MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Jos 24-02-2020

Wij zijn zeer deskundig geholpen. De prijs voor wat je koopt is altijd de laagste

Beste Jos,

John 24-02-2020

1 ster is nog te veel . Heb 23 januari een samsung s8 plus gekocht , op de site staat heel duidelijk een foto tijdelijk een headphone t.w.v 149 euro gratis . Bij aflevering geen headphone . Heb een aantal keren gebeld naar die niksnutten , verscheidende keren heen en weer gemaild ,,, u hebt er geen recht op ,,, heb aangegeven dat het duidelijk bij de advertentie staat , waarop ik weer een mail terug kreeg met wij gaan het uitzoeken , binnen vijf dagen sturen wij een bericht . Ik ben inmiddels tien dagen verder en nog geen bericht . Ik heb ze afgelopen woensdag nog een mail gestuurd , dat ik uiterlijk wacht tot zaterdag op een reactie , anders ga ik het anders oplossen . Ze adverteren met een misleidende aanbieding , bij de Wet staat dit als Oneerlijke Handelspraktijken , en dit ga ik ook aangeven , zij het bij ACM Consuwijzer of bij de Geschillencommissie .

Trouwens, de Samsung S 8 Plus staat nog steeds op hun site, met de gratis headphone t.w.v. 149 euro. Trap er niet in.
Officiële reactie van MediaMarkt 24-03-2020

Beste,

Excuses voor deze vervelende ervaring en dat je de koptelefoon niet hebt kunnen krijgen. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten.

Wij hopen dat wij het probleem inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Kruithof 24-02-2020

Goede overzichtelijke winkels goede service duidelijk uitleg over producten en ze denken met je mee

Beste Kruithof,

Bedankt voor je review. We proberen altijd te zoeken naar de WOW voor jou. Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Lila 24-02-2020

Hele fijne mooie overzichtelijke winkel. Vriendelijk personeel. We zijn goed en vakkundig geholpen. Goede uitleg gekregen.

Beste Lila,

Jutstra 24-02-2020

Ik mag graag naar de mediamarkt gaan, ze helpen je vriendelijk met de vragen, en helpen je de juiste keuze te maken.

Beste Jutstra,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad.

We hopen je snel weer te zien in onze winkels of op onze website.

Ayrem Dueñas 24-02-2020

Super goede behandel door de medewerkers... altijd leuk om naar Mediamarkt langs gaan om wat te kopen

Beste Ayrem,

Michiel 24-02-2020

Goed voorgelicht door de medewerkers. Ruime parkeergelegenheid. Mediamarkt Heerhugowaard

Beste Michiel,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad in ons filiaal in Heerhugowaard. Altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels.

Jörgen 24-02-2020

Goede duidelijke shop. Je weet gelijk in welke hoek je moet "zoeken". Ik ben prima geholpen door de medewerker, hik was erg behulpzaam en duidelijk.

Beste Jörgen,

Bedankt voor je positieve review.

Gerard 24-02-2020

Nette keurige overzichtelijke MediaMarkt in Doetinchem, vriendelijk klantgerichte hulp.

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad in ons filiaal in Doetinchem. We zoeken iedere dag naar de WOW voor jou. Zeer leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Andreas Hagedoorn 23-02-2020

Goede service. Zeer goede prijs. Snel geholpen. Ik zocht naar een headphone. Zeer specifiek met korting. Groot assortiment om uit te kiezen. Overzichtelijk en duidelijk. Tevreden met prijs en aankoop.

Beste Andreas,

Bert Michels 23-02-2020

Afgelopen zaterdag een Samsung Galaxy Tab A 10 gekocht voor mijn echtgenote bij de MediaMarkt in Drachten.
Goede service van een verkoper die verstand van zaken had.

Beste Michels,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met ons personeel en onze service. Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Eddy Jager 23-02-2020

Goed advies gekregen en ook uitleg waarom ik voor dit product moet kiezen!!

Beste Eddy,

Jan A. 23-02-2020

Een mooie grote winkel met een ruim assortiment. Alles staat keurig geordend en is makkelijk te vinden door de duidelijke aanwijzingen boven de producten. Om een specialist op (in mijn geval) audio te vinden had wat voeten in aarde, maar uiteindelijk kwam dat ook goed.
Parkeergelegenheid direct onder de winkel is ook bijzonder prettig.

Beste Jan,

MediaMark

Beoordeling Media Markt Den Bosch 23-02-2020

Media Markt Den Bosch is een moderne zaak met zeer gemotiveerd en op alle fronten deskundig, vriendelijk personeel.
Voor de diverse afdelingen is er vakkundig personeel met een grote kennis van zaken. Op technisch gebied krijg je waardevolle informatie, die je helpen met het maken van een keuze tussen de verschillende type's van artikelen. Ook de kassa's zijn in ruime mate aanwezig en worden bemand door vriendelijk en ervaren personeel. De winkel is overzichtelijk ingedeeld, zeer schoon en klant vriendelijk.

Beste,

Bedankt voor je positieve review.

We proberen elke dag te zoeken naar WOW voor jou. Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Frans 23-02-2020

Mooie compacte Chromebook gekocht tijdens een actie bij Mediamarkt voor 229,-. Lijkt me een goede prijs/kwaliteit.
Gemakkelijk te installeren en direct gebruiksklaar. Onze kinderen kunnen beide beter overweg met de Chromebook als ikzelf omdat ze deze op school ook veel gebruiken.
Kortom: zeer tevreden.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze service aan onze klanten centraal. Altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels of op onze website.

J.P,Adriaansen 23-02-2020

Ik vindt het niet leuk als je voor dik 400 euro koopt je toch nog voor 30 eurocent voor een
plastiek zak moet kopen.
Officiële reactie van MediaMarkt 17-03-2020

Beste J.P. Adriaansen,

Bedankt voor het geven van jouw feedback.

Helaas is er een verbod op gratis plastic tasjes, maar wij zullen jouw feedback meenemen als tip voor de toekomst.

Gerrit 23-02-2020

Alles is goed te vinden en toch zeker ook klant vriendelijk we werden zeer correct te woord gestaan daar de keus toch wel groot was

Beste Gerrit,

Peter OK 23-02-2020

Mooie grote winkel, aardige mensen maar beperkte keus Airfryers. Ik ga er zeker nog een keer naar toe. Ik moet de gekochte airfryer terug brengen want er zit een barstje in de klok.

Beste Peter,

Rob 22-02-2020

Winikel is dichtbij veel aanbiedingen goede service wordt altijd goed geholpen door het personeel

Beste Rob,

Dankjewel voor je review.

Deborah ten Pas 22-02-2020

Vandaag hebben wij een Nintendo switch plus een spel gekocht bij de media markt in apeldoorn en wij zijn super goed geholpen!

Beste Deborah,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons winkelpersoneel en onze service.

We hopen je snel weer te zien.

Egbert 22-02-2020

Prima stofzuiger. In één keer van beneden naar boven zonder te wisselen van stopcontact - prima actie radius door lang snoer.

Beste Egbert,

Bart Zoer 22-02-2020

Prima winkel met goede service van de medewerk(st)ers ! Bovendien is er een enorme keuze met allerlei verschillende merken.

Beste Bart,

Bedankt voor je review. We zoeken iedere dag naar de WOW voor jou. Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Ricardo 22-02-2020

Echt een snelle top telecoon.
Voldoet aan alle verwachtingen.
Maakt zeer mooie fotos

Beste Ricardo,

Aart Last 22-02-2020

Prima winkel met een gevarieerd aanbod van produkten. Alleen zijn de prijzen van produkten die gebundeld zijn niet altijd even duidelijk.

Beste Aart,

Harma 22-02-2020

We zijn heel goed en vriendelijk geholpen. Ze nam alle tijd voor ons en legde goed uit wat het verschil was tussen de artikelen

Beste Harma,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons winkelpersoneel en onze service. Wij proberen iedere dag te zoeken naar de WOW voor jou. Zeer leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels of op onze website.