MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Mateo 11-03-2019

De shop is mooi groot aangelegd en je kunt er van alles vinden en inspiratie opdoen. (Ik kom dikwijls met meer handige spulletjes thuis dan de bedoeling was)
Van de webshop kun je alles naar de shop laten brengen en ophalen. Laten thuisbrengen kan natuurlijk ook maar dat mist het inspiratiegevoel. Webshop of real shop: de dag erna meestal al. Het kan helaas wel eens misgaan dat de Site aangeeft dat je product aanwezig is in je favoriet shop maar daar gaat wel eens iets mis anders had ik een hoger cijfer gegeven.

Merano 11-03-2019

Makkelijke, gebruiksvriendelijke website en snelle levering! Ook handig zijn de reviews van de klanten die het product hebben gekocht, met duidelijke plus- en minpunten van de producten

B.j Grzyb 11-03-2019

Omdat is goed kopen winkel.vrindelijke personen.niet ver van huis.ik vind goede winkel.

Riny Kel 11-03-2019

De MediaMarkt in Hengelo is evenals Enschede vriendelijk en behulpzaam bij de aankoop van je product ,top top

W.J. Heijster 11-03-2019

Grote winkel, ruim assortiment, deskundig advies. De winkel ligt centraal in Hoog Catharijne.

Apple 11-03-2019

IPods gekocht in filiaal Emmen, werden tot volle tevredenheid geholpen.
Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel en ze weten waarover ze praten!

Super 11-03-2019

Verry friendly, good prices, lots of products, Minimum waiting time at the Line.

Ron Prins 11-03-2019

Prettige hulp bij aankopen met en voor mijn vader gehad.
Snelle afhandeling bij de kassa door de MediaMarkt kaart

Lourens 11-03-2019

Prima geholpen, product werd goed vergeleken mmet andere soortgelijke producten. Niet specifiek voor deze winkel gekozen. Was in de buurt.

Jacqueline 11-03-2019

Zeer goed geholpen en advies gekregen. Enthousiast en beleefd. Ik ben super blij met mijn Harman Kardon . Kan eindelijk muziek afspelen via Spotify . Daarna bij de collega overgestapt van energieleverancier waarbij de boeteclausule wordt overgenomen en een waardebon van € 175 gekregen, direct inwisselbaar. Mijn aankoop is dus echt een koopje.

Marcel 11-03-2019

Veel keuze in producten en snel geholpen door medewerker met verstand van zaken!!

Han Harms 11-03-2019

Geweldige winkel daar op de Cruquius en een uitgebreide sortering van tablets tot televisie teveel om op te noemen.
De mensen van de Mediamarkt hebben een uitstekende kennis van zaken dus krijg je goed advies zonder iets op te dringen.
Zonder meer kom ik terug.

Marc 11-03-2019

Product gekocht bij MM EKKERSRIJT Producten zijn gemakkelijk te vinden en klantvriendelijk ondersteuningen bij vragen.

Han 11-03-2019

wij kochten het product in de winkel in Apeldoorn. Ruime en overzichtelijke keuze. Duidelijke productomschrijving. Voldoende medewerkers die om advies gevraagd konden worden. Klantvriendelijk dus.

Gertie 11-03-2019

Altijd netjes te woord gestaan en ze weten waar ze over praten veel keuze in aperaten en in alle media 's winkels

Roel 11-03-2019

Helaas is de stelling met camera tassen een warboel. Veel tassen liggen ongeprijst door elkaar waardoor ik niet weet hoeveel welke tas kost. Jammer.

JH 11-03-2019

Service mediamarkt laat zwaar te wensen over. Voor reparatie van tv wordt je in eerste instantie doorverwezen naar leverancier. Vervolgens wordt een coulance regeling geboden en wordt later ingetrokken met een onzin verhaal! Nog nooit een bedrijf meegemaakt met zo’n belabberde service! Nooit geen mediamarkt meer!

Maasdam 11-03-2019

Waarschijnlijk uit een soort herinnering van eerdere aankoop wilde mijn dochter speciaal naar het filiaal in de cruquius ipv dichterbij het centrum van hoofddorp. Daar aangekomen bleek haar artikel niet meer op voorraad. Waarschijnlijk zag hij de teleurstelling, dacht even na en bedacht zich toen dat er achter misschien nog 1 lag omdat een eerdere klant al elders was geslaagd. We moesten er even op wachten maar dat werd wel beloond! Trots als een pauw ging mijn dochter met haar lang gekoesterde earpads naar huis..

walther 11-03-2019

mooie en opgeruimde winkel met vriendelijk personeel. parkeergelegenheid in overvloed.
goed en ruim assortiment

h .boerstra 11-03-2019

we werden prima behandeld en uitgebreid voorgelicht hoe het werkt. en het is mooie schone winkel.

Ferdinand 11-03-2019

Het is fijn om in een winkel de producten te kunnen zien, horen en voelen onder begeleiding van mensen die er meer informatie over geven. En dan kan je het product direct meenemen tegen een prijs die concurrerend is met webshops, waar je de winkelervaring er niet bij krijgt.

Rico 11-03-2019

Op zich een prima winkel en ook qua priijs doen ze altijd leuk mee. Wat mij alleen niet goed bevalt is de bezorging van grote apparaten. Ze presteren het altijd om chagrijnige bezorgers te sturen die het liefst zo snel mogelijk weg zijn. Het bijvoorbeeld gratis aansluiten en installeren slaan ze graag over.

Carla 11-03-2019

Afgelopen zaterdagmiddag bezocht ik MediaMarkt te Bergen op Zoom voor de aanschaf van een draagbare cd-speler. Ik werd op een positieve manier door maar liefst twee medewerkers geholpen en samen zochten we de beste keuze uit die bij mijn wensen paste. Het werd de ZS-PS55 in het zwart. Uiteindelijk verliet ik de winkel met niet alleen de cd-speler, maar ook nog een draadloze stofzuiger (RH9059 STEELSTOFZ. AIRFORCE 360 W). Dit omdat de verkopers alle tijd namen (ondanks de drukte in de winkel) en bij thuiskomst bleek zowel de stofzuiger als de cd-speler aan alle wensen te voldoen. Ik ga graag nog eens naar de MediaMarkt te Bergen op Zoom terug!!!

Renate 11-03-2019

Duidelijke uitleg over de Irobot, alle voor- en nadelen eerlijk aangegeven.

Sassekia 11-03-2019

Hulp tijdens kiezen telefoon liet te wensen over. Medewerker werd constant weggeroepen, hierdoor extreem lang staan wachten.
Er was een actie waardoor je weegschaal kreeg bij aankoop Huawei telefoon waar niemand iets van wist. Uiteindelijk is het me toch gelukt, maar niet dankzij medewerkers.
Telefoon in laten stellen in de winkel:
bij thuiskomst bleek de helft van gegevens oude telefoon niet overgezet te zijn. Hele avond zelf mee bezig geweest.
Jammer hoor!