MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Oktay Hayrat 15-05-2019

I will never buy from MediaMarkt again. A washing machine eas not properly delivered and installed. Logistics party blames amediaMarkt and MediaMarkt blames them. They left the wash machine at the salloon for overnight. I returned the order because of unprofessional approach. MediaMarkt is not customer minded and their sales and customer services staff rude. Aftersale is the most important part for me.

gaby Abrahams 15-05-2019

een heel goed advies gegeven, ivm telefoon.ze adviseerde een combi deel .verlenning telefoon contract met nieuwe telefoon.
dat zou voor ons 192 kosten ipv 598.en advies van een goeie telefoons.ze weten waar ze over praten,

Leanne 14-05-2019

we werden goed geholpen door de mensen die er werken hierdoor een top telefoon gekocht!

Joep 14-05-2019

Compleet, volledig en concurrerend assortiment. Vlotte en kundige verkopers.

HenriëtteIM 14-05-2019

Ik was op zoek naar iets dat mijn powerbank met mijn telefoon kon verbinden. Er hingen best wel veel kabeltjes maar gelukkig wel gesorteerd in iPhone en Android dus na even goed kijken het juiste kabeltje gevonden voor een leuk bedrag. Ik blij!

A.Bracke 14-05-2019

Was er eerst niet voor, om naar de mediamarkt te gaan maar nu een aantal jaren verder. En steeds goed geholpen, zelfs toen er iets stuk ging. Is mediamarkt toch echt wel mijn winkel geworden. Een winkel waar ik met plezier kom.

Frans 14-05-2019

Goede voorlichting en duidelijke uitleg.
Voldoet aan onze verwachtigen.
Verkoper kwam professioneel over.

P 14-05-2019

Op het scherm veranderde het aankoopbedrag met 20 euro in mijn nadeel, maar verkoper snapte het ook niet maar geloofde het op me woord, dus kreeg het voor dat geld. Voor de rest goeie uitleg, vriendelijk geholpen, jammer dat je er niet meer van af kon pingelen.

Jan 14-05-2019

Vandaag nieuwe IPad gekocht.
Goede prijs en prettig geholpen door een medewerker.
Zeker een aanrader

Jacqueline 14-05-2019

Omdat hij bij mij in de buurt is en ik ken er de weg goed, alleen als je iets besteld via het internet en je wilt contant betalen dan moet je eerst naar boven toe om af te rekenen en dan moet je weer terug naar beneden toe om vervolgens buiten te kunnen af gaan halen wat je gekocht hebt, dat is niet echt gemakkelijk voor oudere mensen.

Marijn 14-05-2019

Via internet uitgekomen bij de Mediamarkt. Hier was de camera, de Canon m50 het goedkoopste en hadden ze ook de juiste set waar ik interesse in had beschikbaar. In de winkel aangekomen nog enkele vragen aan de verkoper gesteld welke hij direct wist te beantwoorden. Een zeer goede verkoper met verstand van de producten! Ik ben dan ook met een uiterst tevreden gevoel weggegaan met mijn aankoop!

Tiny van Hensbergen Smit 14-05-2019

Ik wilde een andere Nespresso koffiemachine die was er niet. De € 30,00 aan koffie tegoed konden ze mij niet mee helpen en op internet lukt het niet. Ik geef de voorkeur aan het filiaal in de cruquius.

farabi mohammed 14-05-2019

The salesman very nice and helpful, my son ask so many question about the feature and benefit of mobile phone and he patiently answer everysingle one. Wonderful people for wonderful management system in Media Markt Amersfoort.

Whj. Boer. 14-05-2019

Ik kan bij deze Media Markt alles vinden wat ik zoek. Mocht ik iets niet kunnen vinden zijn er altijd medewerkers die mij verder kunnen helpen. Ik zit in een rolstoel en die past niet in de lift . Op dit moment wordt er bijMedia Markt Alexandrium verbouwd en komt er een grotere lift zodat ik voortaan met mijn stoel ook naar boven kan. Top.

Silent 14-05-2019

Bij mij ingebroken en had daarom nieuwe laptop en telefoon nodig. Bij media markt de volgende dag laptop gehaald en een paar dagen later via internet ook een nieuwe telefoon besteld.

Bij aankoop van de laptop probeerde de kassiere me een klantenkaart aan te smeren met als motivatie dat ik dan twee keer zoveel tijd kreeg om de laptop te retourneren. Opmijn vraag hoe lang ik nu had werd mij verteld 30 dagen.

Thuis gekomen bleek de laptop problemen te hebben. Het internet viel regelmatig weg. In eerste instantie dacht ik aan mijn internet provider, maar al snel bleek dat het in de laptop zat. De laptop aangemeld om te retourneren, maar ondanks verschillende pogingen en het tonen van een melding dat ik binnen 2 uur een mail met meldingsnummer zou krijgen gebeurde er niets tot ruim een week later toen mij gemeld werd dat het retourlabel systeem defect was en ik het apparaat op kon sturen en binnen twee dagen geld retour kon verwachten. Ik kreeg geen geld retour en ook geen andere info en heb dus een mail gestuurd met verzoek om een toelichting. Een toelichting kreeg ik niet, wel een mail dat de laptop in reparatie was genomen zou 20-30 dagen duren. Veel te lang aangezien ik de laptop dringend nodig heb. Opnieuw een toelichting gevraagd waar opnieuw niet op gereageerd werd.

Later ook de telefoon aangemeld voor retour omdat door een slecht design van de telefoon het menu van verschillende apps weg viel achter de camera en dus niet/lastig te gebruiken waren. Opnieuw hetzelfde verhaal. Op de herhaalde retourmeldingen werd niet gereageerd.

Uiteindelijk een klacht ingediend over de gang van zaken met de mededeling dat ik de koop van de laptop en telefoon ongedaan wens te maken en mijn geld terug wil conform de toezegging (laptop) en wettelijke bepalingen mbt kopen op afstand (telefoon). In de reactie wordt niet ingegaan op het ongedaan maken van de koop, maar wordt er alleen over reparatie gesproken. Nogmaals gereageerd dat ik de aankopen ongedaan wil maken. In de reactie hierop lijkt Media markt opnieuw niet de intentie te hebben zich aan de toezeggingen en wettelijke bepalingen te willen houden.

Ronald 14-05-2019

Wederom goed geholpen door medewerker goede uitleg gehad over de camera en het kunnen ervan

Ronald 14-05-2019

Geweldig geholpen door de "medewerker" voor mijn nieuwe telefoon. Zou zeker weer teruggaan de volgende keer.

Henk 14-05-2019

Prettige en overzichtelijke winkel, waar apparatuur van diverse merken en prijsklassen werkend is opgesteld. Hierdoor is een goede vergelijking mogelijk. Er is voldoende kundig personeel aanwezig.

Ewelina 13-05-2019

Grote assortiment, en goede prijzen, en ook goede aardig hulp. Ik zou deze winkel aanbevelen !

Guy Maassen 13-05-2019

Medewerkers geven goede adviezen en weten veel info over het product. Zijn behulpzaam en hebben goede zin. Je kan merken dat ze trots zijn om bij media markt te werken

Hans Breda 13-05-2019

Op zoek naar 'oortje'voor mijn koptelefoon, kwam ik bij Mediamarkt. waar ik de meeste keus had. Alle merken en alle soorten, keurig gerangschikt. Samen met de verkoper het juiste model uitgezocht en meteen op weg naar huis uitgeprobeerd. Helemaal zoals ik het wilde.

Henk 13-05-2019

Na langdfurig zoeken naar 2 koptelefoons voor onze samsum Qled tv werden wij zeer goed geïnformeerd op de betreffende afdeling van
Mediamarkt op Ekkersrijt in Son.Het is te realiseren, maar niet zo gemakkelijk.
Er zijn kosten nog moeite gespaard door de medewerkers om voor ons naar een mogelijke oplossing te zoeken. Uiteindelijk geen goede oplossing en alle door ons aangeschafte producten terugenomen en terugbetaald.
Niks verkocht en toch een tevreden klant.

Michael 13-05-2019

Goed geholpen door de medewerkers en de winkel is overzichtelijk het was een fijne koop ervaring

Essss 13-05-2019

Leuke winkel en lekker groot. Eigenlijk altijd wel alles op voorraad. Prima personeel ook.

M.Verkaik 13-05-2019

Ik vind de winkel overzichtelijk .
Personeel is behulpzaam en vriendelijk en denken met je mee als je iets wilt weten .
zou Zeker de winkel aanbevelen .