MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Hans van Oosten 24-05-2019

Ben muziekliefhebber en deze periode was 3 kopen 2 betalen. Precies in deze periode waren in de winkel cd's aanwezig die ik zocht. Vandaar dus deze aankoop. Het viel mij op dat er cd's en vinyl aanwezig waren van artiesten/bands die niet erg bekend zijn. Prima

Hans 24-05-2019

Zeer klantvriendelijk geholpen bij zowel verkoper als baliemedewerkster, helemaal Top.

Harrie 24-05-2019

Wij zijn goed geholpen met aankoop van een navigatie. Gedegen advies gekregen. Verteld wat wij voor eisen hadden en de verkoper heeft ons hierop geadviseerd.

Dick Nieuwenburg 24-05-2019

Deze winkel was voorheen groter en mooier maar helaas zullen we het er mee moeten doen maar ik vind altijd wat ik nodig heb en de service was weer perfect zoals mijn meeste ervaringen das zijn.

Taco Leeuw 24-05-2019

Fijne winkel. Al jaren mijn vaste adres voor de beste elektronica en goed advies op maat!

L.L. 24-05-2019

Als Mediamarkt clublid maak ik vaak gebruik van de dagaanbiedingen. Deze haal ik vaak op in de dichtsbijzijnde store. Je wordt via mail heel goed op de hoogte gehouden, waar je pakketje zich bevindt.
De site is erg overzichtelijk. Het bestelproces is zo gepiept. Heb je een account bij mediamarkt, dan worden je kassabonnen online bewaard. Ideaal!

Yonah Niewold 24-05-2019

Super vriendelijk geholpen bij de kassa, alleen vond het jammer dat er niet duidelijk aangegeven stond dat de jbl free (kleur wit) 35,- duurder was

Grietje 24-05-2019

Vind erg goed en klantvriendelijkheid en surfers is ook goed ben heel tevreden over jullie

Jan 24-05-2019

Groot, Duidelijk, klantvriendelijk, en een spotgoedkoop product. Wat wil je nog meer. Ik ben tog niet gek!

Neiboer 24-05-2019

We kopen veel bij media markt je word er prettig geholpen je vragen worden altijd goed beantwoord ja goede winkel beste prijzen goede service mijn winkel

Erol Schieder 24-05-2019

Top geholpen bij de service balie ivm met reparatie wat niets is geworden kon ik toch het oude product inleveren en een andere uitzoeken zeer tevreden met deze service.

Peter 24-05-2019

Groot een ruim assortiment. Makkelijk te bereiken winkel en goed geïnformeerd personeel

Wim bestelling CD's 24-05-2019

Ik heb een keuze gemaakt via de webshop en ook de bestelling aldaar gedaan, prima overzicht ebn klantvriendelijk. Ik heb de geselecteerde goederen laten bezorgen bij Mediamarkt in Maastricht. Ik kreeg een mail van de bestelling en een mail dat de goederen waren aangekomen en konden worden opgehaald. De afhandeling verliep perfect. Super

Corné 24-05-2019

Je hebt hier ruime keuze en wordt meteen geholpen met de juist informatie en kwaliteit van wat je zoekt, er is altijd iemand die in de winkel rondloopt om je te helpen met het vinden van wat je zoekt.

Amira 24-05-2019

Mediamarkt is beste winkel ik heb veel gekocht goede service en het is een leuke winkel ik heb daar mijn mobiel gekocht en echt top toestel

Mediamarkt Assen 24-05-2019

Ik vind het personeel het aardig en ze hebben veel tijd voor je vragen daar om kom ik steeds weer terug

Michael Reule 24-05-2019

Door de snel technische hulp en medenkendheid en de enthousiasme van de medewerkers kon ik snel me keuze maken qua producten.
Ga zo door met deze gedrevenheid des te meer klanten.

J van den Broeke 24-05-2019

Een heel overzichtelijke winkel. Eenmaal aan de beurt word men zeer vriendelijk en goed geholpen.

Plaatje 24-05-2019

Snel geholpen met gedegen advies omdat ik zelf niet precies wist wat ik moest hebben. Uiteindelijk een universele oplaadkabel voor de laptop gekocht die nu door iedereen in het huis kan worden gebruikt. Top!

Jolanda 24-05-2019

Ik heb altijd het personeel gewaardeerd,omdat er op elke afdeling wel iemand is die er verstand van heeft en ze erg vriendelijk zijn.Gisteren is dat zeer gebleken! Ik had een orginele samsung hoes gekocht en een krultang.Nu sloeg de kassa 17 euro meer aan als ik kon uitgeven,en ik had toch echt goed gerekend!Wat bleek,mijn samsung hoes was totaal verkeerd geprijsd,en de man liep met mij mee naar een computer om direct de prijs aan te passen omdat er inderdaad 34,95 stond,en daarvoor kreeg ik het ook mee.Zonder stress of problemen.Super behandeld.

Jerry 24-05-2019

Mooie overzichtelijke winkel. De uitleg over het product was goed en toereikend. De verkoper nam rustig de tijd om het testel uit te leggen en te demonstreren. Snelle afhandeling bij de kassa.

CBS 24-05-2019

Ik aanbeveel wel MediaMarkt als een topwinkel! Waar werd ik goed ondersteund door hun vriendelijke, efficiënt en ook profissioneel personeel en zo ik mijn nieuwe Amerikaanse koelkast beste kon kiezen. #TOPTEAM 🤩💎

Dominick de Bock 23-05-2019

Prima winkel en ontzettend veel keuze.
Medewerkers waren ontzettend vriendelijk en hebben mij uiterst goed geholpen met het maken van mijn keuze uit de apparatuur die ik zelf in gedachten had om te gaan kopen.

Tot nu toe daarom ook geen spijt gehad om steeds terug te komen naar deze winkel.

Wendy 23-05-2019

Ik heb mijn chromebook gisteren gekocht bij de Mediamarkt in Zwolle. Het meisje wat mij hielp was erg vriendelijk, maar kwam onzeker over en wist niet altijd antwoord op mijn vragen. Gelukkig vroeg ze dan hulp van een collega. Chromebook werkt overigens prima, wel even wennen na Windows 10

André 23-05-2019

Makkelijke winkel om te shoppen,als je iets niet weet vraag je het gewoon en ze lopen nog met je mee naar het artikel wat je zoekt