MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

MS 16-04-2019

Deze winkel zit op hetzelfde terrein als ikea etc wat erg handig was voor mij. Ik heb eerst gesproken met een jonge man die voor Samsung werkt Hij was heel negatief over de wasmachine die ik wilde bestellen, waarschijnlijk omdat hij een hogere commissie zou krijgen als ik een andere zou kiezen. Daarna ben ik geholpen door een werknemer van Mediamarkt, deze man was erg behulpzaam en vriendelijk.

Rob Schilperoort 15-04-2019

We staan in Haamstede op de camping met een jaarplaats, voor de mediamarkt hebben wij de keus voor thuis in Dordrecht en in Zeeland voor MIddelburg, beiden zijn prettige winkels om te shoppen en je wordt prima geholpen met goed advies !

Nessie 15-04-2019

We stonden al een tijdje te kijken/ proberen en het duurde wel even voordat er iemand kwam helpen. Prima, er kwanm uiteindelijk een (redelijk) jonge verkoper met een heel verhaal. Had van de verkoper te horen gekregen dat Dyson 5 jaar garantie gaf, maar volgens boekje is het 2 jaar... na nazoeken op internet is de v10 inderdaad maar 2 jaar garantie; jammer... Stofzuiger is van mijn moeder. We wilden ook even checken of het voor haar haalbaar was om de stof gemakkelijk te verwijderen. De verkoper had er nogal moeite mee om dit te demonstreren ivm vieze stof wat misschien wel op zijn handen/ kleding kon komen; was nogal een jonkie, maar niet echt een goeie verkoper....verder een goeie winkel, maar nog nooit zo' n verkoper hier meegemaakt. Nog nooit meegemaakt maar overal zijn wel dit soort verkopers, denk ik. Vind normaal de Mediamarkt een heel prettige winkel. Dit was de eerste keer voor een stofzuiger...

Lieneke 15-04-2019

Ik had gisteren een coax kabel gekocht bij de Media Markt in Almere, bij het uitpakken kwam ik erachter dat de coax kabel beschadigd was en daardoor niet bruikbaar. Vandaag ging ik weer langs en ik kreeg de optie om de kabel te ruilen of om het aankoopbedrag terug te krijgen.
Ik ben zeer tevreden over de geboden service en het feit dat de kabel beschadigd was is niet te wijten aan Media Markt.

Danique 15-04-2019

Goed en behulpzaam geholpen door de medewerkers. Fijn assortiment met goede prijzen.

Makkelijk 15-04-2019

Koop eigenlijk al mijn elektrische apparaten bij de mediamarkt .lekker overzichtelijk,en kan met mijn scootmobiel makkelijk door de winkel rijden

Scheepers 15-04-2019

Goed en netjes enl leuke winkel goede informatie en veel spullen we komen er graag

Danique 15-04-2019

Er staan vaak medewerkers voor je klaar. Ik word goed geholpen door iedereen en ze vragen mij ook of ze mij kunnen helpen voordat ik ze hebt aangesproken. Ik heb een fijne beleving gehad.

Marcel 15-04-2019

Veel keus. Snel geholpen. Kassabon online. Heel fijn allemaal. Stijltang is precies zoals verwacht.

delshine 15-04-2019

Klantvriendelijk geholpen alle tijd voor je lossen je problemen profesioneel op.

Bas 15-04-2019

Overzichtelijke webwinkel en uitgebreid assortiment! Qua prijzen bijna altijd de scherpste prijs en de levering van het product was snel. Meerdere aankopen gedaan via mediamarkt.nl en altijd tevreden :)

Mo 14-04-2019

Mediamarkt heeft een groot aanbod van electronica. Per product heb je keuze uit veel merken en varianten. Dit is één van de redenen dat ik het fijn vindt om bij mediamarkt te winkelen. Verder kun je in de fysieke winkels vaak goed en uitgebreid advies krijgen om een product te vinden dat echt bij je wensen en budget past. De webwinkel heeft een makkelijke navigatie en een goede zoekfunctie. Ook is het mogelijk om producten op basis van de omschrijvingen goed met elkaar te vergelijken. Het bestelproces is gemakkelijk en daardoor gebruiksvriendelijk. In de fysieke winkel vind ik dat er soms te harde muziek opstaat op enkele televisies. Dit komt slechts sporadisch voor, maar ik vind dat wel een verbeterpuntje, het is niet altijd prettig.

Wim de Goei 14-04-2019

De service was heel goed en ook zeer attent. We kregen een SMS en een telefoontje toen de telefoon weer klaar was. Jammer dat er maar 2 medewerkers beschikbaarwaren, dat veroorzaakte een forse wachttijd. Ook jammer dat de eigen medewerkers voorrang krijgen, terwijl ze een klant aan het helpen zijn. Dat kan echt beter.

moris 14-04-2019

goede winkel, snelle service en goede kwaliteit.
We werden goed geholpen en er werd goed op onze vragen geantwoord . Ook goed advies over welk apparaat het beste is

Rohit 14-04-2019

ik werd erg goed geholpen door het personeel & al mijn vragen werden beantwoord. Het personeel had veel geduld was erg klantvriendelijk

Moret 14-04-2019

Super geholpen leuk personeel dat meedenkt en je goed helpt en meezoekt ja bij deze winkel staat klantvriendelijkheid boven aan

Jeroen 14-04-2019

Lekker ruime winkel (Alexandrium), personeel was niet opdringerig. Vanwege het ruime assortiment mijn product goed kunnen vergelijken en een goede keuze kunnen maken.

Renata 14-04-2019

Bij de audio afdeling werd ik gelijk hartelijk geholpen door een medewerker. Ik had online een artikel gezien en hij wist dit direct te vinden. Daarna ook goed geholpen met het uitzoeken van een tv. Deze medewerker is zelfs nog meegelopen naar de kassa en auto omdat ik het alleen niet kon dragen. Zeer goede service!

Nick 14-04-2019

Wij waren op zoek naar een goede headset en de werknemer zag dat we er niet goed uit kwamen.
Hij stelde zich netjes voor en heeft ons goed geholpen, en zelfs dankzij hem toch een andere keuze gemaakt dan dat wij eerder van plan waren.

Ik vind het een fijne winkel en zou hier zeker weer komen

Sapie 14-04-2019

Netjes geholpen door personeel ,fijne winkel gratis parkeren helemaal top!
Denk prijs heel redelijk,en scheer apparaat weer als nieuw met nieuwe mesjes!
Verder nog andere aanbieding gescoord!

LP 14-04-2019

Aardig Personeel Ruim aanbod Alles overzichtelijk opgesteld Geen lange rijen aan de kassa en is ook nog in de buurt. Goede prijs kwaliteitverhouding

DK 14-04-2019

Ik heb in januari een stoomgenerator met 20% korting besteld bij Mediamarkt Heerlen. Deze zou binnen 5 werkdagen binnen zijn. Daarna heb ik meermaals contact opgenomen met de klantenservice (telefonisch, per mail en per messenger), maar niemand kon mij adequaat verderhelpen. Ondertussen zijn we bijna 3 mnd verder en ik heb nog steeds geen product. Wel een mail dat ze het voor me bestellen, maar dan zonder de 20% korting. En dat terwijl ik thuis de offerte heb liggen inclusief aanbetaling! Schandalige gang van zaken!

Hendrik 14-04-2019

Prima service snel en netjes geholpen.
telefoon goed gerepareerd.
Kom er zeker terug

Svdw1982 14-04-2019

Goed geholpen door een kundige medewerker bij de aankoop van een tv. Wist veel van de verschillende tv technologieën af.

Celine 14-04-2019

Ik ben super goed en vriendelijk geholpen in de winkel, ik ben uitgebreid geholpen en niets was te veel! En ik ben helemaal blij met mijn nieuwe telefoon