MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 410 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

benno 12-04-2019

oke - eerlijk meedenkende medewerker acceptabele prijzen - kassa en balie en magazijnmedewerker vriendelijk en behulpzaam

Bram 12-04-2019

Goede service. Ik werd geholpen door een vriendelijke meneer. Omdat ik op verschillende afdelingen een artikel wilde hebben, maakte hij een verzamelfactuur. En dat scheelde weer tijd bij de kassa.

Anja W 12-04-2019

De winkel is overzichtelijk en het personeel is heel behulpzaam en niet opdringerig en ik zou deze winkel sowieso aanbevelen.

Max 12-04-2019

Ik ben goed geholpen. Het duurde wel lang voordat er een medewerker beschikbaar was. Het was fijn dat de medewerker mij rustig liet nadenken, terwijl hij een kopje koffie voor me pakte.

Robin 12-04-2019

Na eerdere positieve ervaringen met Mediamarkt besloten om hier een TV te kopen. Het was rustig in de winkel waardoor het personeel veel tijd had om me te helpen bij het uitzoeken van een passend toestel. Daarbij werden netjed extra service mogelijkheden aangeboden zonder overdringerig over te komen. Mooi toestel voor een mooi prijsje.

Sl 12-04-2019

Werd heel vakkundig geholpen in de mediamarkt te Breda, brachten het toestel voor mij nog naar de kassa, chapeau!!

Tini Heidema 12-04-2019

Zeer overzichtelijke prettige winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel! Daarom kom ik er graag.

Jolanda 12-04-2019

Keurig personeel, vriendelijk. Hielpen mij met de inductiekookplaat naar de auto te brengen. Super!!

Arnolda Schotanus - Govers 12-04-2019

goede service en nette verkopers die weten wat ze verkopen . En als je na aankoop nog wat wil weten over de aankoop vertellen ze wat je nog wil weten

bb 12-04-2019

Lekker dicht bij huis, ruime keus, vriendelijk deskundig personeel. Top zo als altijd tevreden.

Michiel 12-04-2019

Goed geholpen, alleen jammer van de HDMI kabel, die moest retour omdat deze al bij de Sonos zat!

Piet 12-04-2019

Heel fijn om te winkelen in deze mediamarkt. Heel overzichtelijke winkel en super gemotiveerd personeel. Een aanrader dus !

Stan 12-04-2019

Ik heb via de site een product besteld en laten bezorgen bij een mediamarkt vestiging. Het bestellen was makkelijk en overzichtelijk, helaas kreeg ik geen melding dat het product was verzonden of aangekomen. Ik ben bij de mediamarkt vestiging hier achteraan gegaan, daar bleek hij al wel binnen te zijn gekomen en zou ik hem de volgende dag op kunnen halen. Gelukkig was de medewerker zo vriendelijk om hem toch wel direct klaar te zetten, waardoor ik mijn product wel mee kon krijgen.

Het bestelproces zou beter kunnen, door beter op de hoogte gehouden te worden. 5
De medewerker in de winkel was goed. 9

Mijn cijfer is een (5+9)/2 = 7

Sharien Jawahierkhan 12-04-2019

Ik koop alles bij media markt en vind het zo wie zo een hele goeie shop.
Alles wat je wilt hebben is daar te verkrijgen.

Lisii Sorin 12-04-2019

Hi,
I was undecided what new phone to buy and at mediamarkt I found enough information and help. Eventually I bought my phone from mediamarkt and I liked their services. I hope this review helps you to find your phone or other technology :)

Ruud 12-04-2019

We kwamen binnen en er was duidelijk aangegeven waar we moesten zijn om een combi-magnetron te kopen.
Daar gekeken en al Super snel kwam iemand ons helpen en heeft ons de verschillen uitgelegd,dus zijn we erg goed geholpen

h.schol 12-04-2019

OP al de afdelingen zeer gemotiveerd en vakkundig personeel, wij hebben hier al veel gekocht en het zal zeker nog niet het laatste zijn.

Daniel O 12-04-2019

Ik vind het een erg georganiseerde winkel, ik heb alleen de winkel in Utrecht bezocht, hoewel ze me altijd hebben geholpen te vinden waar ik naar op zoek was, ik vind dat de fotografiezaak beter kan. Ik raad het zeker aan en de online winkel is erg goed.

Frans de Bondt 12-04-2019

We kochten een stofzuiger. De reden om dat bij Mediamarkt te doe is de grote keuze aan stofzuigers. WE zijn geholpen door XXX, die een ruime kennis had van dit product en boven die een prettige verkoper bleek te zijn.

paul 12-04-2019

hele goede zaak met vriendelijke bediening en ruimekeuze en goede service zeker de moeite waard om een kijkje te gaan nemen.

Tevreden gast. 12-04-2019

Mooie shop. Ruime parkeerplaatsen. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. De koffie werd zelfs op de bovenste verdieping , waar wij moesten zijn, persoonlijk door het helpende personeel gebracht. Prima service dus. Zeer tevreden met de uitleg van het personeel. Zowel boven als de beneden verdieping.

Foekje Blanken 12-04-2019

Deze winkel is zeer overzichtelijk en goede service en klantvriendelijk
Ook zijn ze klantvriendelijk en krijg je goede uitleg over een product wat je wil aanschaffen
ook de website van Mediamarkt is overzichtelijk met goede informatie over een product.

Jimmy 12-04-2019

Ze hebben al de producten op voorraad. De prijzen zijn zelfde als anderen. Hoeft niet overal te zoeken.

Opa Peet 12-04-2019

Ruim aanbod, artikelen zijn goed te zien en met vakkundig advies door de medewerkers,tot een goede keus te komen.

Barry fernhout 12-04-2019

Alles wat met electronica te maken heb koop ik graag bij de mediamarkt dat voelt altijd vertrouwd , altijd goeie serves en blije mensen die je maar al te graag willen helpen ! Ik ben eigenlijk nog nooit overgestapt naar een andere electronica winkel. Eigenlijk nooit ontevreden geweest ik raad de mediamarkt aan iedereen aan toppers !!