MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Mediamarkt, grote kans op teleurstelling!! 09-01-2020

TV besteld, samen met beugel om deze op te hangen.
Beugel geleverd, TV niet.
Gebeld met MM = zending was gesplits en TV zou worden nageleverd.
Week later, nog geen TV.
Dag later van de transporteur een mail gekregen dat zij de zending geannuleerd hadden omdat ze geen zending hadden ontvangen van MM.
Gebeld met MM en bleek dat zij, de hele bestelling geannuleerd hadden op verzoek van de transporteur... WAT!?
Ik aangegeven dat ik dat niet vond kunnen en dat ik diezelfde TV, voor dezelfde aanbieding (black friday) wilde hebben.
Week later, nog niets gehoord.
Weer gebeld. Ja meneer.. het is druk... bla bla bla...
Inmiddels 2 weken na mijn bestelling aangegeven mijn geld terug te willen.
Nu, ruim twee weken daarna, nog geen geld gezien en inmiddels al tig keer contact gehad met MM.

Resultaat na ruim een maand:
Geen TV
Geen geld
Tig keer gebeld met MM
Geen enkele keer een mail of telefoontje gehad van MM met enige status update (ja, 1 keer. gericht aan een voor mij totaal vreemd persoon. Dat haar bestelling naar de volgende dag verschoven zou worden).
Ondertussen is diezelfde TV nog wel, met 2-3 dagen levertijd, op hun website te vinden...

Ik ben diep teleurgesteld in jullie, Media Markt!. Ik ben toch niet gek.. en zal nooit meer iets bij jullie kopen en een ieder jullie afraden. Jullie leveren niet, communiceren niet.
Officiële reactie van MediaMarkt 13-03-2020

Beste,

Bedankt voor je feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je je tv niet hebt ontvangen tijdens onze Black Friday actie. Ik hoop dat wij voor een oplossing hebben gezorgd. Zo niet, vraag ik je om contact op te nemen met onze klantenservice via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/.

Op deze manier kunnen we kijken wat er al is gebeurd en of wij dit eventueel nog kunnen oplossen.

PPM van Hees 09-01-2020

goed geholpen door een verkoper, en met de juiste airfryer naar huis gegaan .

Beste P.P.M. van Hees,

Kees Segeren 09-01-2020

Ben zeer tevreden over de hulp bij zoeken naar mijn artikel.
Kreeg ook goede uitleg.

Beste Kees,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven.

Christien 08-01-2020

Zeer prettig en goed geholpen medewerkster denkt mee en is attent en heeft van de artikelen verstand

Beste Christien,

Fr@n 08-01-2020

Op 27 november heb ik een Switch besteld, die heb ik meteen betaald. De levertijd zou 2 tot 3 werkdagen zijn. Het was een "cadeau van de Sint" voor mijn kinderen. De Switch werd niet op tijd geleverd. Dan maar voor kerst. Ook niet gelukt helaas. Het is 8 januari, ik heb geen Switch en ik heb ook niet mijn geld terug. Ik ben vele telefoontjes naar de nutteloze klantenservice verder, maar niemand daar kan iets anders zeggen dan dat ze mijn probleem zullen doorgeven aan de juiste afdeling. Als ik vraag of ik met een manager kan spreken, dan kan dat absoluut niet volgens degene die ik aan de lijn heb. Natuurlijk kan er een keer iets fout gaan, maar als dat dus bij de Mediamarkt gebeurt, dan heb je echt een probleem. Mediamarkt heeft de klantenservice zo ingericht dat niemand verantwoordelijkheid hoeft te nemen voor fouten. Dus loop je echt tegen een muur op en moet je wachten totdat je je geld terugkrijgt.....ik heb werkelijk geen idee hoe lang nog.

Beste,

Jammer om te lezen dat je de Nintendo Switch niet voor Sinterklaar hebt kunnen ontvangen tijdens onze Black Friday actie.

Ik hoop dat wij voor een oplossing hebben kunnen zorgen. Zo niet, vraag ik je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat er al is gebeurd en of wij dit eventueel nog kunnen oplossen. Dit kan via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

J. Vermeulen 08-01-2020

Heb een product gekocht via de webwinkel doch verkeerd produkt gekregen. Klantenservice zegt terug sturen, moet je wil een printer hebben. Die heb ik dus niet daar ik nooit wat moet uitprinten.Terug brengen naar winkel alternatief. Terug naar de winkel brengen ben je dus wel minimaal 1,5 uur mee bezig plus benzine en parkeer kosten. Mediamarkt maakt een fout en zou dus ook het product bij de klant moeten ophalen maar dat doen ze dus niet omdat het product voor hun te weing waarde heeft (eur 56,00) of het juiste produkt toesturen. Wat een waardeloze service, laat de klant het werk doen en zij zitten op de centen. Mijn aanbeveling koop nooit wat bij Mediamarkt webwinkel want als zij een fout maken laten je gewoon stikken. Zo behandel ik mijn klanten niet.

Beste J. Vermeulen,

Jammer om te horen dat je het verkeerde product hebt ontvangen.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Peter 08-01-2020

Onlangs een Harman/Kardon Citation 300 gekocht bij de Mediamarkt Ekkersrijt in Eindhoven. Deskundige uitleg bij verkoop. Bij thuiskomst en installatie van de homespeaker bleek het apparaat niet helemaal in orde te zijn. Ik ben teruggegaan naar de MM Ekkersrijt en zonder problemen kon ik het toestel omruilen. Vervolgens ging een van de medewerkers ter plaatse het nieuwe toestel installeren en controleren. Super service. Alles werkt nu naar behoren. Ik ben erg tevreden.

Beste Peter,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat de medewerkers van de vestiging Eindhoven Ekkersrijt jou god hebben kunnen helpen na de aanschaf van de Harman Kardon.

A .D. 08-01-2020

De winkel in Breda heeft een zeer ruim assortiment en er lopen vooral medewerkers rond met kennis van zaken.
De medewerkers vinden het ook leuk om goede bruikbare informatie te geven waar je als klant wat aan hebt.
Je wordt er een gelukkig mens in deze drukke tijd

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat we jou goede en bruikbaren informatie hebben kunnen geven.

Fransje 08-01-2020

Prima, dit keer was er een medewerker heel goed in de buurt. Soms is het zo druk dat je geen hulp kan vinden.

Beste Fransje.

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Wij zullen dit meenemen als tip en we hopen jou in de toekomst te kunnen overtuigen van betere service.

Joris 08-01-2020

Ik heb bluetooth oortjes via jullie gekocht op 04-01-2020 en ik heb een aantal problemen gehad met het retourneren van deze oortjes. Ten eerste is het retoursysteem onduidelijk omdat ik mijn retour niet kon aanmelden. Ten tweede is het NIET op de website te vinden dat oordopjes en hoofdtelefoons onder hygiënische producten vallen, dit zal er duidelijk bij moeten staan. Als het zelfs in de retourvoorwaarden niet te vinden en om uiteindelijk te horen via de chat dat het een hygiëne product is en niet geretourneerd zal kunnen worden voelt natuurlijk erg oneerlijk. Daarin doet coolblue of bol.com het veel beter door een duidelijke site te hebben en in hun retourvoorwaarden ook daadwerkelijk alle voorwaarden DUIDELIJK te vermelden.

De persoonlijke chat is hulpzaam alleen is het niet duidelijk of je aan het wachten bent op een reactie of dat er gewoon niemand voor je is, hier zal gemakkelijk onderscheid in gemaakt kunnen worden.

Ik hoop dat dit een review is met een paar goede adviezen voor jullie!

Beste Joris,

Heel erg bedankt voor jouw feedback.

Ik zou graag je feedback verder willen oppakken met je, zodat wij onze service kunnen verbeteren in de toekomst. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via de volgende link:

R Huijbers 07-01-2020

Bij mediamarkt Den Bosch ben ik zeer onplezierig geholpen door een jongeman van ongeveer 25, M. Zijn vorm van communicatie is ronduit asociaal. Communicatietraining is gewenst. Ik heb dit eerst aan het management doorgegeven waarop ik geen reactie kreeg. Vandaar deze post.

Beste R. Huijbers,

Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met een medewerker in onze vestiging in Den Bosch.

Ik zou graag je feedback verder willen oppakken met je, zodat we onze service in de toekomst kunnen verbeteren. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via de volgende link:

Theo Bernhard 07-01-2020

Als je het gevoel hebt dat er met je meegedacht wordt geeft dat veel vertrouwen. De elektronica-wereld is complex; ik kan niet alles weten. Ik werd subliem op weg geholpen. De Media Markt voldeed ten volle aan mijn verwachtingen. Ik kom er graag!

Beste Theo,

Bedankt voor het delen van jou review.

Wij hopen je altijd zo goed mogelijk te helpen.

Pauline Slaats 07-01-2020

Goede service en zeer vriendelijke medewerkers. Op de juiste manier verteld over de mogelijkheden.

Beste Pauline,

Jan Meijering 07-01-2020

Artikel op voorraad en goede begeleiding bij het maken van mijn keuze. prima winkel.

Beste Jan,

thierry Mook 07-01-2020

goede ervaring gehad. wel heb ik erg lang moeten wachten tot er een medewerker beschikbaar was, geen groot probleem want had de tijd. maar dit kan wel als vervelend worden ervaren. veder goede kennis van medewerker en was er veel begrip. ook bood hij zijn excuses aan voor het wachten terwijl hij erg druk was. dus de klant wordt goed gezien. voorraad van sommige winkels zouden hoger mogen. heb regelmatig dat ik veder moet rijden omdat er een winkel niet genoeg heeft liggen.

Beste Thierry,

Bedankt voor de delen van jouw feedback over de voorraad van onze winkels en het aanspreekbare personeel op de werkvloer.

Wij nemen jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Jannie 07-01-2020

Altijd goede adviezen en correcte behandeling door de medewerkers(sters)
Ruime keuze in de artikelen.

Beste Jannie,

I Fijneman 07-01-2020

Ik vind de media markt in Den Bosch overzichtelijke en duidelijk.Wanneer je een medewerker aanspreekt zijn ze direct behulpzaam. Jullie hebben van mij een 8 i.p.v. een 9 ontvangen omdat ik 4 medewerkers met elkaar zag praten en ikzelf op hen af moest lopen om iets te vragen terwijl ze zagen dat ik bij een product stond en om mij heen keek om een medewerker te zoeken. Dit kan iets beter. Ze waren wel vriendelijk en behulpzaam toen ik op hen afliep.

Beste I. Fijneman,

Bedankt voor de delen van jouw feedback.

Wij nemen jouw feedback mee als tip voor de volgende keer om onze service in de toekomst te kunnen verbeteren.

Wij hopen je hiervan snel een keer te kunnen overtuigen.

Patrick 07-01-2020

1 dag voor Black friday in de winkel te Breda een tv, droger en Sonos gekocht, deze zijn online ingevoerd door een medewerker.
Nu een maand later en na minimaal 10x gebeld te hebben met de klantenservice nog geen Sonos in huis die wel betaald is.
Alleen de droger en tv zijn geleverd maar de Sonos niet. Vervoerder geeft aan deze niet binnen gehad te hebben.
Klantenservice is er alleen om je rustig aan het lijntje te houden maar zijn nog geen afspraak nagekomen.
Te schandalig voor woorden dit ze zetten je met de rug tegen de muur, denk dat ik alleen met juridische stappen aan mijn aankoop ga komen.

Beste Patrick,

Jammer om te horen dat de Sonos nog niet geleverd is.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, vraag ik je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat er al is gebeurd en of wij dit eventueel nog kunnen oplossen. Dit kan via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Dick van der Horst 07-01-2020

De kassa's zijn prima geworden. Wel soms een lange rij, maar de rij slikt heel snel.

Beste Dick,

Bedankt voor de delen van jouw feedback.

Wij zullen dit meenemen om de rijen bij de kassa's in de toekomst te verbeteren.

Mark 06-01-2020

Mediamarkt is een uitstekende aanbieder met voldoende keuze voor redelijk goede prijzen. De service in de winkel is indien gewenst uitstekend. Uiteraard zijn er op internet ook veel goede aanbiedingen en adviezen te vinden, waar ik ook zeker gebruik van maak. Voordeel mediamarkt bij bezoek: je ziet beter wat je koopt, geen verzendkosten en geen wachttijd. Soms dus een compromis, maar met iets meer gemak. Geen wenselijke toekomst voor ketens met dure echte, kostbare winkels.

Beste Mark,

Bedankt voor de delen van jouw review.

Leuk dat je zo'n fijne ervaring bij ons hebt gehad in onze winkel.
Wij hopen bij iedereen zo'n WOW-moment te kunnen bezorgen. Het is leuk om te lezen dat dit gewaardeerd word.

Astrid 06-01-2020

Werd vriendelijk en deskundig geholpen, men nam de tijd ook al was het druk

Beste Astrid,

Diana 06-01-2020

Zeer makkelijk om te kiezen uit het ruime aanbod door goede hulp van verkoper.

Beste Diana,

Milacic 06-01-2020

Goed, volledig advies en deskundig, behulpzaam en vriendelijk personeel.
Ik zou zekers mensen adviseren om hier hun producten te kopen.

Beste Milacic,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het achterlaten van jouw review.

Anny 06-01-2020

Wij hebben voor deze winkel gekozen i.v.m. het zeer uitgebreide assortiment, en vanwege het vriendelijke en behulpzame personeel. En natuurlijke voor de aantrekkelijke prijzen van de artikelen.

Beste Anny,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het achterlaten van jouw review.

Wij waarderen het compliment over onze medewerkers en de grootte van ons assortiment.

J. van der Plas 06-01-2020

Zeer scherpe prijzen met Black Friday.
Klantenservice geeft onjuiste informatie over factuur, en kan geen informatie geven over aflevering. Bezorging van witgoed door afleverpartner Dynalogic verdient een klein zesje. De door Mediamarkt beloofde installatieservice werd niet waargemaakt. Tegelijk bestelde wasmachine en droger (beide voorradig) werden op opeenvolgende dagen geleverd.
Officiële reactie van MediaMarkt 25-03-2020

Beste J. van der Plas,

Bedankt voor je feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Leuk om te lezen dat je onze prijzen scherp vindt met Black Friday. Wel vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met onze klantenservice en levering. Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.