MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 411 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Ronnie 24-09-2019

Heel groot assortiment met heel goed helpend personeel. Zo vriendelijk en zo deskundig als zij je helpen, vind je niet snel in een andere vergelijkbare winkel.

jack machielsen 24-09-2019

nette winkel, goed overzicht zelfs voor n rolstoeler, kundig personeel die goede info en duidelijk uitleg geeft.

Wouter 24-09-2019

Verschrikkelijke klantenservice. Na 19 dagen wachten op een nabestelling nog steeds geen gehoor van Mediamarkt. Eerder is al gevraagd om het product te mogen ophalen in een ander filiaal omdat het zo lang duurde en deze wel in andere filialen aanwezig was. Er werd vanuit de klantenservice kort en koud gereageerd, zonder enige excuses of oplossing. Zelfs meedenken was te veel gevraagd. Op aanraden van de klantenservice moest je langs het filiaal zelf gaan, waar de nabestelling was gedaan. Dit 2 keer gedaan (tweemaal 40 minuten voor gereden) en tweemaal dezelfde korte reactie gekregen: 'nee, deze is er nog niet. Jammer' Als de producten aanwezig zijn, zou je best iets kunnen kopen bij Mediamarkt. Maar ik zou dit gedoe aanbevelen bij zogenaamd 'een van de grootste elektronica winkels van Nederland'.

Anneke 24-09-2019

Goed advies gekregen voor het aanschaffen van een laptop voor onze dochter die studente is geworden. Alleen na slechts 3 dagen zat 1 van de toetsen los. Zij is hiermee teruggegaan naar Media Markt en kreeg direct een nieuwe exemplaar mee. Top gedaan!. PS Deze laptop is super, laat geen toetsen los!

Momo 23-09-2019

Het is fijn bij Mediamarkt te shoppen. Je vindt er alles wat je nodig hebt wat betreft elektronica. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Service is ook na wens in het geval van retour of reparatie.

wouter 23-09-2019

professioneel personeel, klant vriendelijk, duidelijke uitleg over artikel.
verzending heel goed en op tijd.

Casper de Ridder 22-09-2019

In het algemeen zeer goed, maar bij de laatste aankoop, een afwasmachine, was de afhandeling ronduit slecht. Veel te laat en telefonisch niet te regelen, letterlijk van kastje naar de muur. De centrale service verwijst naar de vestiging en die koppelen automatisch terug naar het centrale servicenummer. Pas toen ik naar de winkel toeging bleek het artikel er langer te staan, maar 'levering klant' op de bon was niet aangevinkt of zoiets.

rene 22-09-2019

medewerkster gaf goed advies bij de aankoop... echter de bon inbrengen in de tablet duurde zolang dat ik maar gewoon naar de kassa ben gelopen... en daar afgerekend. ik vraag mij af wat de meerwaarde voor de klant

karin 22-09-2019

Mediamarkt is een winkel die ik al jaren bezoek, ik wordt er altijd goed geholpen en het personeel is vriendelijk (denken ook goed mee) en ervaren. Soms is de wachttijd als ik een medewerker nodig heb wat aan de lange kant vanwege drukte (er zijn meer mensen die de winkel duidelijk top vinden). De laatste periode zijn de acties in de winkel was matig. Maar als ik een specifiek artikel wil kopen is mediamarkt de shop to be :)

annemaije van opstal 22-09-2019

goede sfeer en goede kwaliteit en iets goedkoper dan bcc die komen we wel vaak langs om mobiel of andere spullen om te kopen of informatie om te weten … daar is prima winkel

boekenwurm 22-09-2019

Mooie overzichtelijke winkel met vriendelijk en deskundig personeel. We werden goed geholpen zonder dat het personeel opdringerig werd.

Martin 22-09-2019

Goedkope cartridges geven soms problemen(worden na een tijdje niet meer herkend). Printen lukt dan niet meer. Vandaar overgestapt naar de originele. Werken prima(wel duur, maar gaan langer mee). Ik kan deze inkt cartridges dus aanbevelen, goede kwaliteit.

H.J. Maychrzak 22-09-2019

Gisteren op de diverse afdelingen zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Persoonlijke aandacht gekoppeld aan het tijd nemen voor de klant hebben wij als zeer plezierig ervaren.

GD 21-09-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat ik mijn vorige telefoon ook daar heb gekocht en de service was toen ook goed.

R.E. Groothoff 21-09-2019

de winkel is goed bereikbaar, en heel ruim voorzien van parkeerplekken. De winkel is zelf ook ruim opgezet, met een groot assortiment. De producten zijn in groepen opgedeeld, dit maakt het overzichtelijk en geschikt voor onderlegd personeel. Mijn ervaring is dat de medewerkers weten waar ze over praten en klantvriendelijk zijn. Alles wat ik daar heb gekocht werkt perfect.

Martinus 21-09-2019

Je wordt heel goed geholpen om jouw keuze te maken en dus niet in een bepaalde richting geduwd.
Verkoper geeft duidelijk de verschillen aan bij de producten.

Rob 21-09-2019

Vriendelijke bediening en goede afhandeling van onze reparatie/creditering van het defecte product. We mochten het zelfs omruilen voor een duurder product. Zeer goede service

Dick 20-09-2019

In deze winkel vind je de beste aanbiedingen op cd gebied en specials. Je kan er uren rondkijken en zoeken. En met je klantenpas heb je altijd korting. Top zaak en ga er eens heen!

Sjef .v.d.hout 20-09-2019

Ben heel goed geholpen goeien uitleg nemen goed de tijd voor je dat is voor mij heel belangrijk

Marja Stuurman 20-09-2019

De winkel is altijd voorzien van de laatste nieuwe apparatuur en is vriendelijk geprijst.
De medewerkers zijn vriendelijk en goed op de hoogte van de artikelen die ze verkopen.

william 20-09-2019

na lange tijd niet in de mediamarkt van Almere geweest te zijn moest ik hoog nodige een nieuwe oral B tanden borstel snel gevraagd waar dat ze lagen en een maal bij de tandenborstels goed advies gekregen van een van de winkel medewerkers
zeer vriendelijk en behulpzaam

jan 20-09-2019

veel keuze en een goede service zal deze winkel aanbevelen aan vrienden en kennissen

Anthony 19-09-2019

Hele behulpzame en aardige werknemers, heel klantvriendelijk. Bij de klantenservice bij problemen of bij per ongeluk verkeerd gekochte producten wordt je heel goed geholpen en wordt alles heel duidelijk uitgelegd. Chapeau!

Harriëtte 19-09-2019

Fijne winkel goede service en top locatie. Kunt er van alles open. En altijd duidelijk advies en er word de tijd voor je genomen qua uitleg en alles wat erbij komt. Zeer tevreden over deze winkel en beveel m zeker aan bij iedereen.

John 19-09-2019

vriendelijk bediening door een juffrouw namens Rene , deze was zeer deskundig en heeft ons voortreffelijk geholpen met de keuze van onze nieuwe soundbar