MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Francis 02-04-2019

Het is een prettige winkel, opgeruimd, overzichtelijk en altijd iemand te vinden die kan helpen.

anna 02-04-2019

Bij het zoeken nar een inductiekookplaat in de Mediamarkt kwam ik diverse opties tegen, in prijs en kwaliteit verschillend. Degene die ons hielp luisterde goed naar mijn wensen en vragen en liet mij de keuzes zien.
Ze heeft mij alle nodige informatie over de producten gegevenen waarop ik tenslotte mijn keuze kon maken.
Ik heb afgerekend en ben tevreden naar huis gegaan met de inductiekookplaat van mijn keuze. En tenslotte: de plaat werkt uitstekend!

Minakshi 02-04-2019

Ik ben door klantvriendelijke personeelsleden geholpen. Helemaal advies gericht. Wat een snelle afhandeling. Mediamarkt een Topper!

Femke van Heumen 02-04-2019

Goed geholpen, was eerst zelf aan t uitpluizen hoe alle smartwatches in elkaar zaten. Hierna om wat advies gevraagd en perfect geholpen. Meneer was erg correct en dacht praktisch met me mee! Mediamarkt in tilburg.

Mai 02-04-2019

Ik ben zeer tevreden over deze winkel. Zelf heb ik weinig tot geen kennis over elektronica en ben ik al vaker met vragen over producten naar deze zaak gegaan. Het personeel beschikt over elektronische kennis, heeft altijd aandachtig naar me geluisterd en met me mee gedacht over producten die bij mijn wensen passen, maar nooit druk op me uit geoefend dat ik het duurste of 'beste' product moest kopen. Ze gaven me advies, maar lieten mijn keuze aan mij. Ook hebben ze (tot nu toe) altijd de producten die ik zocht of nodig had in huis gehad. Nu ga ik liever naar deze zaak toe wanneer ik vragen heb, dan dat ik via het internet achter de antwoorden probeer te komen.

Wim 02-04-2019

Ben al meer dan 20 minuten aan het wachten bij de mediamarkt in Rijswijk voor garantie. Slechts 1 persoon bij de service Bali. Nog paar klanten voor mij. Gaat zeker nog uurtje duren

Flip 02-04-2019

De medewerker was heel aardig en heeft goed geholpen.
Mijn vragen zijn goed beantwoord door de medewerker waardoor ik de juiste keus kon maken.
En daardoor nu blij ben met mijn telefoon.

Henry 02-04-2019

Transporteur zo slecht.
Volgende levering; zelf veel actie moeten ondernemen. Produkt over grond gesleept, niet uitgepakt, oude produkt niet mee. Klantenservice Mediamarkt verschult zich achter van alles

André Pijlman 02-04-2019

De winkel is goed ingericht. Spullen gemakkelijk te vinden en goed personeel. Personeel weet waar ze het over hebben. Personeel ggeft goed advies en wijzen je de afdeling waar de benodigde spullen staan. Dank jullie.

Jo Gottgens 02-04-2019

Ik ben gewoon naar de winkel in Heerlen gegaan. De verkoopster was vriendelijk en zeer behulpzaam. Bij vragen over het te kopen product gaf ze kordaat antwoord. De dingen die zij niet direct kon beantwoorden werden via de P.C. opgezocht en doorgegeven aan mij zodat ik een goed totaal beeld kreeg over het te kopen product.

Claudia 02-04-2019

Mediamarkt zit in lekker in de buurt
Wat ik fijn vind is dat je zelf lekker alles kan bekijken en als je dan hulp nodig hebt dat er altijd iemand beschikbaar is. En dan ook goed word geholpen met alle informatie die je nodig hebt

Pepito 02-04-2019

Je word snel geholpen, goede service, goede prijzen en een heel ruim aanbod :)
Een enkele keer even wachten op een medewerker

Henny 02-04-2019

Deze winkel in de Wall bij Utrecht beslaat een grote oppervlakte waardoor er veel producten opgesteld staan. Hierdoor kun je een goede vergelijking maken. Ook zijn er voldoende vriendelijke verkopers om vragen te beantwoorden.

Angelica 02-04-2019

De prijs voor de xbox one was beetje onduidelijk. Of hij stond op de verkeerde plek verder goede service

Robert Jan Looten 02-04-2019

Goed geholpen met de keuze van het product. Ondanks 2 eerdere keuzes die niet op voorraad waren toch naar een goed alternatief gezocht en gekregen.

riny dijk 02-04-2019

Fijne bediening, Goed advies . Meer heb ik niet nodig perfect.
Doen al jaren bij de mediamarkt onzen aankopen.

Els Weijgers 02-04-2019

De verkoper die mij geholpen heeft, heeft veel inzicht in wat een klant wil en denkt mee. Is heel vriendelijk en heeft verstand van zaken

E.L. 02-04-2019

Bij Mediamarkt een op één dag te bezorgen gasfornuis, wasmachine en koel/vrieskast gekocht.
In plaats van op de bedoelde vrijdag staan ze met het gasfornuis op woensdag voor de deur. Omdat door het hele huis nog vloerbedekking moet worden gelegd wordt deze voortijdige en onaangekondigde zending niet in ontvangst genomen. De wasmachine wordt keurig op de vrijdag afgeleverd. Sindsdien zijn de koelkast en het gasfornuis zoek. Er wordt gezegd in verkeerde depots.
Op de dinsdaag daaropvolgend zou het gasfornuis worden bezorgd. Midden op de dag blijkt het beschadigd te zijn. De koelkast is nog steeds zoek.
Eerst willen we de koop ongedaan maken en opnieuw bestellen, maar dat kan niet voor de aanbiedingsprijs geeft de gebelde dame bij de klantenzorg aan. Ze geeft aan dat we maar contact op moeten nemen met de vervoerder. Dat we in onze ogen alleen met Mediamarkt te maken hebben, omdat we daar besteld hebben, kost haar moeite om te begrijpen. Haar argument "het gaat meestal goed" komt bij ons niet echt aan, omdat levering van één op de drie een ander gevoel geeft.
Wanneer nu alles komt weten we nog niet. Er wordt voorlopig maar buiten de deur gegeten. Een fornuis is eigenlijk een onmisbaar onderdeel van het huishouden.
Aanbieden kan Mediamarkt kennelijk beter dan afleveren.
Mediamarkt moet voortaan voor ons met wel heel lage prijzen komen om het daar nog weer eens te proberen.

Gert 02-04-2019

In de winkel zijn er geen opdringerige verkopers.
En bij vragen over het artikel staan ze je vakkundig en snel te woord.
Zonder je te proberen over te halen om toch een duurder product te halen.

Ben Salet 02-04-2019

De service en klantvriendelijkheid is in een woord geweldig. Altijd even vriendelijk ondanks de grote van deze winkel en de veelvuldigheid van het assortiment. Onze ervaring is super. Er wordt met je meegedacht.

Lo 02-04-2019

Werd snel en vriendelijk geholpen. Vragen werden goed beantwoord. Toen het product dat ik wilde aanschaffen niet gevonden kon worden, bleef de medewerker zoeken. En gevonden natuurlijk!

Chantal 02-04-2019

Goede servies en klantvriendelijkheid
Goede uitleg over producten, duidelijke prijsaanduiding en mooie aanbiedingen

Han de Cock 01-04-2019

Groot aanbod, scherpe prijzen, toffe aanbiedingen. Onduidelijk waar ik soms voor wat moet zijn. Er loopt heel veel personeel, maar de gemiddelde klant wil ook iets vragen aan het personeel. Soms moet je dus even wachten.

JohnR 01-04-2019

Hele goede winkel. Goede en vriendelijke service.
Ruime openingstijden en voldoende parkeergelegenheid.
Mediamarkt Den Bosch

Dammy 01-04-2019

Prima geholpen door adviseur bij aankoop van laptop.
Laptop was niet voorradig, maar ik kon hem de volgende dag al ophalen in de winkel.
Bij het afrekenen werkte een kortingsbon niet, maar dat werd op professionele wijze opgelost.
Al met al, prima geholpen dus !!