft dit in de winkel gemeld , en een medewerker van de mediamarkt heeft haar een screenprotector gegeven. Dit vind ik ok .

Dus alom eerst verdriet , het verrassings element was weg, daarna een klein gebaar.
Vandaar mijn beoordeling

Lennie uit Breda 10-03-2019

een FILL&ENJOY ELEMARIS COOL BLACK, gekocht, we kregen een fijne uitleg over deze kan, om water te ontharden.
Thuis meteen in gebruik genomen.

Jurgen 10-03-2019

Ik was nog nooit bij de mediamarkt geweest in Apeldoorn en deze is groter dan die in Deventer

Enzoesa 09-03-2019

Ik heb mijn bestelling in de winkel gedaan. Vanwege 3 grote aankopen en dat ik de producten online goedkoper vond, extra korting gekregen. Vanwege een verhuizing waren ze flexibel met de levering. Al met al echt een super ervaring.

Simon de Geus 09-03-2019

Goed geholpen, nieuwe medewerker had wat moeite met de reparatie afhandeling doch ruggespraak met manager alles naar tevredenheid afgehandeld.

Hans 09-03-2019

Vriendelijk en deskundig geholpen om de juiste keuze te maken in het door ons gezochte product.
Nog bedankt

J Heutmekers 09-03-2019

Gooed advies. De verkoper heeft echt met me mee gedacht zodat ik het doede artikel heb gekozen.

Jolanda 09-03-2019

Zo fijn geholpen met advies over iPad. Ook door aan te geven bij budget energie informatie te vragen ivm overstappen van energie leveraar, en een cadeaubon van 175€ te ontvangen die we gelijk in kunnen wisselen bij een aankoop. Ook blijft de bon 5 jaar geldig dus geen druk achter de koop. Echt een aanrader. Fijn met een Apple iPad naar huis.

Marianne 09-03-2019

Ze hebben meestal wel bijna alles wat we zoeken . De verkoper was vriendelijke en had verstand van zaken

Yvonne 09-03-2019

Zeer correcte dame in Almere die mij wegwijs maakte in de wereld van de soundbar en de aansluitingen

Hugon 09-03-2019

De shop die het dichtsbij is maar ook het leukste personeel heef.
Daarom altijd deze winkel

Dennis 09-03-2019

Prima winkel in Amersfoort en wat een vriendelijk personeel..

Ben goed geholpen

Jan 09-03-2019

Ik ben prima geholpen en geadviseerd en ook heel snel verder een mooie en overzichtelijke winkel

Vinnie 09-03-2019

Ruim assortiment met concurrerende prijzen. Afhalen winkel top, zodat ik niet van post afhankelijk ben.

F,Debets 09-03-2019

Niet veel woorden maar Ben 100%tevreden kan niet beter personeel ook in order en behulpzaam .

Gerrit. Brunninkreef 09-03-2019

Koop graag bij deze zaak. Meerdere producten gekocht in het verleden. Mooi en rijk gesorteerde assortiment. Wordt steeds plezierig en deskundig geholpen.

Marion 09-03-2019

Ben erg goed geholpen door de verkoper namen echt de tijd voor je, ik kwam om een telefoon te kopen Samsung ging weg met huwai deze pasten toch beter bij mijn wensen

G.O. 09-03-2019

Fijne winkel. Vriendelijk en deskundig personeel die ook nog eens goed de tijd voor je nemen.

Omeed 09-03-2019

Altijd alles op vooorraad en lekker makkelijk snel en goedkoop niet goed altijd hebben ze een manier dat ze het terug nemen of vergoeding aanbieden

René 09-03-2019

De klantvriendelijkheid van de medewerker was heel goed. Tevens het kennisniveau was zeer prettig door zijn eigen ervaringen. Ik heb voor Ede gekozen omdat ik er zelf ook woon.

Wim 09-03-2019

keurige winkel met een goed,ruim en overzichtelijk assortiment.
De hulp van de medewerker was zeer nuttig.

Monique 09-03-2019

Deze winkel is overzichtelijk. Personeel is zeer behulpzaam en klantvriendelijk