MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Ellen 13-04-2019

Supergoede service van alle medewerkers van de Mediamarkt! Twee kopjes koffie tijdens het wachten op de installatie en het overzetten van de gegevens van mijn telefoon, niets was teveel! Keurige en respectvolle benadering, een goede uitleg, kortom zeer klantvriendelijk en prettig om zaken mee te doen!

Gerrit 13-04-2019

Leuke winkel, prettig en netjes ingericht,goed opgeleid en vriendelijk personeel, beleefd en heel leuk in de omgang, echt aan te raden.

Toet 13-04-2019

Wart ik zocht was snel en makkelijk te vinden en voorraad winkel checken was makkelijk.

Opahennie 13-04-2019

Goede service van personeel en aardig mensen met veel kennis waar voor wij kwamen

Marjan 13-04-2019

Ik werd goed geholpen door een medewerker. Hij hielp zelfs met een ideeen hoe we iets op konden lossen toen iets niet neer in de verkoop was.

Dennis 13-04-2019

Snel geholpen en de verkoper was vriendelijk, had een vraag over een batterij voor een rookmelder. Verkoper heeft me een duurdere geadviseerd en goed onderbouwd.

Johan Lunenborg 13-04-2019

Verkoper war erg behulpzaam maakte zelfs voor mij een schema om mijn nieuwe versterker aan te sluiten ,mijn dank daar voor. Zeker aan te bevelen Media markt Hengelo

Am ahmed 13-04-2019

Ik vind dat ik niet goed ben geholpen. Personeel was moeilijk te vinden. Ik ben aan deze winkel geweest omdat het dichter bij is.

Ellen 13-04-2019

We zijn fijn geholpen bij de keuze van een draadloze koptelefoon. Dank daarvoor hij doet het prima.

Sven 13-04-2019

Geweldig systeem, met hue heb je altijd de juiste lichtsterkte en kleur in huis

Reinhart 13-04-2019

Goede voorlichting en prettige bediening groot aanbod. Informatie overzichtelijk.

Robbert 13-04-2019

Prima winkel, goed bereikbaar, parkeerplek, snel geholpen en het artikel dezelfde avond geïnstalleerd.

Media Markt Duiven 13-04-2019

Laatst met een oude buurvrouw op mijn verzoek naar Media markt gegaan en daar een televisie gekocht. Een ouder model wat tegen forse korting werd aangeboden en niet meer in een doos kon worden geleverd. Prima verzorgt, tot in auto gebracht, uitmuntende service. Helaas... na 3 dagen vond de buurvrouw om heel onduidelijke redenen dat ze toch een miskoop had gedaan. Niets hield haar tegen. De TV moest terug. Ondanks mijn protest en reden dat jullie eigenlijk ons zeer ter wille waren geweest en ik me eigenlijm schaamde. Jullie klachtenbalie: fantastisch. Ze zagen de oude dame mett mij binnen strompelen, voelde aan waar het mis was gegaan en zonder een probleem kreeg ze alles weer uitbetaald en hulp met gratis koffie etc etc. Het hele bejaardencentrum hoort nu elke dag wat voor een geweldige winkel jullie zijn, aardig, behulpzaam en klant vriendelijk. Dus jullie worden dagelijks aanbevolen !

Henk 13-04-2019

Zeer groot assortiment. Hulpvaardig personeel. Lopen altijd met je mee als je vraagt waar je iets kan vinden.

Henk 13-04-2019

no nonsens.goede hulp.duidelijke uitleg.advies is vakbekwaam.proberen je niet iets te verkopen wat duurder is,als het niet nodig is.prettige opstelling artikelen.overzichtelijk.zakelijk goed gedaan.etaleren doet begeren.en dat mag best.PURA VIDA media markt.PS.het gaat mij niet om een prijsje.maar wat ik zeg mag best eens gezegd worden.....

Lucy Hummel 13-04-2019

Het is een klantvriendelijke winkel met deskundig personeel die je goed adviseert om de juiste keuze te maken.
Ook de monteur die de vaatwasser heeft ingebouwd was zeer bekwaam en verdiend een pluim.
Volgende aankoop witgoed zal zeker bij Mediamarkt zijn.

Lucy Hummel 13-04-2019

Volgende aankoop witgoed zal zeker bij Mediamarkt zijn.

Janine 13-04-2019

Het is dat mediamarkt in Hengelo zit dichter bij almelo daarom ga ik na deze winkel. Soms kan het daar wel anders iets klantvriendelijk. Maar verder is alles goed in deze winkel

Dora Van der zwet 13-04-2019

Ik heb in deze winkel een nieuwe iPad gekocht en werd erg goed geholpen en zou hier zeker weer heen gaan

Rick van Dijk 13-04-2019

Ik dacht in eerste instantie mijn 2 apparaten op te halen en binnen 5 minuten weer uit de winkel te zijn, echter duurde het allemaal een flink stuk langer omdat ik moest wachten totdat ik geholpen werd, toen ik geholpen werd werkte het systeem volgens de medewerker niet mee. Buiten het feit dat het lang duurde, ben ik wel goed geholpen en is er alles aan gedaan om mijn vragen te beantwoorden. Dus zeker wel een aanrader.

Tessa 13-04-2019

Onlangs de fitbit charge 3 aangeachaft, de informatie staat duidelijk bij het product. Daarnaast zijn de medewerkers vriendelijk en helpen zij je bij jouw aankoop.
Kortom, ik ben super tevreden met mijn aankoop bij Mediamarkt!

Ayhan 13-04-2019

Goed bereikbaar winkel. Leuke en spontane medewerkers. Artikel die ik heb gekocht heb ik snel kunnen vinden om de winkel.

Astrid Koning -Blom 13-04-2019

Gezellig winkel met goede en klantvriendelijkheid en ligt goed gelegen om naar toe te gaan.

Hendriks 13-04-2019

Goede aanbiedingen. Vriendelijk personeel.
Alleen erg jammer dat je geen cds meer kan kopen bij jullie

jaap 13-04-2019

Overzichtelijke zaak met goede service. Niet alleen een goede uitleg over het product maar ook prima begeleiding bij en de afwikkeling van de aankoop.