MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 405 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Simon 10-05-2019

Mediamarkt heeft een ruime keuzes mogelijkheden. prijs technisch zijn ze goedkoop. doorom ga ik naar de mediamarkt om apparaturen kopen.

Jurgen 10-05-2019

Goed meedenkend personeel. We zijn goed geholpen ook met het advies voor het ophangen van eventueel de tv.

Henk Gorree 10-05-2019

Filiaal hoofddorp voor het eerst bezocht en meteen een 75 inch Sony bravia gekocht. De medewerker liet ons heel duidelijk zien wat de verschillende maten en voor en nadelen waren van de 2 merken waar ik voor aan het kijken was. Na een rondje door het winkelcentrum gelopen te hebben weer terug naar dezelfde verkoper en besloten te kopen met bezorgen. Goed vond ik dat hij is gaan kijken of de tv op voorraad was en wanneer de tv geleverd kon worden. Alles in het systeem gezet en dinsdag zou de levering zijn. Ik zou een mailtje krijgen hoelaat enzo. Dinsdag ochtend gewacht maar geen bericht. Gebeld met klantenservice maar die zagen geen levering. Boos geworden en gevraagd of ze de winkel konden laten bellen want op mijn bon stond echt dinsdag. Half uur later ben ik gebeld door een medewerker van de winkel in hoofddorp en er was wat fout gegaan dus moest ik een dag wachten. Ik had vrij genomen dus accepteerde dat niet. Ze heeft vervolgens haar manager laten terugbellen naar mij en die heeft speciaal een extern bedrijf ingehuurd om als nog mijn tv te bezorgen diezelfde dag. Ondanks het foutje super netjes opgelost en ben dan ook zeer te spreken over het handelen van de mediamarkt hoofddorp.

L. 10-05-2019

Je wordt goed geholpen in de winkel. Er lopen tegenwoordig genoeg medewerkers rond die ook antwoord kunnen geven op je vraag en weten waar ze over praten

Touwslager Harm 10-05-2019

Prima behandeld door ter zake kundig persoon. Duidelijke uitleg. En erg vriendelijk

Adriaens 10-05-2019

Productkennis,klantvriendelijkheid,behulpzaamheid en assortiment en prijs kwaliteit.

Inez 10-05-2019

Wat een leuk personeel bij MM Cruquius op de telefoonafdeling. Ik ging alleen langs om telefoons te bekijken en was van plan om online mn abo te verlengen. Maar het enthousiasme van de meneer daar heeft me doen besluiten om daar over te stappen. Het was zijn eerste werkdag.

Wilma 10-05-2019

Zeer goede uitleg over het aangeschafte artikel.Klantvriendelijk en doelgericht.

Lisanne 10-05-2019

We zijn super geholpen op de telefoon afdeling in de mediamarkt Doetinchem . Het wou eerst allemaal niet lukken met het abbonement dat was gelukt en toen kon het telefoon nummer niet doorkomen. We hadden een goede medewerker die het hoofd koel kon houden en het uit eindelijk is gelukt .

Fleur S 10-05-2019

Alles is netjes en duidelijk en er zijn veel medewerkers aanwezig die je kan aanspreken. Helaas hing er geen bordje met samsung s9+ screenprotector, gelukkig heb ik goed gekeken en hing er nog een achter de normale s9.

H van Eck 10-05-2019

Goede informatie ,Behulpzaam En Service Is , daarom kopen wij bij mediamarkt.

Hitje 10-05-2019

Moest wel even wachten was druk maar verder goed geholpen door het perseneel en vriendelijk

André 10-05-2019

Bij de aankoop van een nieuw scheerapparaat ben ik in de winkel prima geadviseerd. Ik ben tevreden over mijn aankoop.

Sharon 10-05-2019

Onze stofzuiger (philips) ging al snel kapot. Bij de mediamarkt zagen we en leuke deal voor een dyson stofzuiger. In de winkel kregen we advies over de beste opties en konden we de stofzuigers uitproberen. Dit vonden we erg fijn! We wilde niet weer een miskoop begaan. De vriendelijkheid van de medewerker en zijn uitgebreide uitleg heeft ons doen besluiten de stofzuiger aan te schaffen.

Ron 10-05-2019

Een geweldige winkel met zeer ruime keuzemogelijkheden. Kundig en correct personeel. Niet opdringerig.

Bb.klompstra 10-05-2019

Ik vind mediamark goed. Je kan daar lekker rond kijken, leuke aanbiedingen.

Truus Seising -van Beek 10-05-2019

We weten dat de service van de Mediamarkt prima is. Daarom hebben we nu ook de koop gedaan bij de Mediamarkt

Theo Petten 10-05-2019

Het was druk in de winkel, maar toch kregen wij aandacht van de verkopers, met de mededeling, wanneer wij zo snel mogelijk aan de beurt waren. Na +/- 10 minuten werden wij prompt geholpen. Discussie gehad over aanprijzing op de doos over kosten van de serviceverlening inzake overzetten gegevens van oude naar nieuwe telefoon. Met correct en snel opgelost.

Leonore 10-05-2019

Winkel is overzichtelijk, bij binnenkomst te worden begroet. Medewerker die dan duidelijk meedenkt en voorstellen doet.
Helpen met alles naar de auto brengen o.a.(tv) en dan met plezier naar huis.
Heerlijk om zo te winkelen.

Hub 10-05-2019

Groot aanbod met vele bekende merken. doch zeker te vermelden is de uitstekende service bij de Mediamarkt Heerlen, of in andere vestigingen ( bijvoorbeeld Amsterdam). Zeer klantgericht en ook klantvriendelijk.

Marco 10-05-2019

Goede prijs kwaliteit verhoudingen en super aanbiedingen goede service ,,soms wel iets te weinig uitleg over een product.

Stephan 10-05-2019

Overzichtelijk en aardige medewerkers. Goede duidelijke uitleg over de producten en zeer klantvriendelijk.

Sam 10-05-2019

Ben altijd zeer tevreden over de Mediamarkt, deze wibnkel is ook eigenlijk altijd mn eerste keuze.

Dorien Bouwmeester 10-05-2019

Overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel en ze helpen je goed. Een top winkel en beveel het zeker aan bij anderen

Charissa 10-05-2019

Erg uitgebreide productinformatie. Genoeg mogelijkheden om contact te hebben met de helpdesk en daarnaast elke week leuke aanbiedingen. Ik ben erg blij met mijn I-pad!