MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

R.R. Beers 15-07-2019

Al mijn artikelen koop ik bij Mediamarkt omdat dan verzekert ben van goede hulp en klantvriendelijk
heid.

R.Houkes 15-07-2019

Ondanks verbouwing personeel dat snel handelde en antwoorden kon geven over aankoop staat een bepaalde voorraad in het magazijn door ruimte te kort

Tonny 15-07-2019

Veel keuze bij Mediamarkt en ook altijd op voorraad. Geen gezeur van bestellen en terug komen. Gewoon het product kunnen bekijken, voelen, zien en meenemen.

Nel Eijsberg 14-07-2019

Ik ben geweldig geholpen,Wij moesten een radiocd speler voor onze zoon .Het moest heel makkelijk te bedienen zijn
anders had hij er niets ,Nou het is ons heel goed uitgelegd ,waar we op moesten letten .Een pluimvoor deze verkoper.

Tinuskebicycle 14-07-2019

Kort en bondig, de mediamarkt is deskundig.
Aandacht en assortiment is goed, de prijs is zoals het moet.
Service en vriendelijkheid staat op kop, dus de Mediamarkt is voor mij TOP!!

totalflooring.nl 14-07-2019

snel en vakkundig geholpen met een tablet protectie .
ook de telefoon gelijk maar meegenomen , alles was goed geregeld en professioneel geholpen en zeker niet duur

Staf van der Heijden 14-07-2019

Ik ben onder de indruk van de medewerkers aan de smartbar. Vriendelijke behulpzame mensen zijn dat.

Jef 14-07-2019

Zeer netjes geholpen door de medewerker in de winkel.
Zeer bekwaam en goede uitleg gekregen

tevreden klant 13-07-2019

De kennis van de Mediamarkt medewerkers heeft ons zeer geholpen bij het maken van het juiste model/apparaat

Ans 13-07-2019

Prima geholpen door de medewerker van de Mediamarkt.
Fijne winkel, overzichtelijk.

Marietje 13-07-2019

De shop is prima . Maar ik kan niet eens lezen wat er op de kassabon staat. Abra cadraba.

Evelyn 13-07-2019

Mijn nummer 1 shop voor alles wat elektronisch gericht is. De meest in de buurt gelegen shop is maar een paar kilometer hier vandaan , en daarom mijn eerste plek om te kijken voor zo bijna alles wat ik nodig heb. Het personeel is zeer vriendelijk en ze denken ook mee indien gewenst. De winkel is zeer goed ingedeeld en dat maakt het ook makelijk voor terugkerende klanten om te onthouden waar precies wat staat. Mijn shop ervaring in het algemeen is altijd 100% positief gebleven. Indien een product niet voldeed aan de verwachtingen, of omdat er iets niet werkt, dan was het altijd mogelijk om het product retour te zenden of te ruilen indien gewenst. Definitief een aanbeveling voor iedere techniek freak!

Miranda Biermann 13-07-2019

Ik ben prima geadviseerd bij de mediamarkt bij het kopen van een telefoon, er was veel kennis en kunde. de verkoopster was vriendelijk en geduldig, had ook veel kennis. Voor een volgende telefoon zou ik zeker weer naar de Mediamarkt gaan.

Mick 13-07-2019

Goed geadviseerd en geholpen door de heer X(19523) bij het aan schaffen van een magnetron combi.

Van de Burgt bertie 12-07-2019

Geweldig geholpen door vakbekwaam personeel
Zelfs door een trainee die ook geweldig geholpen werd door zijn collega's

pascal 12-07-2019

klant gerichte verkoper luistert goed naar de wens van de klant
legt het product goed uit en komt vakkundig over
een fijne winkel
niet opdringerig

Elfie van Deursen 11-07-2019

Ik ben zeer tevreden met de Mediamarkt. Goed geholpen. Had echt het gevoel dat ze de tijd voor mij nam. Had ook echt wel het gevoel dat ze kennis van het product had.
Ja zeer tevreden

Lucas 11-07-2019

Ze verkopen producten online zonder van te voren te weten of ze wel daadwerkelijk beschikbaar zijn. Dit kan een keer gebeuren... maar het is mij na meerdere gelijkende ervaringen wel duidelijk dat ze simpelweg niet te vertrouwen zijn. Vervolgens hanteren ze, nadat ze de bestelling zelf annuleren, 3(!) weken om het geld terug te storten, terwijl in het burgerlijk wetboek duidelijk staat aangegeven dat dit maximaal 14 dagen mag bedragen; zelfs 14 dagen is natuurlijk ongepast aangezien het door een fout komt die ze zelf hebben gemaakt. Bestel hier niet als je het product zsm nodig hebt, je loopt blijkbaar structureel het risico om vervolgens niets te ontvangen. Een online webwinkel managen is heel wat anders dan een fysieke winkel beheren en krijg het idee dat ze de transitie uit paniek simpelweg hebben verknald, maar... zo belabberd heb ik het echt zelden meegemaakt mbt een webshop.

Dirk 11-07-2019

De medewerker wist alles over het product. Hij voelde vertrouwd aan en was niet aan het pushen. Eerlijk en goed. Ben erg tevreden met de keus en voorlichting. Nog super bedankt voor het advies en hulp

C de Haan 11-07-2019

Website is gebruiksvriendelijk. Makkelijk zoeken op trefwoord en goede filters. De winkel ruim met een groot assortiment. Alleen regelmatig zoeken naar personeel, en dan vooral personeel met kennis.

J.C van Baalen 11-07-2019

zeer fijne winkel met fijn personeel.
goede service en ruime keus .
aantrekkelijk geprijsd en zelfs de parkeerkaart wordt bewerkt( in ieder geval in amersfoort op t eemplijn) zodat je nog een uur gratis kan staan zonder parkeerkosten te betalen en dus nog even verder kan winkelen.

Javier S. 11-07-2019

Snel en eenvoudig mijn abonnement kunnen verlengen met een betere prijs dan de provider zelf.

Cor 10-07-2019

De winkel in Breda is ruim toegankelijk ook voor rolstoelers of scootmobielen.
De verkopers zijn prettig aanspreekbaar en veelal bereid ons het gevraagde advies te geven.
Dat verkopers ook de werking van de producten nog beter kunnen ‘eigen’ maken is wat ons ‘n keer opviel.

rick 10-07-2019

ik koop bijna alles bij de mediamarkt in Almere ik vind het een top winkel ik word er altijd goed en vriendelijk geholpen
ze hebben altijd een goed humeur en daar word ik als klant vrolijk van

petra 10-07-2019

De mediamarkt heeft een ruim assortiment, grote voorraad, gangbare prijzen en vriendelijk personeel. Ook de website met bestellingen werkt prima.